Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby som frem til nå kun har brukt pledd i vogna. Hvilken vognpose bør jeg kjøpe nå? Storesøster hadde reflex vårpose med pledd over denne + evt tykkere påkledning. 

Været i Trondheim fremover blir jo 7 grader én dag og 18 en annen 🤪 For tidlig med vinterpose, men samtidig er vårposen fra reflex (som storesøster nå har i barnehagen) for tynn/upraktisk.

Noen forslag? 

Anonymkode: 0116d...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må se hva du liker. Vil du ha en eller to glidelåser?

Vi hadde voksi urban, som har to glidelåser. Da kunne de være varierende åpne, enkelt å brette ned posen, og kunne ha teppe øverst ved behov.

Anonymkode: aa475...e10

Skrevet

Tror jeg ville kjøpt en Easygrow Nord (helårspose) 😊

Anonymkode: a81ec...13e

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og vi bruker voksi explorer på våren og høsten. Den passer fint når det er rundt 10 grader og om det er litt kaldere regulerer vi med et teppe over i tillegg :) husk isolasjon under posen også, vi bruker ullskinn fra barnas hus :) 

Anonymkode: 44bc1...603

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 9.22):

Har en baby som frem til nå kun har brukt pledd i vogna. Hvilken vognpose bør jeg kjøpe nå? Storesøster hadde reflex vårpose med pledd over denne + evt tykkere påkledning. 

Været i Trondheim fremover blir jo 7 grader én dag og 18 en annen 🤪 For tidlig med vinterpose, men samtidig er vårposen fra reflex (som storesøster nå har i barnehagen) for tynn/upraktisk.

Noen forslag? 

Anonymkode: 0116d...f1e

Jeg brukte vårpose på denne tiden, med fleece eller tynn ull under. 

Til vinter hadde vi easygrow nature, trengte som regel kun å ha lue på og vanlige klær I posen. 

Skrevet

Jeg bruker vårpose + skinn under. Har et fleecepledd tilgjengelig om det skulle være kaldt.

Anonymkode: b5c35...4a3

Skrevet

Dundyne?

Da er det enkelt å regulere om det er 10 grader når dere går ut og 20 når dere går hjem.

Anonymkode: 73052...f8b

Skrevet

I fjor brukte jeg easygrow grandma. Tok ut dyna inni om det var litt varmt :) 

Anonymkode: 37cda...806

Skrevet

Easygrow Grandma (helårspose) brukt uten dun-innlegget har vært genialt på høsten her. Bunnen er tykk og god, så selv når man bruker dyna uten innlegg blir det godt og lunt. Generelt sett så synes jeg poser med åpning på hver side er genialt når man skal regulere temperaturen rundt årstidsskiftene. Man kan f.eks. ha den ene siden helt eller delvis åpen uten at hele posen åpner seg, som når glidelåsen er på midten. 

Anonymkode: 8f7b9...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...