Gå til innhold

Mannen tar flere tusen kroner fra min konto over på sparekontoen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å informere meg. Jeg har sakt til han hver måned at jeg vil vite at han gjør dette og hvor mye han setter over. Men aldri sier han i fra. Hva skal jeg gjøre? Denne gangen var plutselig 4000 borte.

Anonymkode: 8ec68...9f7

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden har han tilgang til din konto?

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet

Som de andre sier hvorfor har han tilgang? Du vet at hvis han svindler deg så kommer du ingen vei når du har gitt han tilgang ikke sant?

Anonymkode: 5908d...da2

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Enkelt å svare på spørsmålet ditt her ja.  Slett tilgangen hans!

Anonymkode: c8c84...59a

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet

Her har nå jeg tilgang til gubben og gubben min. Slik har vi nå hatt i 20 år, eneste er sparekontoene det kan vi ikke røre kontoene til hverandre. Men vi ser hva hver enkelt har

Anonymkode: 1616a...f6a

• Liker 1
Skrevet

SLett tilgangen og lag ett fast trekk til felles sparekonto hvis dette er det du ønsker.  SÅ har du full kontroll.  

Anonymkode: c8c84...59a

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre?

Hvis disponent fjern han. Hvis du har delt BankID så endre passord. BankID er personlig og skal aldri deles med andre. Heller ikke familie. Du trenger ikke spørre andre for å løse dette.

Anonymkode: 5c85a...d63

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Er han faren din,som passer på at veslejenta sparer litt hver måned? 

Slett tilgangen!

Anonymkode: c531c...d56

• Liker 4
Skrevet

Dette minnet meg om forholdet til ei venninne av meg og eksmannen hennes. Han å tvang henne til å spare, overførte flere tusen fra kontoen hennes uten å høre med henne om det var greit. De gikk jo fra hverandre til slutt da, regner med at dette var en av grunnene. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vi disponerer hverandres kontoer, ikke passord eller bank id , men jeg tar aldri noe fra hans konto selv om jeg disponerer den. Men det virker som han tror det er bare å ta  å legge til sparekontoen,. I tilegg leser han bankutskriftene mine, og vil vite hva jeg har brukt penger på i de forskjellige butikkene. 

Men jeg skal fjerne disponeringen, er lei av at han tror det er fritt frem selv om vi har felles økonomi. 

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Herlighet. Han har ingenting på din konto å gjøre. Slett tilgangen med en gang! Her hadde jeg faktisk klikket, tror jeg.

Anonymkode: f9554...410

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Han kan jo tydeligvis ikke stoles på, siden du alt har gitt han beskjed om å si ifra til deg. Regner med sparekontoen er felles også? Sett pengene tilbake til din egen konto, og så fjerner du tilgangen. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi disponerer hverandres kontoer, ikke passord eller bank id , men jeg tar aldri noe fra hans konto selv om jeg disponerer den. Men det virker som han tror det er bare å ta  å legge til sparekontoen,. I tilegg leser han bankutskriftene mine, og vil vite hva jeg har brukt penger på i de forskjellige butikkene. 

Men jeg skal fjerne disponeringen, er lei av at han tror det er fritt frem selv om vi har felles økonomi. 

Sett de tilbake? :vetikke:

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Smascha skrev (1 minutt siden):

Sett de tilbake? :vetikke:

Du får ting til å høres så enkelt ut...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Før over pengene han har tatt til seg, tilbake til deg selv (evt, opprett egen sparekonto til de pengene om du vil) og fjern tilgangen hans til din konto.

Anonymkode: a3b74...05b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe sier meg at det er noe som skurrer i dette forholdet :( Er han kontrollerende ellers også?

Anonymkode: ea8f8...168

• Liker 22
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er han faren din,som passer på at veslejenta sparer litt hver måned? 

Slett tilgangen!

Anonymkode: c531c...d56

Den var litt ufin?

Her er flere svar. Kan han hamstre dine penger som en plan for skilsmisse på sikt? 

Benninner som gjemmer bort penger i perioden før de folater samboer og ektefelle, er et kjent fenomen. 

Anonymkode: 718b9...60b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo veldig enkelt. Hvorfor er det enklere for han å ta dine penger fra deg, enn for deg å ta de tilbake? 

• Liker 25
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...