Sven Al Skrevet 19. november #981 Del Skrevet 19. november Djækklåsst skrev (På 2024-11-17 den 21:52): När det gäller Miriam har nästan allt handlat om hennes enorma behov av att inte underskattas. Så när hon äntligen behandlades som alla andra, och valdes ut för en duell, blev hon chockad och hade inte förväntat sig det alls. Trodde hon att hon skulle få immunitet? Det finns en viss dubbelmoral här. https://www.tv2.no/video/underholdning/miriam-apner-seg-om-skuffelse-syns-det-er-kjipt/aLpP5deaNB-20271971 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november Forfatter #982 Del Skrevet 19. november (endret) Spoiler Så klart det ble Lea 🙄 nå er hun og Alex garantert inn til finale uken. Endret 19. november av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 19. november #983 Del Skrevet 19. november Spoiler Gjør meg ikke noe om Lea hadde vunnet farmen, hun er flink og står på🙂 Men forstår ikke hva hun ser i Alex.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november Forfatter #984 Del Skrevet 19. november Jeg merker jeg er lei de fleste egentlig skulle ønske at det var finale uke nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 19. november #985 Del Skrevet 19. november Cid skrev (På 18.11.2024 den 1.09): Jeg håper (men har liten tro) på at de rebooter Farmen fullstendig til neste år og gir oss en helt ny versjon av Farmen. Denne versjonen trass i noen få endringer i løpet av de siste årene har gått ut på dato synes jeg, det er rett og slett alt for repetitivt og man vet nesten hele tiden hva som skal skje før det skjer. Det hadde vært forfriskende med en helt ny versjon, kanskje for eksempel en hvor de spiller det inn om vinteren eller de kunne prøvd seg på to Farmen gårder med 8 deltakere på hver gård og så er det ingen som vet om den andre gården før finale uken. Hva er nye ting dere kunne tenkt i farmen for å gjøre det mer interessant? Jeg har lenge tenkt på at det hadde vært kult med Farmen Familie 😄 si 4 familier som bor på forskjellige bruk/torp og må drifte gården, gjøre ukesoppdrag osv, og på en eller annen måte må de konkurrere om å stå igjen som eneste familie. Noen kan bli sendt hjem, men man kan stå igjen som 1 representant for sin familie og fortsatt vinne hele greia. For eksempel 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 19. november #986 Del Skrevet 19. november Spoiler Jeg er så møkklei Alex og hans attitude. Virker som Lea begynner å bli litt lei av enkelte ting hos han også. Jeg synes det var veldig mye tid brukt på Alex og Lea idag og det var rett og slett kjedelig. Jeg er 100% for at farmen kan ta seg en lang pause fra skjermen. Finn ett nytt konsept og still andre krav til de som er med. Hadde vært artig om vi seere fikk være med å bestemme ut personene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 19. november #987 Del Skrevet 19. november Spoiler Orker ikke mer Alex og Lea 😮💨😮💨 Blir utålmodig og rastløs av å se på de, de kjeder meg så enormt! 😖 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 19. november #988 Del Skrevet 19. november Spoiler Håper virkelig at noen ikke gidder å jobbe skikkelig eller saboterer 🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. november #989 Del Skrevet 19. november (endret) Spoiler Det står på tv-guiden at den ene forpakteren havner i krangel med storbonden og at stemningen på gården aldri har vært dårligere. Jeg så ingen krangling, gjorde dere? Hvis den bittelille diskusjonen Alex og Lea hadde kan kalles krangel så vet ikke jeg Hadde gledet meg til litt action jeg, men neida. Ble skuffa der, gitt 😂 Endret 19. november av jukkapalme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 19. november #990 Del Skrevet 19. november Zidji skrev (49 minutter siden): Skjul innhold Håper virkelig at noen ikke gidder å jobbe skikkelig eller saboterer 🤞 Me too 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november Forfatter #991 Del Skrevet 19. november Andre som bare ser til storbonde valget og så dropper ut av episoden? Har gjort det de siste 3 tirsdags episodene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 19. november #992 Del Skrevet 19. november Og er det bare jeg som synes Lea er sur og «litt mye»? 😆 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november Forfatter #993 Del Skrevet 19. november Kaisamaia skrev (2 minutter siden): Og er det bare jeg som synes Lea er sur og «litt mye»? 😆 Hun har blitt en av hovedpersonene 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. november #994 Del Skrevet 19. november Er det bare jeg som synes det er gøy at Alex er så dum? 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 19. november #995 Del Skrevet 19. november tøttaa skrev (8 timer siden): Jeg har lenge tenkt på at det hadde vært kult med Farmen Familie 😄 si 4 familier som bor på forskjellige bruk/torp og må drifte gården, gjøre ukesoppdrag osv, og på en eller annen måte må de konkurrere om å stå igjen som eneste familie. Noen kan bli sendt hjem, men man kan stå igjen som 1 representant for sin familie og fortsatt vinne hele greia. For eksempel 😊 Nå så jeg for meg at en unge blir sendt hjem, bare for å komme hjem til et tomt hus fordi mor og far og storesøster fortsatt er igjen på gården 🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 20. november #996 Del Skrevet 20. november Ab_naturals skrev (4 timer siden): Nå så jeg for meg at en unge blir sendt hjem, bare for å komme hjem til et tomt hus fordi mor og far og storesøster fortsatt er igjen på gården 🤣🤣 Tenker at det er greit at ungene er litt eldre ja, ikke typ 10 år 😂 Tenker mer an man må være over 18 da, men i familie, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 20. november #997 Del Skrevet 20. november Kaisamaia skrev (5 timer siden): Og er det bare jeg som synes Lea er sur og «litt mye»? 😆 Skjønner godt hun er sur jeg. Alex er jo en lat og barnslig tenåring. Fatter ikke hva hun ser i han. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november Forfatter #998 Del Skrevet 20. november Ab_naturals skrev (4 timer siden): Nå så jeg for meg at en unge blir sendt hjem, bare for å komme hjem til et tomt hus fordi mor og far og storesøster fortsatt er igjen på gården 🤣🤣 Og så kommer det en side serie som heter Hjemmet hvor de utslåtte må leve sine normale liv helt til en finale hvor en får komme inn igjen 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 20. november #999 Del Skrevet 20. november Boetica skrev (13 timer siden): Er det bare jeg som synes det er gøy at Alex er så dum? 😅 Gøy? Nei, det er bare sykt provoserende. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 20. november #1000 Del Skrevet 20. november Kaisamaia skrev (14 timer siden): Og er det bare jeg som synes Lea er sur og «litt mye»? 😆 Jeg hadde også blitt irritert! Forstår Lea kjempe godt. Han er som en liten unge i trass. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå