Laraa Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg har alltid likt intromusikken til podcasten Hos Peder, og så dukket denne sangen tilfeldigvis opp på en Spotify liste , og jeg synes den høres lik ut som musikken som spilles i podcasten, men jeg klarer ikke å høre om det faktisk er samme sang eller bare ligner. Jeg har prøvd å google komponisten bak musikken til Hos Peder uten å lykkes. Er det noen med gehør som klarer å høre om det faktisk er samme sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Kunne du ikke ha spurt Peder på hans instagram da? Den som intet våger - intet vinner. Det ligner veldig i stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 19. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2024 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Kunne du ikke ha spurt Peder på hans instagram da? Den som intet våger - intet vinner. Det ligner veldig i stilen. Jo. Jeg kunne gjerne gjort det, 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 Der var dagens oppgave et faktum og "hansken er kastet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 19. august 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 19. august 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Der var dagens oppgave et faktum og "hansken er kastet". Hansken er kastet? Det utrykket tror jeg ikke jeg har hørt før 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 Laraa skrev (2 minutter siden): Hansken er kastet? Det utrykket tror jeg ikke jeg har hørt før 😊 Det er et godt og gammelt uttrykk fra veldig gamle dager. "Utfordringen er gitt"...og det er opp til deg om du tar hansken opp og tar imot utfordringen. Her måtte jeg google og gi deg info: "I middelalderen var hansker også brukt som en del av rustning eller uniform, og uttrykket å kaste hansken stammer fra denne tiden. En ridder kunne ved å kaste sin ene hanske på gulvet eller bakken foran en annen mann utfordre ham til en duell. Å ta opp hansken vil si å ta imot utfordringen og har samme opphav." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå