Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #921 Del Skrevet 17. november 2024 Perine skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Kan hun ha lagt til litt bortenfor hytta uten å ha blitt sett? Spoiler Jeg hadde skvettet hvis jeg var Miriam i hvert fall 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #922 Del Skrevet 17. november 2024 (endret) Spoiler Fy faen for et skuffende resultat! Er så lei av Svein og så endte han opp med å vinne mot godeste Miriam, er rett og slett utrulig tragisk Endret 17. november 2024 av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november 2024 #923 Del Skrevet 17. november 2024 Cid skrev (40 minutter siden): Skjul innhold Fy faen for et skuffende resultat! Er så lei av Svein og så endte han opp med å vinne mot godeste Miriam, er rett og slett utrulig tragisk Spoiler Har ikke sett enda, men greier ikke å holde meg unna spoilerne idag, hehe 😂 jeg "visste" at han kom til å velge Miriam, hadde en så sterk følelse av det. Jeg liker fortsatt Svein (selv om han er litt selvgod), men hadde så inderlig håpet at Miriam skulle vinne om hun ble valgt. Det hadde hun sååå fortjent. Ikke minst hadde det jekket ned Svein litt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. november 2024 #924 Del Skrevet 17. november 2024 Julie kom med en god vri. 😏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 17. november 2024 #925 Del Skrevet 17. november 2024 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Fy faen for et skuffende resultat! Er så lei av Svein og så endte han opp med å vinne mot godeste Miriam, er rett og slett utrulig tragisk Spoiler På tide at Miriam faktisk ble behandlet på lik linje med de andre. Helt riktig av Svein Håvard å velge henne, om han mente hun var den letteste å slå. Like smart var ikke f.eks Sindre i 2020, som ikke turte å velge den populære presten Thor, men valgte i stedet Sjetil og røk ut før finaleuka. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #926 Del Skrevet 17. november 2024 Djækklåsst skrev (Akkurat nå): Skjul innhold På tide at Miriam faktisk ble behandlet på lik linje med de andre. Helt riktig av Svein Håvard å velge henne, om han mente hun var den letteste å slå. Like smart var ikke f.eks Sindre i 2020, som ikke turte å velge den populære presten Thor, men valgte i stedet Sjetil og røk ut før finaleuka. Spoiler Syntes det var på tide at Svein røk ut.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 17. november 2024 #927 Del Skrevet 17. november 2024 Cid skrev (12 minutter siden): Skjul innhold Syntes det var på tide at Svein røk ut.. Spoiler Men han er helt fortjent videre, etter å ha vunnet flere tvekamper. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #928 Del Skrevet 17. november 2024 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Men han er helt fortjent videre, etter å ha vunnet flere tvekamper. Spoiler Ikke slik jeg dømmer verdige vinnere, oppførsel og væremåte har mye å si. Miriam hadde fortjent å vinne Farmen mye mer enn Svein. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 17. november 2024 #929 Del Skrevet 17. november 2024 Erlend og Julie er mine favoritter i år, ingen av dem har dummet seg ut som noen av de andre deltagerne har. Håper førstekjempen ryker ut i dag, makan til aliansebygger (lager avtaler han ikke kan følge) har jeg sjelden sett maken til, så om han ryker så vil han ikke være noen savn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 17. november 2024 #930 Del Skrevet 17. november 2024 Cid skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Ikke slik jeg dømmer verdige vinnere, oppførsel og væremåte har mye å si. Miriam hadde fortjent å vinne Farmen mye mer enn Svein. Spoiler Ikke enig. Hva har Miriam egentlig bidratt med, utover å klage over at hun ikke har fått viktige nok oppdrag? 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 17. november 2024 #931 Del Skrevet 17. november 2024 tvertimot skrev (14 minutter siden): Erlend og Julie er mine favoritter i år, ingen av dem har dummet seg ut som noen av de andre deltagerne har. Håper førstekjempen ryker ut i dag, makan til aliansebygger (lager avtaler han ikke kan følge) har jeg sjelden sett maken til, så om han ryker så vil han ikke være noen savn. Allianse-Svein er en av få som har bidratt til underholdning denne sesongen. Ikke at han har vært så fantastisk i så måte, men det sier vel litt om hvor kjedelig sesongen har vært. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. november 2024 #932 Del Skrevet 17. november 2024 Spoiler Søren ta at Svein vant! Han kan hamre og spikre, men noe behagelig menneske er han ikke. Ikke en verdig vinner i mine øyne. Jeg heier på Julie og Erlend. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #933 Del Skrevet 17. november 2024 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Ikke enig. Hva har Miriam egentlig bidratt med, utover å klage over at hun ikke har fått viktige nok oppdrag? Spoiler Synes du er røff mot henne nå.. Hun har stått på så bra som hun kan, hun har heller ikke spilt noe spill eller prøvd seg på noen avtaler. Hun virker som en finere person enn Svein helt ærlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #934 Del Skrevet 17. november 2024 (endret) Djækklåsst skrev (13 timer siden): Allianse-Svein er en av få som har bidratt til underholdning denne sesongen. Ikke at han har vært så fantastisk i så måte, men det sier vel litt om hvor kjedelig sesongen har vært. Hvilken underholdning? Syntes at Edip var morsom og den begynnende rivalisereringen mellom Hugo og Roy. Synd ikke Hugo kom inn. Endret 18. november 2024 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #935 Del Skrevet 17. november 2024 Boetica skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Søren ta at Svein vant! Han kan hamre og spikre, men noe behagelig menneske er han ikke. Ikke en verdig vinner i mine øyne. Jeg heier på Julie og Erlend. Enig og samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 17. november 2024 #936 Del Skrevet 17. november 2024 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Allianse-Svein er en av få som har bidratt til underholdning denne sesongen. Ikke at han har vært så fantastisk i så måte, men det sier vel litt om hvor kjedelig sesongen har vært. Om underholdning hadde vært målsetningen for programmet, da hadde TV2 valgt deltagere som lager mer drama og er større motsetninger. Mer koselig og fredelig stemning de har gått for, men programmet går jo på tider hvor barn også kan se... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 17. november 2024 #937 Del Skrevet 17. november 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Synes du er røff mot henne nå.. Hun har stått på så bra som hun kan, hun har heller ikke spilt noe spill eller prøvd seg på noen avtaler. Hun virker som en finere person enn Svein helt ærlig. Når det gjelder Miriam, så har nesten alt handlet om hennes enorme behov for å ikke bli undervurdert. Så når hun omsider ble behandlet som alle andre, og valgt til tvekamp, så ble hun sjokka og hadde overhodet ikke forventet det. Tenkte hun at hun skulle ha immunitet? Det er en viss dobbeltmoral her. 24 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 17. november 2024 #938 Del Skrevet 17. november 2024 tvertimot skrev (9 minutter siden): Om underholdning hadde vært målsetningen for programmet, da hadde TV2 valgt deltagere som lager mer drama og er større motsetninger. Mer koselig og fredelig stemning de har gått for, men programmet går jo på tider hvor barn også kan se... Underholdningsverdi behøver ikke å medføre noe som er uegnet for barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #939 Del Skrevet 17. november 2024 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Når det gjelder Miriam, så har nesten alt handlet om hennes enorme behov for å ikke bli undervurdert. Så når hun omsider ble behandlet som alle andre, og valgt til tvekamp, så ble hun sjokka og hadde overhodet ikke forventet det. Tenkte hun at hun skulle ha immunitet? Det er en viss dobbeltmoral her. Spoiler Mange blir sjokkerte over å bli valgt som andrekjempe, betyr ikke at man forventet å være immun. Jeg synes at hun tok det hele ganske bra og så var hun tøff nok til å motstå avtale med Svein, synes også at hun tok tapet ganske bra. Hun har all grunn til å være stolt av seg selv og mange kortvokste der ute har nok blitt inspirert av henne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 17. november 2024 #940 Del Skrevet 17. november 2024 Djækklåsst skrev (8 minutter siden): Når det gjelder Miriam, så har nesten alt handlet om hennes enorme behov for å ikke bli undervurdert. Så når hun omsider ble behandlet som alle andre, og valgt til tvekamp, så ble hun sjokka og hadde overhodet ikke forventet det. Tenkte hun at hun skulle ha immunitet? Det er en viss dobbeltmoral her. Sjokkert ja, men hun tok det da helt fint sammenlignet med hvordan veldig mange andre har gjort? Synes det var synd hun ikke vant. Svein prata til henne som hun var et lite barn. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå