Fountaine Skrevet 21. september 2024 #61 Del Skrevet 21. september 2024 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 22. september 2024 #62 Del Skrevet 22. september 2024 Tanja har jo en helt forferdelig lederstil... Det er jo bare å plinge på glasset hvis man vil si noe, så hører jo folk. Trenger ikke sitte der og snakke vanlig også plutselig skal alle skjønne av seg selv at hun skal si noe til fellesskapet.. Også når ingen skjønner det starter hun å si " halo" , "kan alle slutte å avbryte meg " osv. Kan skjønne at det blir reaksjoner, selv om Edip har en reaksjon som er helt ute , men kanskje ikke akkurat med Tanja. 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #63 Del Skrevet 22. september 2024 Har startet å se på ukens episoder nå og er på episode 2 nå, synes så langt at mange virker artige, spesielt Roy 😄 han prater i ett sett uten å alltid tenker over hva han sier, akkurat som meg, kanskje han er min biologiske far 😜 (nei da ) Liker at det skal være fire kjemper, kjekt at de gjør noe nytt i nye sesonger. Likte når hun ene som ikke kunne å svømme prøvde å lære seg det av han unge. Kjekt at Gotmar er tilbake, fikk veldig sansen for han etter årets Farmen Kjendis 😄 men samtidig synd at han fra sist vanlige Farmen ikke fikk prøve seg igjen, han var også en god mentor! Han Erlend minner meg litt om Egil Skurdal, like sjarmerende karer 😁 Edip virker litt artig, likte at han ble sammenlignet med Kaptein Sabeltann for nå ser jeg det for meg hver gang jeg ser han 😂 Miriam virker som en hyggelig jente, tror hun kommer til å vise at hun trass i å være kortvokst kan likevel få til ganske mye og ikke lar størrelsen være et hinder Angående den "hemmeligheten" med at 2 av deltakerne er sammen, det ble reklamert i hjel flere uker i forveien så jeg skjønner ikke hvorfor de får det til å virke så sjokkerende når det blir avslørt når sikkert 90% av seerne visste det på forhånd 😋 Er på episode 2 nå, hun virker streng og bestemt hun Tanja 😛 Jeg håper virkelig ikke at dette hemmelige forholdet får like mye tid og oppmerksomhet i sesongen som når de to lesbiske var med, da ble jeg møkk lei til slutt av alle de hemmelighet scene med de to. Uff for en slitsom storbonde 🙊 Jeg håper at de to som er sammen havner i tvekamp og blir splittet, hadde skapt litt dramatikk hehe. Håper at Edip kommer tilbake! (5 minutter senere…) Eller tar det tilbake, gud så dramatisk og fiendtlig han er! O.o Det er ikke alle som er like komfortabel med å se folk rett i øynene, jeg har selv aldri vært noe komfortabel med det så dette var en ugrei reaksjon fra han Jeg liker hverken Tanja eller Edip inntil nå men det er morsomt å se dem krangle minner meg om to små barn som krangler 😛 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #64 Del Skrevet 22. september 2024 Fountaine skrev (På 21.9.2024 den 17.49): Ekspander Du som har lagt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 22. september 2024 #65 Del Skrevet 22. september 2024 Cid skrev (På 22.9.2024 den 13.07): Du som har lagt ut? Ekspander Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #66 Del Skrevet 22. september 2024 Fountaine skrev (På 22.9.2024 den 13.33): Ja Ekspander Bra, vil bli artige høydepunkt i fremtiden 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 22. september 2024 #67 Del Skrevet 22. september 2024 Edip med disse heavy metal hanskene... Får følelsen av at han spiser kattunger til frokost 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #68 Del Skrevet 22. september 2024 Vis skjult innhold Jøss å gi fra seg kniven var spesielt, tenk om hun når finalen og det står om 1 poeng 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #69 Del Skrevet 22. september 2024 Jeg håper at det var en engangs greie når Edip klikka på hun ene, for ellers er han artig og han har en god latter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 22. september 2024 #70 Del Skrevet 22. september 2024 Dagens episoder med full pakke og spoiling av vinner: Vis skjult innhold Ukesoppdrag godkjent, og Tanja valgte å fokusere på den hammeren som var gjenglemt. Det er oppskriften på en dårlig leder når man kveler jubelstemning. Og hun er HR-direktør... Tanja nektet å ta imot storbondekniven fordi det liksom var en gruppeseier. Det må være første gang i historien? Rimelig spesielt. Og tullete konkurransemessig. Spennende at Niklas presiserte at knivene vil få betydning også før finalen i år. Men hun ville ikke ha den! Håper avgjørelsen biter henne i ræva etterhvert. Hun tror vel at hun kommer godt ut av det som menneske, men jeg tror det går fort i glemmeboka! Edip velger Åsmund som andrekjempe. Og det blir konkurranse i makkerpar. 2 vs 2 x 3 ganger. Der kun kjempene ryker. Interessant, siden makkere kan sabotere. Edip tar Roy. Er det èn jeg ikke kunne delt en liten bod med så er det Roy. For et stivt pjatt på han, med kroppskontakt, handshakes, fistpumps og skulderklapp rundt absolutt alt. Jeg hadde fått helt hetta! 🥴 Åsmund tar Alex for å utfordre i vagla. En krukke honning for 4 kr når de kun har 18 kr å handle for til så altfor mange mennesker. 22% av matbudsjettet gikk altså på honning. Det er rimelig lavpanna. Og så unnet de seg lapper og kaffe på fellesskapet i tillegg. Var ikke rare greiene de kom tilbake med. Åsmund og Alex gruser Edip og Roy i vagla. Bra det! Vil heller ha Åsmund enn Edip der. Edip er en god og følsom type i bunn, bare synd at han også har et sinne som gjør han urimelig å ha rundt seg. Spent på hvordan han er på Torpet. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. september 2024 #71 Del Skrevet 22. september 2024 (endret) Ctrl skrev (På 22.9.2024 den 19.13): Dagens episoder med full pakke og spoiling av vinner: Vis skjult innhold Ukesoppdrag godkjent, og Tanja valgte å fokusere på den hammeren som var gjenglemt. Det er oppskriften på en dårlig leder når man kveler jubelstemning. Og hun er HR-direktør... Tanja nektet å ta imot storbondekniven fordi det liksom var en gruppeseier. Det må være første gang i historien? Rimelig spesielt. Og tullete konkurransemessig. Spennende at Niklas presiserte at knivene vil få betydning også før finalen i år. Men hun ville ikke ha den! Håper avgjørelsen biter henne i ræva etterhvert. Hun tror vel at hun kommer godt ut av det som menneske, men jeg tror det går fort i glemmeboka! Edip velger Åsmund som andrekjempe. Og det blir konkurranse i makkerpar. 2 vs 2 x 3 ganger. Der kun kjempene ryker. Interessant, siden makkere kan sabotere. Edip tar Roy. Er det èn jeg ikke kunne delt en liten bod med så er det Roy. For et stivt pjatt på han, med kroppskontakt, handshakes, fistpumps og skulderklapp rundt absolutt alt. Jeg hadde fått helt hetta! 🥴 Åsmund tar Alex for å utfordre i vagla. En krukke honning for 4 kr når de kun har 18 kr å handle for til så altfor mange mennesker. 22% av matbudsjettet gikk altså på honning. Det er rimelig lavpanna. Og så unnet de seg lapper og kaffe på fellesskapet i tillegg. Var ikke rare greiene de kom tilbake med. Åsmund og Alex gruser Edip og Roy i vagla. Bra det! Vil heller ha Åsmund enn Edip der. Edip er en god og følsom type i bunn, bare synd at han også har et sinne som gjør han urimelig å ha rundt seg. Spent på hvordan han er på Torpet. Ekspander Vis skjult innhold Jeg skjønte heller ikke den krukka med honning, det blir sånn 1 ts honning på hver. Og for pengene de brukte på kaffe og svele kunne de kjøpt bygg, hvete, mer grønnsaker eller noe annet som de kunne laget noe til alle for . Egoistisk. De har ikke levd uten godis såååå lenge at de MÅ ha en svele. Endret 22. september 2024 av Djungelvrål 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #72 Del Skrevet 22. september 2024 Vis skjult innhold Dumt Edip røk, kunne blitt mye drama mellom han og Tanja hehe. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 22. september 2024 #73 Del Skrevet 22. september 2024 Vis skjult innhold Tror Tanja valgte å ikke akseptere kniven, for å nøytralisere seg selv som trussel såpass tidlig. Men veldig tafatt grep. Selv om hun sikkert ønsker å fremstå veldig raus. Merkelig seanse. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 22. september 2024 #74 Del Skrevet 22. september 2024 Har ikke sett Farmen på 2020-tallet. Er det fremdeles underholdende? Jeg ble veldig lei og så sist på i 2019. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #75 Del Skrevet 22. september 2024 DelvisPresley skrev (På 22.9.2024 den 20.01): Har ikke sett Farmen på 2020-tallet. Er det fremdeles underholdende? Jeg ble veldig lei og så sist på i 2019. Ekspander Bedre nå enn i 2020. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #76 Del Skrevet 22. september 2024 Nesten garantert at han som vant blir storbonde nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 22. september 2024 #77 Del Skrevet 22. september 2024 Liker dere Edip nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september 2024 Forfatter #78 Del Skrevet 22. september 2024 Fountaine skrev (På 22.9.2024 den 21.57): Liker dere Edip nå? Ekspander Så lenge han ikke kjefter på folk uten grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. september 2024 #79 Del Skrevet 22. september 2024 Hva er det for en røre! Storbonden vil ikke ha kniv og førstekjempen vil ikke kjempe mot andrekjempen han har valgt. Klemming og grining i førstekjempehytta. Jeg blir flau. Og hvorfor går Edip rundt med slåsshansker? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. september 2024 #80 Del Skrevet 22. september 2024 Jeg er tedd for sånne folk som Edip og jeg hater at de er umulige å diskutere med fordi de er irrasjonelle og påståelig og tror de har rett. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå