Lawyam Skrevet 20 timer siden #1241 Del Skrevet 20 timer siden Boetica skrev (10 timer siden): Nå driver du med stygg hersketeknikk. De som våger å si deg mot er mindre pene, ikke sant? 🙄 Du får lese protesten mot at det ikke skal være lov å gi komplimenter på utseende som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 20 timer siden #1242 Del Skrevet 20 timer siden Var Gaute som vant. Må være noe bedre å se på etter 24 år 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden Forfatter #1243 Del Skrevet 19 timer siden Margit777 skrev (19 minutter siden): Var Gaute som vant. Må være noe bedre å se på etter 24 år 😄 Hvilepuls Gaute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 4 timer siden #1244 Del Skrevet 4 timer siden Jøss, er det mange av dere som synes Heidi er pen? Jeg synes hun er helt midt på treet, ei grå mus det går 13 av på dusinet. 🙈 Fortjent at hun vant sånn det utviklet seg. Jeg mener dog fortsatt at Roy og Svein er de eneste som virkelig hadde klart å drive gård fullt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden Forfatter #1245 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Babyface skrev (51 minutter siden): Jøss, er det mange av dere som synes Heidi er pen? Jeg synes hun er helt midt på treet, ei grå mus det går 13 av på dusinet. 🙈 Fortjent at hun vant sånn det utviklet seg. Jeg mener dog fortsatt at Roy og Svein er de eneste som virkelig hadde klart å drive gård fullt ut. Grå mus? De hadde nok ikke klart alle de "dame oppgavene" så alene hadde de aldri klart det, de ville vært avhengige av folk som Miriam og Renate som kan ting de ikke kan. Hugo hadde forøvrig klart seg minst like godt som Svein og Roy. Endret 3 timer siden av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå