AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 Skal etablere nytt abonnement for både TV og internett i boligen. Har tidligere hatt Telenor med TeWe TV-tjenester, men synes det er dyrt med ca 1500,- i mnd for internett og TV. Ser svært lite på TV og vurderte en stund å klare meg med mobilt bredbånd, men forstår at jeg må ha internett når ungdommen går på vgs og det trengs nettilgang både til lekser og annet der i gården. Vil det holde med kun internett hvis jeg kjøper en smart-TV eller må jeg likevel abonnere på TV-kanaler i tillegg? Jeg kan virkelig ingenting om dette og ønsker bare å komme på nett og kunne se litt TV og Netflix igjen etter at jeg mistet både TV og internett i lynnedslag før sommeren 😕 Tar gjerne imot gode anbefalinger her på KG 😊 Anonymkode: 9bd37...9ad
gobbledigook Skrevet 19. august 2024 #2 Skrevet 19. august 2024 Selv om du kjøper smart TV må du enten abonnere på TV-kanaler eller utvalgte streamingtjenester, alt etter ditt behov. Selv ser jeg ikke noe poeng i å betale for lineær TV. TV2 Play og Netflix virker greit for deg om du ikke ser masse på TV, også har du jo NRK gratis uansett. Men sjekk ut utvalget i de ulike streamingtjenestene, undersøk priser etc
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Skrevet 19. august 2024 Ring telenor (nb! salgsavd) og klag på prisen. Jeg hadde akkurat samme pakke til 1500. Jeg sa jeg hadde fått tilbud om billigere internet/tv. Og sannelig, hvis jeg var villig til å binde meg som kunde et år, kom jeg ned til samlet sum såvidt over kr 1000-. Anonymkode: 9d9cf...af1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Skrevet 19. august 2024 Alternativt ip tv, men det er vel egentlig ikke lovlig.. https://www.norway-iptv4k.com/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw2ou2BhCCARIsANAwM2FbX9E09E2-_X2RS4OdfKzzMafnXFmP7mfMKqkhEkJmCNTJ3FEpcgQaAvFPEALw_wcB Anonymkode: 9d9cf...af1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Skrevet 19. august 2024 Mener jeg har ICE 8 gb samt ICE+, som gir ubegrenset data så lenge man er innenfor dekningsområdet. Bruker telefonen som spot og deler nett når jeg logger på apple tv/mii stick som er koblet til tv'n. Betaler dermed under 400 kr mnd for både telefon og internett. Men er aleneboende da, så da funker det jom Anonymkode: a2abf...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå