Erosrose Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg er 9 dpo idag og blenda test. Jeg har 3 barn fra før og har fått positiv test (veldig svak) på 8 og 9 dpo med alle 3. Fikk dere like symptomer før IKM med alle graviditetene? Hvilken dpo fikk du positiv på? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljeeliseej Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg har 2 barn fra før. Testet positivt sent begge gangene.. først etter ikm har det slått ut. Har også hatt festeblødning begge gangene, ca 2 dager før ikm eller på ikm. Mensensmerter men ingen blødninger, kun mye slim med noe rosa "tegn" i. Har hatt ville drømmer og mye mensenmurringer/strekking/stikking mellom el og ikm. I tillegg til noe mer utflod. Vekselvis HARD og løs avføring. Det trenger ikke være symptomer nødvendigvis men jeg liker å tro det.. Nå er jeg 10 dpo, testet negativt idag. Har ikke hatt festeblødning (enda). Kan være muligheter for at jeg også er 9 eller 11 dpo, men ca der en plass. Er 29år gammel. Blir spennende å se..☺️ Jeg blir fort gravid men vet ikke denne gangen😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 6 dpo med begge Anonymkode: 88304...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 Tidligst 10 dpo hver gang her.. Anonymkode: 872c2...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 Første svangerskap: Positiv test 22 DPO. Testet negativt 16 DPO. Andre svangerskap: Positiv test 17 DPO. Testet negativt 14 DPO. Anonymkode: 44d4c...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 Hadde lette murringer daglig fra 9 dpo, samme dag som positiv test. Murringene varte til ca uke 11. Ellers hadde jeg ikke andre symptomer før jeg var ca 5 uker og ble veldig kvalm. Anonymkode: 5e093...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 19. august 2024 #7 Del Skrevet 19. august 2024 8 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #8 Del Skrevet 20. august 2024 Nå skal jeg hente fram nerden i meg. Som dere sikkert ser, her er en kvinne som har prøvd å bli gravid en god stund, og som har hatt rikelig med tid på å grave i studier og statistikk. 😛 For de aller fleste, så fester embryoet seg på dag 8-11. Så har man noen ytterst få unntak, der det fester seg så tidlig som dag 6, eller så sent som dag 12+. Tidligere enn dag 8, er ikke så vanlig. Graviditeter senere enn dag 12 har svært høy spontanabort rate. Gjennomsnittet ligger på dag 9,15. Deretter tar det gjennomsnittlig 1-2 døgn, før HCG nivået har bikket 10 mIU/ml, som er sensitivitetsnivået til en tidlig test. Bruker man en vanlig test på 25 mIU/ml, vil det ta lengre tid. Hvor raskt eller treigt hcg stiger, kan variere veldig fra graviditet til graviditet, men jo lavere økning, jo høyere er spontanabort raten. Kvalitet og sensitivitet på testene kan også variere veldig fra merke til merke. Fester embryoet seg på dag 8, kan man regne med å få positiv ca dag 9 -10 på en tidligtest. Fester embryoet seg på dag 10, kan man regne med å få positiv testca dag 11-12 på en tidligtest. Ting som kan påvirke resultatene er f.eks 1) ikke være 100% sikker på når man hadde eggløsning. 2) Når egget møtte sædcellen på sin reise gjennom egglederen. 3) Hvor mye eller lite væske man får i seg. 4) Sykdom eller andre helsemessige avvik. Jeg har ganske tydelige eggløsningsmerter, som gjør at jeg vet nøyaktig når jeg har eggløsning. Fått det bekreftet med lh strips, temping og ultralyd. Jeg fikk min første positive tidligtest på dag 10 dpo. Dagen før var testene helt blendahvite. Da hadde det gått nøyaktig 10 dager og 5t siden eggløsning. 😛 Anonymkode: bc4ac...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #9 Del Skrevet 20. august 2024 Fikk svaaaakt positivt 8 dpo og veldig "tydelig" strek 9 dpo! Jeg testet først 7 dpo fordi jeg følte meg ekstreeeeemt utmattet uten grunn, men den var blenda. Anonymkode: ac7cf...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #10 Del Skrevet 20. august 2024 11 dpo Anonymkode: 59b09...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå