Gå til innhold

Hvordan bruke ACO Special Care Intensive Dry Scalp Treatment

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med tørr og kløende hodebunn, og "alle" anbefaler denne:https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/harpleie/aco-acoaco-special-care-special-care-intensive-dry-scalp-treatment,5032065

Men jeg skjønner ikke helt hvordan man skal bruke den? Jeg leste ett sted at man skal bruke den daglig eller ihvertfall annenhver dag. 

Men er dette uavhengig av hvor ofte man vasker håret..? 

Jeg har 3 dager mellom hver hårvask. Hodebunnen og håret blir helt motbydelig når jeg har hatt i dette.. Jeg har prøvd å ha det i samme dagen som jeg har vasket håret (står bare "håndkletørt eller tørt hår" man skal ha det i, så jeg har det i når håret er tørt). Men da er hodebunnen og håret så ekkelt at jeg må vaske håret igjen etter to dager, og aller helst vil vaske det etter én.. og da går vinningen opp i spinningen, siden hyppigere hårvask ikke gjør tørrheten bedre. 

Så har jeg prøvd å bare ha det i dagen før jeg uansett skal vaske håret, men merker ingen effekt. 

Jeg "pøser" ikke på, men tar det i tre striper langs hodebunnen, en langs midtskillen, og så en stripe til litt over hvert øre, fra hårfeste ved fjeset og ned til nakken. 

Dere som føler at dette faktisk virker, og som klarer å unngå motbydelighet, hvordan? 

Anonymkode: 7f9af...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...