Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Kassiopeia skrev (20 timer siden):

Håper egentlig Svein Håvard vinner, jeg. Han blir konsekvent omtalt som en luring, men bortsett fra at han laget små allianser med halvparten av gjengen tidlig i spillet, så har han i grunn bare bidratt positivt på gården. Jeg synes faktisk også at han fortjener kred for at når han ble «outet» for de allianse-greiene så erkjente han det og sluttet med det. 

Han har jobbet hardt med tungt fysiske oppgaver, men har også stått for de mindre populære oppgavene som matlaging (som kvinnfolkene oftest blir satt til). Han er positiv, snill mot andre, og har visst seg som en god taper, når han ble valgt som førstekjempe var det han som trøstet Julie, og han var lynrask å avgjøre at han selvfølgelig ikke skulle legge ned arbeidet som nesten alle gjør. Han er også en god vinner, med tanke på at han ikke er hovmodig og ovenpå som mange av dem. En skikkelig god kar, synes jeg. 

Synes også Roy fortjener å vinne, til tross for at han er en elendig taper (som han også innrømmer). Han har jobbet knallhardt disse ukene, og har tatt seg godt av mange av de yngre, og lært dem mye underveis. 

Jo mer jeg har tenkt over Heidi, jo mer synes jeg at hun overhodet ikke fortjener å vinne. Synes det var ekkelt at hun forsvant rett inn for å kaste seg over boka uten å diskutere i fellesskap om fordeling, Niklas hadde så vidt forsvunnet ut av syne før hun stakk (de andre stod jo enda der ute å snakket). Jeg synes heller ikke det bør være lov å melde seg på Farmen mer enn én gang. Hun har allerede hatt en opphold på 10 uker med Farmen tidligere, og har derfor automatisk en urettferdig større sjanse for å kunne alt de driver med. Med en såpass stor pengepremie, synes jeg ikke man er verdig med et så stort forsprang. 

Enig med deg. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å skrive det samme, men du kom meg i forkjøpet:) 

i tillegg ser man at han har det gøy, og smiler og ler i øynene. Han har spilt et spill hele veien, og det står respekt av å klare å gjøre det i ukesvis. Jeg hadde nok klart å holde maska i maks tre dager 😅.  Der med å lage avtaler med flere forstår jeg ikke hvorfor man reagerer på, det var jo bare tull og fjas. Og det må da (i mine øyne) være mer fair enn å finne seg en kjæreste for å få masse sendetid og agere som en tufs. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyface skrev (11 timer siden):

Enig. Skulle man valgt ut fra kriteriet "mest likandes" hadde jeg stemt på Julie. Men jeg synes den mest handy personen bør vinne og der er Roy i særklasse. Han er også kunnskapsrik. Svein er en god nr to. Det er kun disse to som virkelig hadde klart å drive en gård alene i 1924.

Uenig i at dem mest handy personen bør vinne farmen uansett. Da kan de like godt kåre en vinner i uke 1. Finnes vel ikke noen fasit på den mest verdige vinner, men personlig mener jeg arbeidsinnsatts, hvordan du har utviklet deg og tatt til deg lærdom, og hvordan du har behandlet de rundt deg på veien burde veie tungt. Lett å mene at Julie burde vinne, fordi hun er så likendes, men synes også at hun fortjener å vinne fordi hun har beholdt en viss integretet i motsetning til de slue 3 finalistene, stått på å jobba. Dessuten snakker hun bedre Norsk enn de fleste andre der inne, som Østerriker..

Endret av jojojo1988
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 27.11.2024 den 21.30):

Da han ikke visste forskjell på selleri og purre 😂

Sellerirot og selleri mener du vel? 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen favoritt av de tre som står igjen. Antagelig så vil det bare vise seg i form av magefølelse underveis i semifinale/finale hvem jeg unner seieren mest av de tre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Heidi! Hun kan virke litt småsleip av og til, men er ei tøff jente som fortjener å vinne. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roy har vist noen dårlege sider etterhvert,  dårleg taper. Han har vert min favoritt hele tiden, men ikke nå lenger. Heidi er min favoritt nå.  Hun er fantastisk flink og morsom. Klarer seg med en redusert hånd. Ble mektig imponert da hun skulle filitrere fis, fikk ikke tak i skinnet med høyre hånden så hun bet i skinnet, oj så bra Heidi. Håper hun og Roy kommer tl sluttfinalen og at Heidi vinner.

Gleder meg til søndag og sending.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår dessverre ikke de som har Heidi som sin favoritt til å vinne. Jeg har ikke noe mot dama personlig, men jeg syns ikke at konkurransen er rettferdig. Hun har dobbelt så mye erfaring med gårdsdrift iht til de andre, fordi hun har vært med på farmen i en tidligere sesong. Da ble hun nr 3 vel. I denne sesongen var hun heller inne på torpet mesteparten av tiden, men kom inn på farmen en kort periode før hun røyk ut igjen tidligere.

Jeg syns at Heidi har hatt sin sjanse eller hatt nok sjanser til å vinne farmen, og det er begrenset hvor mange sjanser man burde få mener jeg. Det er folk som er ute som hadde fortjent mer å stå i en finale, evt vare semifinale enn det hun gjør. Både Erlend, Julie, Renate, og Lea..

Nei det blir ikke rettferdig at en som har erfaring med gårdsdrift i 20 uker ca, skal vinne foran noen som kun har knapt 12 uker..

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 25.11.2024 den 15.43):

Erlend er for positiv for sitt beste av og til 😛

Heier på Erlend og Julie her.

Enig , men han hadde jeg blitt svett i ørene av å ha rundt meg. 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre kopper te skrev (4 timer siden):

Hvem tror dere får kniv fra tidligere deltakere?

Spørs hvem som havner i finalen. Jeg tror at hvis Roy og Svein Håvard havner i finalen, så blir det veldig jevnt. Blir derimot en av finale deltakerne Heidi, så havner kniven hos Roy eller Svein Håvard. Jeg kan ikke se for meg at noen av de utslåtte deltakerne kommer til å stemme Heidi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (6 minutter siden):

Spørs hvem som havner i finalen. Jeg tror at hvis Roy og Svein Håvard havner i finalen, så blir det veldig jevnt. Blir derimot en av finale deltakerne Heidi, så havner kniven hos Roy eller Svein Håvard. Jeg kan ikke se for meg at noen av de utslåtte deltakerne kommer til å stemme Heidi.

Hugo kommer sikkert til å stemme på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Hugo kommer sikkert til å stemme på henne. 

I tidligere sesonger har det vel kun vært farmen deltakere som har stemt, og ikke torpet deltakere. HUGO kom jo egentlig aldri helt inn på gården bortsett fra en uke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tussi84 skrev (21 minutter siden):

I tidligere sesonger har det vel kun vært farmen deltakere som har stemt, og ikke torpet deltakere. HUGO kom jo egentlig aldri helt inn på gården bortsett fra en uke

Han og de andre ble fullverdige deltakere når de kom inn så han har like mye rett til å stemme som de andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (13 timer siden):

Jeg forstår dessverre ikke de som har Heidi som sin favoritt til å vinne. Jeg har ikke noe mot dama personlig, men jeg syns ikke at konkurransen er rettferdig. Hun har dobbelt så mye erfaring med gårdsdrift iht til de andre, fordi hun har vært med på farmen i en tidligere sesong. Da ble hun nr 3 vel. I denne sesongen var hun heller inne på torpet mesteparten av tiden, men kom inn på farmen en kort periode før hun røyk ut igjen tidligere.

Jeg syns at Heidi har hatt sin sjanse eller hatt nok sjanser til å vinne farmen, og det er begrenset hvor mange sjanser man burde få mener jeg. Det er folk som er ute som hadde fortjent mer å stå i en finale, evt vare semifinale enn det hun gjør. Både Erlend, Julie, Renate, og Lea..

Nei det blir ikke rettferdig at en som har erfaring med gårdsdrift i 20 uker ca, skal vinne foran noen som kun har knapt 12 uker..

Godt vi kan være uenige, jeg har Heidi som favoritt, hun har både vært outsider, utstøtt og hun spiller mest realt nå, ingen bør være usikker på hvor de har henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi igjen, håper hun er den som får kniven og vinner til slutt.

Roy har vist seg som en dårleg taper og det liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært lite sannsynlig at Heidi får «deltakerkniven», siden de «originale» deltakerne var såpass sammensveiset. Da må hun gjøre rent bord blant de som røk ut frem til rundt halvveis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...