AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Man ønsker da et fungerende sexliv selv om man har kommet i overgangsalderen men jeg trenger tips til gode forebyggende midler. Glid er en selvfølge ved sex men sånn til hverdags og om man skulle få lyst på en spontan kjappis så er det jo greit om det ikke er Sahara der nede. Noen som har gode tips til noe som dere har forsøkt og som har god effekt. Helst ganske umiddelbart? Anonymkode: 50ff6...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Hei.. Quickfix er jo smøremiddel kjøpt på sexleketøysbutikker, og jeg tror de fleste voksne menn tenner på å bruke det😉 Det er nok mangelen av østrogen i overgangsalderen, som gjør at slimproduskjonen avtar. Ballansen østrogen og testosteron gir jo bedre sexlyst og rikelig med smøring, men jeg er usikker om tilskudd hjelper i overgansalderen?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 (endret) Be legen om resept på Vagifem. Det gjør slimhinnene fuktige og "myke" igjen. Tas et par ganger ukentlig som stikkpille. Anbefalt til kvinner i / etter overgangsalder. Virker lokalt i underlivet. Jeg ble anbefalt å ta den resten av livet pga den også gjør slimhinnene i urinveiene normale igjen, noe som forebygger urinveisinfeksjoner (som mange kvinner ofte får etter overgangsalderen). Endret 19. august 2024 av Million 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 Som de over her skriver - tørre slimhinner i overgangsalderen er på grunn av lav østrogenproduksjon. For å få tilbake fuktigheten må man supplere med østrogen. Vagifem inneholder østrogen, og virker lokalt i slimhinnen, og gir fuktighet til slimhinnene. Glidemiddel blir bare et slags "plaster", men østrogen i form av stikkpiller gjør slimhinnene i hele underlivet fuktige og mer elastisk igjen. Anonymkode: 0e36d...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 Kjappiser var jeg ferdig med når ungene vokste opp når jeg var i 30-årene. Merkelig problemstilling fra ei bestemor i 50-åra? Kan neppe være noe stort problem, eller er det trolling? Anonymkode: b7b25...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjappiser var jeg ferdig med når ungene vokste opp når jeg var i 30-årene. Merkelig problemstilling fra ei bestemor i 50-åra? Kan neppe være noe stort problem, eller er det trolling? Anonymkode: b7b25...ecb så du og din manglende lyst er dermed fasit for alle? jeg er 50+ og har kjappiser rett som det er med min mann.. Anonymkode: a899f...5ce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #7 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): så du og din manglende lyst er dermed fasit for alle? jeg er 50+ og har kjappiser rett som det er med min mann.. Anonymkode: a899f...5ce O.K. Skal jeg være imponert? Anonymkode: b7b25...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #8 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): O.K. Skal jeg være imponert? Anonymkode: b7b25...ecb Nei. Du kan føle deg irettesatt. Du tok feil, fordi du trodde alle hadde samme sexliv som deg selv. Det har de ikke. Anonymkode: 4ceb0...ef3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjappiser var jeg ferdig med når ungene vokste opp når jeg var i 30-årene. Merkelig problemstilling fra ei bestemor i 50-åra? Kan neppe være noe stort problem, eller er det trolling? Anonymkode: b7b25...ecb Hadde kjappis med min mann senest i går. Vi hadde ikke sett hverandre på over en uke, og etter et langt liv sammen har vi fortsatt sex flere ganger i uken. Jammen glad vi ikke ble ferdig med det i 30 åra. 😁 Hilsen par 50 + Anonymkode: 87745...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå