jukkapalme Skrevet 24. september 2024 #141 Del Skrevet 24. september 2024 Cid skrev (28 minutter siden): Lurer på om dette med partnere i tvekamper er fast nå 🧐 Blir det det denne uka også? Har ikke sett dagens episode enda. Håper ikke det blir fast, for syns det var kjedelig. Forandringer er bra det, men ville heller hatt forandringer i grenene. Kunne kvittet seg med øksekast, kjedelig gren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken bra nok Skrevet 24. september 2024 #142 Del Skrevet 24. september 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Per Egil Aske, jeg kjenner han best som ene medlemmet av bruspulverguttene 😄 Tusen takk🙌🏼 Hadde totalt brainfart her🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2024 Forfatter #143 Del Skrevet 24. september 2024 frøken bra nok skrev (1 minutt siden): Tusen takk🙌🏼 Hadde totalt brainfart her🤪 Artig at de begynner å bruke mer kjente skuespillere i farmen, håper det neste blir Anette Hoff som spiller ei middelaldrende dame som smugler sprit 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2024 Forfatter #144 Del Skrevet 24. september 2024 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Blir det det denne uka også? Har ikke sett dagens episode enda. Håper ikke det blir fast, for syns det var kjedelig. Forandringer er bra det, men ville heller hatt forandringer i grenene. Kunne kvittet seg med øksekast, kjedelig gren. Vil veldig gjerne se igjen den bryte grenen som vi så Hugo tape i 2008 sesongen, artig at de hadde på seg sånne bleier 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. september 2024 #145 Del Skrevet 24. september 2024 Cid skrev (16 minutter siden): Artig at de begynner å bruke mer kjente skuespillere i farmen, håper det neste blir Anette Hoff som spiller ei middelaldrende dame som smugler sprit 😂 Det hadde vært helt konge! Cid skrev (15 minutter siden): Vil veldig gjerne se igjen den bryte grenen som vi så Hugo tape i 2008 sesongen, artig at de hadde på seg sånne bleier 😂 Ja, det hadde vært gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2024 Forfatter #146 Del Skrevet 24. september 2024 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Det hadde vært helt konge! Ja, det hadde vært gøy. Og så får Erlend og Alex i oppdrag å oppvarte henne mens mannen hennes spilt av Eindride Eidsvold smugler sprit langs grensa. Og så blir hun så full at hun sier til Erlend og Alex. "Jeg er spritsmugler og dere er to små ekorn" 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken bra nok Skrevet 24. september 2024 #147 Del Skrevet 24. september 2024 Cid skrev (44 minutter siden): Artig at de begynner å bruke mer kjente skuespillere i farmen, håper det neste blir Anette Hoff som spiller ei middelaldrende dame som smugler sprit 😂 Jaa!!🙌🏼 Cid skrev (13 minutter siden): Og så får Erlend og Alex i oppdrag å oppvarte henne mens mannen hennes spilt av Eindride Eidsvold smugler sprit langs grensa. Og så blir hun så full at hun sier til Erlend og Alex. "Jeg er spritsmugler og dere er to små ekorn" Dauer her😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. september 2024 #148 Del Skrevet 24. september 2024 Cid skrev (22 minutter siden): Og så får Erlend og Alex i oppdrag å oppvarte henne mens mannen hennes spilt av Eindride Eidsvold smugler sprit langs grensa. Og så blir hun så full at hun sier til Erlend og Alex. "Jeg er spritsmugler og dere er to små ekorn" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september 2024 Forfatter #149 Del Skrevet 25. september 2024 Seble virker som ei herlig dame positiv og sprudlende 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september 2024 Forfatter #150 Del Skrevet 25. september 2024 Spoiler Ikke bare ligner Svein på Heine Totland men han er god på gitaren med, begynner å lure på om de har noe slektskap egentlig, hadde vært artig i så fall 😄 digger Svein forøvrig, virker veldig trivelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september 2024 Forfatter #151 Del Skrevet 25. september 2024 (endret) Lurer forresten på om Erlend tenker over at han er på tv? Både Julie og Lea kommer til å se på tv i ettertid at han uttrykker sine følelser for dem, blir klein stemning etterpå tenker jeg Endret 26. september 2024 av Cid 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september 2024 Forfatter #152 Del Skrevet 25. september 2024 (endret) Spoiler For noen søte to små ekorn 😃 Håper de kaller dem for Scott og Rolv 😁 Så teite og barnslige Alex og Jonathan er, spesielt Jonathan som begynner å sutre i ett sett resten av dagen pga han ble valgt 🤦♂️ Endret 25. september 2024 av Cid 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. september 2024 #153 Del Skrevet 26. september 2024 (endret) Roy Morten har sine positive sider, men synes han kveler folk med sin væremåte. Han dikterer hva folk skal tenke og føle med å legge ord i munnen på de. De blir underdanig. Antar at det er et spørsmål om tid før noen får nok. Og jeg misliker når Roy skal gjøre ting så kleint for Alex og Lea. Det er ikke humor. Det er usselt å tvinge folk til å svare for seg når de ikke engang kan definere ting selv og der ting er sårt og pinlig å snakke om. Jonathan ble førstekjempe, og nok engang reagerer førstekjempen sterkt. Hvordan kan Jonathan bli så fornærmet for å bli valgt fordi han trodde Roy kom til å velge noen andre? Og jeg skjønner ikke at andre skal "fortjene" å bli valgt mer enn Jonathan, eller at Roy liksom ikke skal kunne tenke konkurranse. Begrunnelsen til Roy var grei. Jonathan er en sterk konkurrent som bør tåle en kamp. Kanskje rart at Roy ikke gikk for Alex da, men valget av Jonathan blir ikke feil uansett. Erlend, som tror han er på Love Island, nær oppfordrer Jonathan til å velge han som andrekjempe. Vet ikke hva målet til Erlend er, men det er ikke en god strategi for å bli værende. Kanskje han tror han ender som en "helt" der jentene faller som fluer for han om han vinner. Aner ikke. Endret 26. september 2024 av Ctrl 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september 2024 Forfatter #154 Del Skrevet 26. september 2024 Ctrl skrev (1 time siden): Roy Morten har sine positive sider, men synes han kveler folk rundt seg med sin væremåte. Han dikterer hva folk skal tenke og føle med å legge ord i munnen på de. Folk blir underdanig. Antar at det er et spørsmål om tid før noen får nok. Og jeg misliker når Roy skal gjøre ting så kleint for Alex og Lea. Det er ikke humor. Det er usselt å tvinge folk til å svare for seg når de ikke engang kan definere ting selv og der ting er sårt og pinlig å snakke om. Jonathan ble førstekjempe, og nok engang reagerer førstekjempen sterkt. Hvordan kan Jonathan bli så fornærmet for å bli valgt fordi han trodde Roy kom til å velge noen andre? Og jeg skjønner ikke at andre skal "fortjene" å bli valgt mer enn Jonathan, eller at Roy liksom ikke skal kunne tenke konkurranse. Begrunnelsen til Roy var grei. Jonathan er en sterk konkurrent som bør tåle en kamp. Kanskje rart at Roy ikke gikk for Alex da, men valget av Jonathan blir ikke feil uansett. Erlend, som tror han er på Love Island, nær oppfordrer Jonathan til å velge han som andrekjempe. Vet ikke hva målet til Erlend er, men det er ikke en god strategi for å bli værende. Kanskje han tror han ender som en "helt" der jentene faller som fluer for han om han vinner. Aner ikke. Jeg lo godt når han holdt på slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. september 2024 #155 Del Skrevet 26. september 2024 Cid skrev (40 minutter siden): Jeg lo godt når han holdt på slik Jeg fikk flashback av det. Min far brukte å holde på slik når jeg var ung og var i tidlige faser med jenter. Der han jaget etter meg med spørsmål og kommentarer bare for å fyre opp kleinhet og flauhet - uten vett til å gi seg. Jeg hatet det, særlig om jenta var tilstede selv. Det er så frustrerende. Og jeg så frustrasjonen i trynet på Alex når Roy holdt på slik. Alex synes ikke det var noe morsomt. Jeg er glad i god humor, men hvor er egentlig humoren oppi dette? I å få den andre til å føle seg underlegen og flau trykket inn i et hjørne? Det er ikke humor, det er ufint. Det skaper også utrivelig stemning for Alex og Lea hvis de til stadighet blir konfrontert og må svare for seg. Det kan ødelegge relasjonen mellom dem hvis det ikke stopper opp. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september 2024 Forfatter #156 Del Skrevet 26. september 2024 Ctrl skrev (9 minutter siden): Jeg fikk flashback av det. Min far brukte å holde på slik når jeg var ung og var i tidlige faser med jenter. Der han jaget etter meg med spørsmål og kommentarer bare for å fyre opp kleinhet og flauhet - uten vett til å gi seg. Jeg hatet det, særlig om jenta var tilstede selv. Det er så frustrerende. Og jeg så frustrasjonen i trynet på Alex når Roy holdt på slik. Alex synes ikke det var noe morsomt. Jeg er glad i god humor, men hvor er egentlig humoren oppi dette? I å få den andre til å føle seg underlegen og flau trykket inn i et hjørne? Det er ikke humor, det er ufint. Det skaper også utrivelig stemning for Alex og Lea hvis de til stadighet blir konfrontert og må svare for seg. Det kan ødelegge relasjonen mellom dem hvis det ikke stopper opp. Tror ikke Roy mente det slik da, så får håpe at han forteller Roy hvordan det føles da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 26. september 2024 #157 Del Skrevet 26. september 2024 Erlend - er han faktisk god i øksekast? Var det bare tull det han snakka om at faren skaffa det hjemme og at de drev mye med det? Er det sant, så er jo det noe han holder skjul for de andre - får de til å velge øksekast mot han, og han kan overraske 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 26. september 2024 #158 Del Skrevet 26. september 2024 (endret) Är det så att Farmen vanligtvis utspelar sig vid havet eller har de varit vid insjöar också? Endret 26. september 2024 av Sven Al 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. september 2024 #159 Del Skrevet 26. september 2024 Cid skrev (18 timer siden): Skjul innhold For noen søte to små ekorn 😃 Håper de kaller dem for Scott og Rolv 😁 Så teite og barnslige Alex og Jonathan er, spesielt Jonathan som begynner å sutre i ett sett resten av dagen pga han ble valgt 🤦♂️ De MÅ jo bli kalt Scott og Rolv Så utrolig nydelige de er, ååååh. Og Erlend, herregud han er så klein Vil så gjerne like han, men det blir for mye. Og du har jaggu rett i at Svein likner på Heine Totland. La ikke merke til Svein før i tirsdagens episode, men han virker som en fin fyr. Håper han kommer langt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 26. september 2024 #160 Del Skrevet 26. september 2024 Ctrl skrev (4 timer siden): Roy Morten har sine positive sider, men synes han kveler folk med sin væremåte. Han dikterer hva folk skal tenke og føle med å legge ord i munnen på de. De blir underdanig. Antar at det er et spørsmål om tid før noen får nok. Og jeg misliker når Roy skal gjøre ting så kleint for Alex og Lea. Det er ikke humor. Det er usselt å tvinge folk til å svare for seg når de ikke engang kan definere ting selv og der ting er sårt og pinlig å snakke om. Jonathan ble førstekjempe, og nok engang reagerer førstekjempen sterkt. Hvordan kan Jonathan bli så fornærmet for å bli valgt fordi han trodde Roy kom til å velge noen andre? Og jeg skjønner ikke at andre skal "fortjene" å bli valgt mer enn Jonathan, eller at Roy liksom ikke skal kunne tenke konkurranse. Begrunnelsen til Roy var grei. Jonathan er en sterk konkurrent som bør tåle en kamp. Kanskje rart at Roy ikke gikk for Alex da, men valget av Jonathan blir ikke feil uansett. Erlend, som tror han er på Love Island, nær oppfordrer Jonathan til å velge han som andrekjempe. Vet ikke hva målet til Erlend er, men det er ikke en god strategi for å bli værende. Kanskje han tror han ender som en "helt" der jentene faller som fluer for han om han vinner. Aner ikke. Hva er reglene for spoiling? Jeg har ikke sett ferdig gårsdagens (onsdag) episode, visste altså ikke hvem førstekjempen ble. Men her får jeg lese det. Helt ok, men når er informasjon definert som spoiling? Er det min egen feil at jeg leser her før jeg har sett ferdig episoden? Når er informasjon ikke lenger spoiling? Etter en uke? 😅😅😅 Det betyr ingenting for meg, altså, men trenger en definisjon for hva som er spoiling, og når det er fritt fram 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå