AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 I så fall, hvordan så den ut og hvor lenge etter eggløsning var det? Jeg temper og ifølge appen jeg bruker hadde jeg eggløsning på syklusdag 14, og i dag 3dpo var det noe helt friskt blod på papiret etter jeg tisset. Bare to små dråper, helt friskt blod. Har ikke spottet før, er godt voksen med nogen lunde stabil syklus (27-30 dager). Eggløsningen kom noen dager før tiden denne mnd, slik at det er litt sjanse for at sperm kan ha overlevd.... Anonymkode: 71447...2ab
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Skrevet 19. august 2024 3 dpo er nok alt for tidlig. 10-14 dpo er det vanlige. Min festeblødning var 9-10 dpo og kom i form av rosa utflod. Anonymkode: 9432c...a59 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Skrevet 19. august 2024 Jeg har opplevd festeblødning med begge mine barn. Tror det var ca 2 dager før forventet mens. Nå er jeg 10dpo ifølge kalender, kan og så være 9 eller 11, men ca der en plass. Har ikke hatt festeblødning enda og har testet negativt idag. Fra tidligere har jeg testet positivt svært sent, som regel etter forventet ikm. Blir spennende å se.... 🥰 Anonymkode: 52243...4cb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Skrevet 19. august 2024 Aldri, vært gravid 10 ganger. 3 DPO er uansett for tidlig. Anonymkode: 280c3...f19
mommyaka Skrevet 19. august 2024 #5 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I så fall, hvordan så den ut og hvor lenge etter eggløsning var det? Jeg temper og ifølge appen jeg bruker hadde jeg eggløsning på syklusdag 14, og i dag 3dpo var det noe helt friskt blod på papiret etter jeg tisset. Bare to små dråper, helt friskt blod. Har ikke spottet før, er godt voksen med nogen lunde stabil syklus (27-30 dager). Eggløsningen kom noen dager før tiden denne mnd, slik at det er litt sjanse for at sperm kan ha overlevd.... Anonymkode: 71447...2ab Dette er nok mer fra eggløsning
lillebamsemums Skrevet 19. august 2024 #6 Skrevet 19. august 2024 ja, hadde det. var som en VELDIG svak mensen i uke 6-7. Varte noen få dager. Var super livredd hele perioden for at det var abort, men da hadde jeg nok blødd en del mer.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #7 Skrevet 19. august 2024 Så bra.. eller.. ja.. baby er alltids velkomment, men ikke planlagt akkurat nå 😇 Et kjapt googlesøk fortalte meg at en festeblødning kunne inntreffe fra midten av uke 3, som er nå, og andre plasser stod det mellom 3-10 dpo. Appene er ikke akkurat 100% fakta, så jeg kan selvfølgelig være 4dpo også sånn sett... Ble iallefall veldig oppblåst i dag, løs mage og uggen. Eggløsningskrampene gikk over på fredag. Småuggen lørdag og søndag, så dette her i dag. Iallefall helt ute av normalen. Nærmer meg 40, kanskje det er alderen som spiller meg et puss. Det skal vel godt gjøres å bli gravid på 4 dagers sperm også 🤷🏼♀️🙄 Anonymkode: 71447...2ab
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #8 Skrevet 19. august 2024 Jeg fikk festeblødning begge gangene jeg har blitt gravid. Første gang en bitteliten brunlig blødning 7-8 dpo. Andre gang er jeg overbevist om at jeg kjente øyeblikket hvor egget festet seg, satt i bilen og fikk akutt kraftig mens-smerter i 5-10 minutter, etterfulgt av en bitteliten blødning som var borte etter et tørk. Dette var 8 dpo. Anonymkode: 41e95...f3b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Skrevet 19. august 2024 Egget fester seg tidligst ca 6 dpo, og gjennomsnittet er vel 8-9 dpo. Egget kan ikke feste seg 3 dpo, da det ikke er en blasto enda. Anonymkode: f4eaa...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #10 Skrevet 19. august 2024 Nei. Og helt umulig å oppleve festeblødning 3dpo. Egget må utvikle seg til en blasto før det fester seg - så tidligst en festeblødning vil skje er 7-8dpo, vanligst rundt 10-11dpo. Og kun 15% av alle kvinner vil oppleve en liten festeblødning. Så det er absolutt ikke vanlig. Vil tippe du har hatt en liiiten blødning i forbindelse med eggløsning eller helt tilfeldig. Anonymkode: e3fa5...bc7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #11 Skrevet 19. august 2024 Jeg hadde festeblødning 13dpo, rundt tiden jeg forventet mensen. Fikk ca 3 dråper friskt blod på papiret når jeg tørket meg når jeg var på do. Anonymkode: f3619...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå