shab Skrevet søndag kl 17:44 #1201 Del Skrevet søndag kl 17:44 Spoiler Karma at Roy røk. Tiktok Roy som annonserer direkte mot ungdommer tilbud på energidrikker i butikken sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet søndag kl 17:45 #1202 Del Skrevet søndag kl 17:45 De burde heller laget en farmen-reunion sesong for alle tidligere deltagere som vil være med en gang til. I stedet for at de kommer inn fra torpet. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:48 Forfatter #1203 Del Skrevet søndag kl 17:48 Spoiler Imponerende av Heidi i semi finale konkurransen 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:49 Forfatter #1204 Del Skrevet søndag kl 17:49 shab skrev (3 minutter siden): De burde heller laget en farmen-reunion sesong for alle tidligere deltagere som vil være med en gang til. I stedet for at de kommer inn fra torpet. Eller Farmen All-Stars med tidligere vinnere, spørs om hvilepuls Gaute hadde vunnet over eksen sin 🤪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 18:08 Forfatter #1205 Del Skrevet søndag kl 18:08 (endret) Spoiler Godt kjempet av Heidi, en verdig vinner 👏 når det ikke ble Erlend eller Julie så er jeg fornøyd med Heidi som vinner, hun har stått på og kjempet godt utover sesongen, gratulerer! Edit: Svein fortjener skryt også uansett om jeg ikke liker han, han hadde mye kunnskap og kunne like lett tatt seieren (men vennskapet hans til Roy var nok en seier i seg selv hehe) Endret søndag kl 18:44 av Cid 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 18:37 Forfatter #1206 Del Skrevet søndag kl 18:37 Spoiler Dumt ikke Alina var der med de andre, uansett om hun ikke kunne stemt så burde hun fortsatt på samme måte som hun andre fått være med og heiet. Svein hadde alle 13 fra gården til å heie på han, Heidi hadde nok likt å ha hennes to nære fra Torpet der til å heie på henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet søndag kl 18:44 #1207 Del Skrevet søndag kl 18:44 Spoiler Jaddaaaa Hurra for Heidi!! Hadde aldri trodd jeg skulle si dèt, for noen uker tilbake. Hèlt fair at Heidi tok den ❤️ Koselig å se igjen Hugo. Raringen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 18:46 Forfatter #1208 Del Skrevet søndag kl 18:46 Tradegy skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Jaddaaaa Hurra for Heidi!! Hadde aldri trodd jeg skulle si dèt, for noen uker tilbake. Hèlt fair at Heidi tok den ❤️ Koselig å se igjen Hugo. Raringen Spoiler Jungeldyret Hugo som Heidi kalte han 😅 elsker når folk bringer opp tegnefigurer fra 90 tallet 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet søndag kl 19:03 #1209 Del Skrevet søndag kl 19:03 Spoiler Bra Heidi! Jeg mislikte henne sterkt i hennes sesong, pga oppførselen hennes. Jeg fikk dog sympati med henne etter at hun slo ut Simon i tørrmuring og så tapte i melkespann mot Daniel i semifinalen. Slik som det ble nå,, med Renate og Julie ute så heiet jeg på Heidi (Hadde godtatt Svein Håvard om Heidi ikke var i finalen). Dette pga "klisjegjengen" som har vært der inne. Kosegjengen med kjærestepar, en klovn og en Altmuligmann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet søndag kl 19:04 #1210 Del Skrevet søndag kl 19:04 tussi84 skrev (På 30.11.2024 den 0.12): I denne sesongen var hun heller inne på torpet mesteparten av tiden Ja, i tillegg fremstår Torpet som rene feriekolonien i forhold til Farmen, og Hugo var den eneste som jobba på Torpet. De så ut til å ha mye mer mat også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet søndag kl 19:11 #1211 Del Skrevet søndag kl 19:11 En verdig vinner av Farmen 2024, ferdig snakka. sitat: Hugo 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet søndag kl 19:40 #1212 Del Skrevet søndag kl 19:40 Spoiler Var ikke den vinneren jeg håpet på, men gratulerer, Heidi! 🥳 Vel fortjent og bra jobba! Jeg likte ikke Heidi på torpet i starten, men hun vokste på meg da hun kom tilbake på torpet og så inn på farmen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 19:48 Forfatter #1213 Del Skrevet søndag kl 19:48 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Var ikke den vinneren jeg håpet på, men gratulerer, Heidi! 🥳 Vel fortjent og bra jobba! Jeg likte ikke Heidi på torpet i starten, men hun vokste på meg da hun kom tilbake på torpet og så inn på farmen igjen. Spoiler Håpte du på Svein eller Reverud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet søndag kl 20:15 #1214 Del Skrevet søndag kl 20:15 Klemm til Heidi. Spennende dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet søndag kl 20:22 #1215 Del Skrevet søndag kl 20:22 Apis skrev (1 time siden): En verdig vinner av Farmen 2024, ferdig snakka. sitat: Hugo Absolutt!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet søndag kl 20:34 #1216 Del Skrevet søndag kl 20:34 Finale: Spoiler Spennende gårdsløype. Mye bedre enn hinderløype på vannet. Hurra for Heidi som vant løypa og sikret finaleplass! Endelig tvinges en av seigmennene ut. Og så er det selveste Roy'en som forsvinner ut. Deilig! Svein blir grillet basert på allianser. Det ble mye bortforklaringer. Ikke troverdig i det hele tatt. Han skal fremstå så snill og redelig, men han har jo absolutt vært en luring og har ikke rent mel i posen. Deltakerne har ikke mye å ta Heidi på, så det ender med rent skryt fra Hugo. Men det hjelper lite for Svein får gjengens støtte. "Team Farmen". Hyggelig å se at Heidi fikk noen stemmer! Jevn finale. Ikke alle spørsmål var like grei å ha med å gjøre. Men spennende ble det. HURRA FOR AT HEIDI VANT!! 🥳 Fantastisk! Så mye hinder, motgang, mot og driv. Velfortjent! Hun klarte bragden med å kopiere Daniel Godø med å først vinne Torpet og så Farmen. Synd premien er så fattig, for hun hadde fortjent mer. Godt at årets sesong endte med Heidi-seier! 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet søndag kl 21:32 #1217 Del Skrevet søndag kl 21:32 (endret) Jeg liker aldri når realityseriene slutter, for da savner jeg dem en stund. Trøsten er at det helt sikkert kommer noen nye å følge med på snart. Noe av det jeg kommer til å huske fra denne runden med Farmen, er alle de utrolig flotte tradisjonsmønstrede strikkegenserne. Deltakerne hadde jo mange av dem hver. Disse er verd mange penger. Endret søndag kl 21:33 av Perine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet søndag kl 21:36 #1218 Del Skrevet søndag kl 21:36 Kom litt sent inn i denne sesongen, men virket som en bra gjeng i år. Veldig verdig vinner, men uverdig premie. Sammenliknet med1,3 mill, bil og massive deltakerhonorarer så er det nesten litt kvalmt av TV2. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 21:41 Forfatter #1219 Del Skrevet søndag kl 21:41 Perine skrev (8 minutter siden): Jeg liker aldri når realityseriene slutter, for da savner jeg dem en stund. Trøsten er at det helt sikkert kommer noen nye å følge med på snart. Noe av det jeg kommer til å huske fra denne runden med Farmen, er alle de utrolig flotte tradisjonsmønstrede strikkegenserne. Deltakerne hadde jo mange av dem hver. Disse er verd mange penger. Skal du se Farmen Kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet søndag kl 21:43 #1220 Del Skrevet søndag kl 21:43 Cid skrev (1 minutt siden): Skal du se Farmen Kjendis? Det skal jeg sikkert 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå