Cid Skrevet 13. november 2024 Forfatter #841 Del Skrevet 13. november 2024 Terry2 skrev (3 minutter siden): Nå vet jo ikke jeg hvem som kommer seg til finaleuka, men jeg tror at Erlend og Svein kan være litt lite konsentrerte og ryke ut fort der. Alex kan komme langt på sin fysikk, balanse og den slags (hinderløypa mm.) men ryker trolig i kunnskap og gårdsferdigheter. Det er trolig Roy, Renate, Julie og hun fra Torpet som er de beste. Hva får deg til å tenke det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 13. november 2024 #842 Del Skrevet 13. november 2024 Feigeste storbondevalg denne sesongen, pinglete å la seg skremme av sesongens mest ufyselige latsabb 🤮 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 13. november 2024 #843 Del Skrevet 13. november 2024 mammamia1 skrev (6 minutter siden): Feigeste storbondevalg denne sesongen, pinglete å la seg skremme av sesongens mest ufyselige latsabb 🤮 Enig! Mistet sansen for Alex..latsabb som bare "seiler" gjennom denne sesongen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. november 2024 #844 Del Skrevet 13. november 2024 Spoiler Synd Julie lot seg påvirke av de patetiske «truslene» til Alex. Hadde virkelig trodd hun skulle velge Alex eller Lea. Faen, jeg er så lei av den late, ufyselige guttungen! Hadde hun valgt Alex og motstanderen valgt kunnskap eller hva som helst utenom vagla hadde den guttevalpen blitt sendt rett hjem til Arendal! Gud bedre så lei jeg er den fjotten! 16 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 13. november 2024 #845 Del Skrevet 13. november 2024 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Synd Julie lot seg påvirke av de patetiske «truslene» til Alex. Hadde virkelig trodd hun skulle velge Alex eller Lea. Faen, jeg er så lei av den late, ufyselige guttungen! Hadde hun valgt Alex og motstanderen valgt kunnskap eller hva som helst utenom vagla hadde den guttevalpen blitt sendt rett hjem til Arendal! Gud bedre så lei jeg er den fjotten! Akkurat som jeg skulle sagt det selv 😅 Han gjør en utrolig dårlig figur. 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. november 2024 #846 Del Skrevet 13. november 2024 Flowrrpowrr skrev (3 minutter siden): Akkurat som jeg skulle sagt det selv 😅 Han gjør en utrolig dårlig figur. Ja, noe helt ekstremt også. Og så utrolig selvopptatt da. Håper han blir flau om han ser dette igjen om 10 år. Nå tror jeg ikke han er i stand til å bli flau, for umoden og ser ikke sine egne feil. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 13. november 2024 #847 Del Skrevet 13. november 2024 Det er så rart for meg at en så moden Lea ser noe kjærestemateriale i guttevalpen Alex. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. november 2024 #848 Del Skrevet 13. november 2024 Blåttvann skrev (19 minutter siden): Det er så rart for meg at en så moden Lea ser noe kjærestemateriale i guttevalpen Alex. Helt enig. Jeg skjønner det bare ikke. Lea har jeg virkelig fått sansen for og jeg elsker at hun tør å si fra til den slasken og ikke bare ler med. Lurer på om det forholdet vil vare på utsiden. Da må i så fall Alex vokse opp farlig fort. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. november 2024 #849 Del Skrevet 13. november 2024 Zidji skrev (4 timer siden): Skjul innhold Jeg har ikke ord for hvor mye Alex provoserer meg. Jeg driter i hvor snill og grei han kanskje er, men Farmen fortjener han faen ikke å vinne!! 😤 Han har uansett ikke sjangs. Han er en kunnskapsløs klossmajor 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. november 2024 #850 Del Skrevet 13. november 2024 Hvor har det blitt av Gotmar da? 🧐 Det er jo mutte Meri for alle penga nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. november 2024 #851 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) Dagens episode: Spoiler Tenk å være så pen som Julie - inne på Farmen - og med det håret hun har. Det skulle ikke vært mulig! Jeg digger dialekten hennes. Norsk med østerriksk swung over seg. Vakkert. Og så er hun jo så utrolig snill. For en kvinne! 🎯 Smiske-Svein gjør et smigerfremstøt mot Julie. Selv om han har rett i det han sier om henne så fremstår det falskt. Alex sin passive aggressivitet virker ekkel å ha med å gjøre. Jeg føler det gjennom skjermen. Leas crush på Alex setter Lea i et dårlig lys. Hun fortjener bedre og det burde hun skjønne. Hun som er så flott, jordnær og oppegående, og så finner hun seg i en type som Alex... Hva er det hun tiltrekkes av? Dødsingen? Overkroppen? Er det Farmen-bobla som er så overbevisende i mangel på alternativer? Kan jo ikke være noe annet. Han er jo så usjarmerende på utallige andre måter. Jaja. Lykke til! Alex presset uskyldige og gode Julie i et hjørne, og Svein ble da førstekjempe. Greit med Svein, men kjedelig at Alex slipper unna med å være en fjomp. Farmen-hunden Ivar er så kontaktsøkende og fin. Smelt! 😍 Og hva er greia med finsk i år? Malplassert og irriterende. Endret 13. november 2024 av Ctrl 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2024 Forfatter #852 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) Alex er nå offisielt en av de mest ufyselige som noensinne har vært med på Farmen, FY faen! Julie er bare 100% skjønn og god ❤️ Hun fortjener definitivt en kniv og en plass i finske uken, mens Alex bare MÅ ryke neste uke for finale uken. Hva ser Lea i han? Hun fortjener så mye bedre… Når han holdt på med de kakene så sa han at bestemoren hans kom til å bli stolt, ikke faen om noen som kjenner han kommer til å bli stolt av den Alex som de har sett på Farmen… Frustrerende episode med andre ord 🤪 Edit: Jeg ble også veldig skuffet over Heidi som var den som kom med forslaget, fysj. Endret 13. november 2024 av Cid 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2024 Forfatter #853 Del Skrevet 13. november 2024 Flowrrpowrr skrev (3 timer siden): Enig! Mistet sansen for Alex..latsabb som bare "seiler" gjennom denne sesongen Får håpe at han havarerer før han når finale uken.. 🌊🌩️⛵️👱🏼♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2024 Forfatter #854 Del Skrevet 13. november 2024 Boetica skrev (43 minutter siden): Hvor har det blitt av Gotmar da? 🧐 Det er jo mutte Meri for alle penga nå. https://www.tv2.no/video/underholdning/har-vikarer-i-farmen-derfor-uteblir-mentor/L936knKPxR-20260902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2024 Forfatter #855 Del Skrevet 13. november 2024 Ser for meg at de glemte det hele og så kom gjestene mens de satt der og spiste middag og fjasa 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. november 2024 #856 Del Skrevet 13. november 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Ser for meg at de glemte det hele og så kom gjestene mens de satt der og spiste middag og fjasa 😂 Det hadde vært litt gøy😁 Jeg synes også Alex ikke fortjener å vinne, og at han er et surrehode av dimensjoner. Men så harde ord som har blitt skrevet her nå synes jeg kanskje ikke han fortjener. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2024 Forfatter #857 Del Skrevet 13. november 2024 Han ene når de skulle smake på ølen. "Jeg tror det er med litt bensin fra første verdenskrig" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2024 Forfatter #858 Del Skrevet 13. november 2024 Turkis Sau skrev (3 minutter siden): Det hadde vært litt gøy😁 Jeg synes også Alex ikke fortjener å vinne, og at han er et surrehode av dimensjoner. Men så harde ord som har blitt skrevet her nå synes jeg kanskje ikke han fortjener. Etter oppførselen hans mot Julie i dag så synes jeg at han fortjente mine ord i hvert fall, jeg har prøvd å se grunner til å ikke mislike han men han bare gir meg flere og flere grunner til å ikke like han.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. november 2024 #859 Del Skrevet 13. november 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Etter oppførselen hans mot Julie i dag så synes jeg at han fortjente mine ord i hvert fall, jeg har prøvd å se grunner til å ikke mislike han men han bare gir meg flere og flere grunner til å ikke like han.. Nå sa jo Julie at hun valgte Svein Håvard fordi han hadde hatt hjemlengsel og manglende motivasjon siste tiden. Så kan det jo også hende at rådet Heidi ga om å si at velger du Lea eller Alex, så blir du førstekjempe neste uke spilte inn. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2024 Forfatter #860 Del Skrevet 13. november 2024 Turkis Sau skrev (Akkurat nå): Nå sa jo Julie at hun valgte Svein Håvard fordi han hadde hatt hjemlengsel og manglende motivasjon siste tiden. Så kan det jo også hende at rådet Heidi ga om å si at velger du Lea eller Alex, så blir du førstekjempe neste uke spilte inn. Jeg vet ikke. Det at han oppførte seg sånn mot henne er problemet mitt med han, uavhengig om det påvirket henne. Synes virkelig at han kunne hatt seg for god til å gjøre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå