shab Skrevet 20. november 2024 #1001 Del Skrevet 20. november 2024 Spoiler Spot on, Alex - hva gjelder Erlend. Ja, Erlend skal "Alltid" være der. Det har du helt rett i. Skjønner at Alex blir irritert på Erlend. Erlend blir jo forelsket i alt som smiler til ham. Erlend har irritert meg siden første gang jeg så ham. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 20. november 2024 #1002 Del Skrevet 20. november 2024 Alex skulle vert ute for lenge siden. Ufyselig type. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2024 Forfatter #1003 Del Skrevet 20. november 2024 LiseTV skrev (1 minutt siden): Alex skulle vert ute for lenge siden. Ufyselig type. Synd at han er så forferdelig god i vagla, knapt noen som har turt å velge han til andre kjempe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 20. november 2024 #1004 Del Skrevet 20. november 2024 LiseTV skrev (12 minutter siden): Alex skulle vert ute for lenge siden. Ufyselig type. For en j.... irriterende fjott:) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2024 #1005 Del Skrevet 20. november 2024 LiseTV skrev (43 minutter siden): Alex skulle vert ute for lenge siden. Ufyselig type. Enig. Jeg klarer ikke å fatte og begripe hva Lea ser i han. Hun virker jo smart og oppegående. Skulle ønske Renate hadde blitt storbonde i stedet. Hun hadde kanskje valgt Alex til 1.kjempe og han er sjanseløs i alle andre grener enn vagla. Hadde vært gøy å se Roy eller Svein knuuuuse ham i saging! 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taremero Skrevet 20. november 2024 #1006 Del Skrevet 20. november 2024 Spoiler Men der klarte hun ikke å skjule sitt innerste vesen lenger gitt... Der kom alt som brev på posten egentlig. Selvrettferdigheten om at ingen er en mer verdig vinner enn meg. Og likeledes den irrasjonelle aggresjonen ved bordet overfor de andre, for at de hadde vist en så uhørt frekkhet å ikke gå på hennes falskhet. Ser ut som hun passiv-aggressivt koker av hevngjerrighet nå. Sorry Heidi, men du og Glenn er mennesker som jeg kjapt ville ha avsluttet enhver nærhet til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. november 2024 #1007 Del Skrevet 20. november 2024 Flowrrpowrr skrev (7 timer siden): Gøy? Nei, det er bare sykt provoserende. Ja jeg syns det er morsomt jeg da, hvor komplett ubrukbar fjomp han er 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2024 #1008 Del Skrevet 20. november 2024 Boetica skrev (3 minutter siden): Ja jeg syns det er morsomt jeg da, hvor komplett ubrukbar fjomp han er 😅 Jeg bytter på å le meg fillete og klaske meg selv i hodet 😂 Kraft i kroppen, men neppe i toppen som jeg har sagt før 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 20. november 2024 #1009 Del Skrevet 20. november 2024 Herregud, hva er dette? Jakten på kjærligheten? Så utrolig dårlige episoder og et hån mot de andre deltagerne. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. november 2024 #1010 Del Skrevet 20. november 2024 Dagens episode: Spoiler Alex med et bekreftelsesbehov som gjorde at han ble en 12 år trassig gutt. Pinlig barnslig, og det varte hele dagen. Lea har lokalisert hans barnslige sider, men har latt han holde på. Helt til at Alex ikke klarte å legge det ifra seg og Lea fikk nok. Synes hun håndterte han bra og svarte godt for seg. Men han slipper igjen billig unna. Jeg skjønner ikke at hun gidder. Litt ironisk at den seigeste på gården, Roy, sier Heidi er en kakkelakk de ikke blir kvitt... Lea velger Heidi som førstekjempe. Lea begrunner valget med at Heidi har vært en ressurs "fra start til slutt", og at Lea kun tenkte konkurranse. Det tror jeg ikke på. Heidi er ikke den største trusselen, hun var det enkleste valget. Den "verdige gjengen" skulle fredes på tross for konkurranse. Hadde Lea tenkt konkurranse så hadde hun tatt ut allsidige og mektige Roy. Eventuelt Renate eller Svein. Jeg tror selv Roy forventet å høre navnet sitt etter hennes begrunnelse før valget. Litt rart at Alex har tanker om at Erlend prøver å sabotere mellom han og Lea, men skal samtidig klemme og kose med sin "bestekompis" Erlend. Er ikke alt med Alex som gir mening. Virker som en dramaqueen som drar fram offerkort i et forsøk på å få oppmerksomhet og bekreftelse slik at han kommer enklest fra sin egen dårlige atferd. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. november 2024 #1011 Del Skrevet 20. november 2024 Ctrl skrev (20 minutter siden): Litt rart at Alex har tanker om at Erlend prøver å sabotere mellom han og Lea, men skal samtidig klemme og kose med sin "bestekompis" Erlend. Er ikke alt med Alex som gir mening. Virker som en dramaqueen som drar fram offerkort i et forsøk på å få oppmerksomhet og bekreftelse slik at han kommer enklest fra sin egen dårlige atferd. Han fikk en meltdown av tanken på dotømming 🙄 Masse snakk om at han ikke orker bæsj. Og når Erlend da sa at han kunne ta dotømmingen følte Alex seg liten og tåpelig foran Lea(med rette). Derav aggresjon og furting. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. november 2024 #1012 Del Skrevet 20. november 2024 (endret) Boetica skrev (24 minutter siden): Han fikk en meltdown av tanken på dotømming 🙄 Masse snakk om at han ikke orker bæsj. Og når Erlend da sa at han kunne ta dotømmingen følte Alex seg liten og tåpelig foran Lea(med rette). Derav aggresjon og furting. Spot on! Men istedet for å manne seg opp og ta bæsjen uten syting så ble han bare enda barnsligere. 😅 Trodde ikke det var mulig for noen som er 22 år å være så umoden. Endret 20. november 2024 av Blåttvann 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. november 2024 #1013 Del Skrevet 20. november 2024 Blåttvann skrev (6 minutter siden): Spot on! Men istedet for å manne seg opp så ble han bare enda barnsligere. 😅 Trodde ikke det var mulig for noen som er 22 år å være så umoden. Det er ingen styr på tanker og følelser 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 20. november 2024 #1014 Del Skrevet 20. november 2024 Alt i alt en flott gjeng der inne - synes jeg.👌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2024 Forfatter #1015 Del Skrevet 20. november 2024 Kathrina skrev (25 minutter siden): Alt i alt en flott gjeng der inne - synes jeg.👌 Minus Alex og Svein?:p 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2024 Forfatter #1016 Del Skrevet 20. november 2024 Andre her som dropper å se på episoder denne uken og heller bare leser høydepunkter her? Merker jeg er så lei av årets sesong at jeg bare vil se finale uken og bli ferdig med det hele. Skuffende sesong alt i alt, absolutt alt for mye fokus på kjærlighet… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. november 2024 #1017 Del Skrevet 20. november 2024 Syns det er gøy å se trioen Erlend, Alex og Lea og hvordan dynamikken er mellom dem. Har vært verre kjærestepar på Farmen mår det gjelder kliss og klass enn dette. Er glad for at det ikke er noen rene mobbere eller sabotasje/tyver med i år, for det er noe jeg sliter med å se på. (Joda vet at Svein forsynte seg av spriten). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2024 Forfatter #1018 Del Skrevet 20. november 2024 Zenhouse skrev (8 minutter siden): Syns det er gøy å se trioen Erlend, Alex og Lea og hvordan dynamikken er mellom dem. Har vært verre kjærestepar på Farmen mår det gjelder kliss og klass enn dette. Er glad for at det ikke er noen rene mobbere eller sabotasje/tyver med i år, for det er noe jeg sliter med å se på. (Joda vet at Svein forsynte seg av spriten). Ingen kjærestepar har vel vært så fremtredende som Alex og Lea? (Utenom det lesbiske paret men til og med de var ikke like ille synes jeg) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 21. november 2024 #1019 Del Skrevet 21. november 2024 Muligens den verste episoden i Farmens historie. Det handlet stort sett om at Alex oppførte seg som en trassig fjortis som ikke får den oppmerksomheten han trenger, når "kjæresten" Lea er storbonde. Er helt utrolig å se på at Alex gjennom hele sesongen har manglet evne til å se innover. Er lei av å høre at han er snill. Han er helt åpenbart en reinspikka egoist 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2024 Forfatter #1020 Del Skrevet 21. november 2024 jojojo1988 skrev (49 minutter siden): Muligens den verste episoden i Farmens historie. Det handlet stort sett om at Alex oppførte seg som en trassig fjortis som ikke får den oppmerksomheten han trenger, når "kjæresten" Lea er storbonde. Er helt utrolig å se på at Alex gjennom hele sesongen har manglet evne til å se innover. Er lei av å høre at han er snill. Han er helt åpenbart en reinspikka egoist Tenk om han ender opp med å vinne hele farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå