AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg går jevnlig til massasje og har hatt mange forskjellige terapeuter og steder jeg har gått. En ting som forundrer meg og som jeg synes er litt ubehagelig er når jeg får en mannlig terapeut og de nesten uten unntak «alltid» klarer å komme borti eller massere armer osv slik at lakenet over brystene blir dratt for langt ned og brystene kommer tilsyne. Dette skjer aldri med kvinnelig terapeuter. Jeg synes det er vanskelig å si noe da de liksom klarer å få gjort det helt tilfeldig. Hadde det vært et uhell hadde det ikke gjort meg noe men jeg skjønner jo at dette er noe de gjør med vilje. Sist uke var jeg til massasje og fikk da igjen en mannlig terapeut som klarte å gjøre det 4 ganger i løpet av behandlingen. Anonymkode: 7bc17...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Tror jeg hadde bedt om en annen massør hvis det der skjedde 😳 Har aldri opplevd at det skjer. Anonymkode: f2665...f73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg har sikkert vært hos 15-20 forskjellige mannlige terapeuter opp igjennom og det har sikkert skjedd hos 75% av de. Av kvinnelige har jeg sikkert hatt 40-50 forskjellige og det skjer aldri. Jeg kan da ikke være den eneste dette skjer med siden det skjer meg så ofte?? Anonymkode: 7bc17...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Tror jeg hadde bedt om en annen massør hvis det der skjedde 😳 Har aldri opplevd at det skjer. Anonymkode: f2665...f73 Man bestemmer som oftest ikke hjem man får på store profesjonelle steder, man booker bare time. Jeg opplever dette veldig ofte med mannlige terapeuter. Hva gjør andre som opplever dette? Det er jo vanskelig å si noe når det skjer så «tilfeldig».. Anonymkode: 7bc17...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 Har heller aldri opplevd det, og jeg har tatt mange massasjer de siste årene både hos menn, og kvinner. Anonymkode: 7b11e...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 Har du store pupper? Anonymkode: df898...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #7 Del Skrevet 19. august 2024 Hm hva med å ta på teip neste gang? 😁 slik man bruker for å holde klær på plass.. da slipper du det. Min erfaring med mannlige massører er at de ofte tar løsere enn damer, nesten så de tror jeg skal knuse Anonymkode: f9db0...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #8 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Man bestemmer som oftest ikke hjem man får på store profesjonelle steder, man booker bare time. Jeg opplever dette veldig ofte med mannlige terapeuter. Hva gjør andre som opplever dette? Det er jo vanskelig å si noe når det skjer så «tilfeldig».. Anonymkode: 7bc17...fd8 Når man booker time kan man alltid forespørre en kvinnelig massør. Det gjør jeg og har aldri fått mannlig terapaut. Problem solved. Anonymkode: 17f02...6c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du store pupper? Anonymkode: df898...a39 Ja de er middelstore og faste, en god C-cup. Har det noe å si? Anonymkode: 7bc17...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå