AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 Gutten vår på 4 år har blitt utrolig nysgjerrig og interessert i alt mulig, der kan være hva som helst. F.eks. kom vi over NRK-serien «flaskepost fra havet» som han likte veldig godt, og en bok vi har hjemme om de ulike årstidene. Anonymkode: 77ccf...406
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Skrevet 19. august 2024 ^ Tusen takk, at jeg ikke har tenkt på det 😅 Anonymkode: 77ccf...406
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gutten vår på 4 år har blitt utrolig nysgjerrig og interessert i alt mulig, der kan være hva som helst. F.eks. kom vi over NRK-serien «flaskepost fra havet» som han likte veldig godt, og en bok vi har hjemme om de ulike årstidene. Anonymkode: 77ccf...406 Om han liker Flaskepost fra havet liker han kanskje Fride på skipet og. Planetpatruljen liker og mine barn godt, og Den magiske laben. Andys ville dinoeventyr/vasseventyr om han liker dinosaurer. Jonahs dyreverden - om eksotiske dyr. Anonymkode: e6458...06b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om han liker Flaskepost fra havet liker han kanskje Fride på skipet og. Planetpatruljen liker og mine barn godt, og Den magiske laben. Andys ville dinoeventyr/vasseventyr om han liker dinosaurer. Jonahs dyreverden - om eksotiske dyr. Anonymkode: e6458...06b Perfekt, tusen takk for tips! Anonymkode: 77ccf...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå