Gå til innhold

Er dette sangen/musikken som spilles i podcasten Hos Peder?

Laraa

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid likt intromusikken til podcasten Hos Peder,  og så dukket denne sangen tilfeldigvis opp på en Spotify liste , og jeg synes den høres lik ut som musikken som spilles i podcasten, men jeg klarer ikke å høre om det faktisk er samme sang eller bare ligner.  Jeg har prøvd å google komponisten bak musikken til Hos Peder uten å  lykkes.  Er det noen med gehør som klarer å høre om det faktisk er samme sang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du ikke ha spurt Peder på hans instagram da?  Den som intet våger - intet vinner. :) 

Det ligner veldig i stilen. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Kunne du ikke ha spurt Peder på hans instagram da?  Den som intet våger - intet vinner. :) 

Det ligner veldig i stilen. :klo: 

Jo. Jeg kunne gjerne gjort det, 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Der var dagens oppgave et faktum og "hansken er kastet". :nigo: 

Hansken er kastet? Det utrykket tror jeg ikke jeg har hørt før 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (2 minutter siden):

Hansken er kastet? Det utrykket tror jeg ikke jeg har hørt før 😊

Det er et godt og gammelt uttrykk fra veldig gamle dager. "Utfordringen er gitt"...og det er opp til deg om du tar hansken opp og tar imot utfordringen. Her måtte jeg google og gi deg info: "I middelalderen var hansker også brukt som en del av rustning eller uniform, og uttrykket å kaste hansken stammer fra denne tiden. En ridder kunne ved å kaste sin ene hanske på gulvet eller bakken foran en annen mann utfordre ham til en duell. Å ta opp hansken vil si å ta imot utfordringen og har samme opphav."

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...