Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Lenelarsen skrev (1 minutt siden):

Åsmund ser jo sprøyta ut, er det bare botox eller filler også? Hvordan kan en så ung mann utsette seg for noe slikt.

Er han ikke noe sånn kosmetisk sykepleier? Han er vel fan av en slik look.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zidji skrev (1 minutt siden):

Er han ikke noe sånn kosmetisk sykepleier? Han er vel fan av en slik look.

Tydelig synlig, ser ikke bra ut.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (Akkurat nå):

Tydelig synlig, ser ikke bra ut.

Enig der. Men viss han liker det så er det ikke noe vi får gjort med det 😛 🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (26 minutter siden):

Jeg liker han ikke. Ikke på samme måte som jeg ikke liker drittungen Alex, men jeg syntes Erlend er litt kjedelig og irriterendes positiv. Og så fikk jeg så dårlig første inntrykk av han når han ble så opphengt i Lea med en gang. Gørr med kjærlighet på Farmen.

"Har'u problemer med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn" (Jokke ♥️) Helt enig i at han er irriterende positiv. Jeg liker han egentlig, men han er irriterende også siden han er så overdrevent og kunstig positiv. Og det der romantiske tøvet hans om først Lea, så Julie da, snork :sover: Enig i at det er kjedelig med så mye fokus på romantikk. Tror Erlend er en veldig snill og fin fyr, men litt for opptatt av kumbayah-stemning og å bli likt. Skulle likt å se han bli skikkelig sint på Alex! Han irriterer seg jo litt over oppførselen hans, så hvorfor ikke vise det? Han var litt søt da han ble så rørt over å bli storbonde da, hehe. 

Lenelarsen skrev (28 minutter siden):

Åsmund ser jo sprøyta ut, er det bare botox eller filler også? Hvordan kan en så ung mann utsette seg for noe slikt.

Aner ikke, men noe er det. Trist å se, han trenger det jo absolutt ikke, men er jo hans valg. Er nok litt "yrkesskadet", blir nok lett det i hans bransje. Liker han godt da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Alex irriterer meg mer og mer! Prioritere å DUSJE midt på dagen når de har det så travelt?! :murvegg::balltre: For en egoistisk dust! Roy var passe forbanna og jeg tror han kommer til å eksplodere til slutt :popcorn: Noe sier meg at Lea kommer til å gå lei også. Har begynt å få sansen for henne. Roy digger jeg og han har så kul dialekt! Rart å tenke på at han som irriterte meg sånn i starten skulle bli en av mine favoritter. Ivar, kattene og Scott og Rolv (ekornene) er mine absolutte favoritter da ♥️😍

Hahah, jeg måtte le da Åsmund spurte om Erlend hadde tenkt å velge en av de voksne :fnise: Åsmund er jo voksen selv også da :hoho: Han er jo 31 år. Alle er jo voksne bortsett fra Alex, han er en åtteåring i en 22-årings kropp. 

😂 det var så gøy! Skulle dusje fordi da fikk han så mye energi, og det var så bra for gruppa :balltre: Og ingen gadd å høre på tullpratet hans :hoho:Han er så priceless 🤪

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Alex irriterer meg mer og mer! Prioritere å DUSJE midt på dagen når de har det så travelt?! :murvegg::balltre: For en egoistisk dust! Roy var passe forbanna og jeg tror han kommer til å eksplodere til slutt :popcorn: Noe sier meg at Lea kommer til å gå lei også. Har begynt å få sansen for henne. Roy digger jeg og han har så kul dialekt! Rart å tenke på at han som irriterte meg sånn i starten skulle bli en av mine favoritter. Ivar, kattene og Scott og Rolv (ekornene) er mine absolutte favoritter da ♥️😍

Hahah, jeg måtte le da Åsmund spurte om Erlend hadde tenkt å velge en av de voksne :fnise: Åsmund er jo voksen selv også da :hoho: Han er jo 31 år. Alle er jo voksne bortsett fra Alex, han er en åtteåring i en 22-årings kropp. 

Endret av Boetica
Postet dobbelt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffende førstekjempe valg, håpte på Svein. Vet ikke hvorfor men jeg hadde likt tanken på Svein i tvekamp :P 

Zidji skrev (7 timer siden):

Jeg liker han ikke. Ikke på samme måte som jeg ikke liker drittungen Alex, men jeg syntes Erlend er litt kjedelig og irriterendes positiv. Og så fikk jeg så dårlig første inntrykk av han når han ble så opphengt i Lea med en gang. Gørr med kjærlighet på Farmen.

Det ga han fra seg relativt kjapt da 😛 (er Julie nå lol)

Håper at han kommer til finalen, skikkelig fin fyr som er snill mot alle :rodmer:

Endret av Cid
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg lo av hele opplegget med dusjen :ler: at det går an. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (11 timer siden):

Er jeg den eneste som ikke liker Erlend?

Nei. Du er ikke alene.

Liker ikke Erlend. Og absolutt ikke Alex

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend er en fin fyr, men på Farmen synes jeg han er litt for mye og for uinteressant å se på. Blir ikke bedre at han virker som en favoritt hos produksjonen der han til stadighet sitter i sync og utbroderer sitt tankevås.

Alex fikk flashback til videregående når han fikk voksenkjeft for sin dusj. Forståelig. Men poenget med flashbacket tok han ikke. Flashbacket fikk han jo fordi han oppførte seg som en ungdom sammen med voksne, og ikke at det var de voksne det var noe feil med. Alex har merkelig lav selvinnsikt og er altfor cocky. Han mener han aldri gjør noe feil, det er alle andre som gjør det. Han mener han bidrar mye, men det vet man at han ikke gjør. Han skal leke og herje på hans premisser som den umodne han er, uten at noen skal reagere mot det. Og så veksler han på aggressivitet og offerposisjon på en absurd måte. Lea blir seende ut som en mor for han til tider. 

At Alex kom rett inn etter å ha røket ut irriterer vettet av meg fortsatt.

Roy hadde jeg i vranga fra start av, men synes han har landet i det siste. Så jeg tåler han fint, selv om jeg ikke håper han vinner.

Men jeg skjønner ikke at Erlend valgte Heidi som førstekjempe. Det er så feigt og tafatt at jeg får fnatt. Vi er i uke 7 og nærmer oss finaleuke. Hvorfor fredes sterke som Roy, Svein og Alex da? Og særlig Alex. Alex er jo en man aldri kan plukke som andrekjempe fordi da tar han vagla som han vinner på. Slike favoritter må man anstrenge seg med å få ut når man har sjansen. Men er vel ikke lett å være taktisk når man er så sentimenti at man griner av å slippe en fis.

Endret av Ctrl
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 minutter siden):

Erlend er en fin fyr, men på Farmen synes jeg han er litt for mye og for uinteressant å se på. Blir ikke bedre at han virker som en favoritt hos produksjonen der han til stadighet sitter i sync og utbroderer sitt tankevås.

Alex fikk flashback til videregående når han fikk voksenkjeft for sin dusj. Forståelig. Men poenget med flashbacket tok han ikke. Flashbacket fikk han jo fordi han oppførte seg som en ungdom sammen med voksne, og ikke at det var de voksne det var noe feil med. Alex har merkelig lav selvinnsikt og er altfor cocky. Han mener han aldri gjør noe feil, det er alle andre som gjør det. Han mener han bidrar mye, men det vet man at han ikke gjør. Han skal leke og herje på hans premisser som den umodne han er, uten at noen skal reagere mot det. Og så balanserer han mellom aggressivitet og offerposisjon på en helt utrolig måte. Lea blir seende ut som en mor for han til tider. 

At Alex kom rett inn etter å ha røket ut irriterer vettet av meg fortsatt.

Roy hadde jeg i vranga fra start av, men synes han har landet i det siste. Så jeg tåler han fint, selv om jeg ikke håper han vinner.

Men jeg skjønner ikke at Erlend valgte Heidi som førstekjempe. Det er så feigt og tafatt at jeg får fnatt. Vi er i uke 7 og nærmer oss finaleuke. Hvorfor fredes sterke som Roy, Svein og Alex da? Og særlig Alex. Alex er jo en man aldri kan plukke som andrekjempe fordi da tar han vagla som han vinner på. Slike favoritter må man anstrenge seg med å få ut når man har sjansen. Men er kanskje ikke lett å være taktisk når man er så sentimenti at man griner når man slipper en fis.

Alex er bestevennen til Erlend (av en eller annen grunn) så han var aldri et alternativ. Får håpe han blir andrekjempe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (10 timer siden):

Jeg lo av hele opplegget med dusjen :ler: at det går an. 

Jeg lo jeg også samtidig som jeg irriterte meg :fnise: At det går an, ja, han er en forvokst guttunge. Håper Roy klikker til slutt, det kan bli gøy :hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Jeg lo jeg også samtidig som jeg irriterte meg :fnise: At det går an, ja, han er en forvokst guttunge. Håper Roy klikker til slutt, det kan bli gøy :hoho: 

Virker som at han har et problem med at folk blir irritert på han når han irritert dem :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Heidi!!! 

Jeg har faktisk sett hele farmen 2021. Før dette huske jeg bare "glimt" og følelsen/inntrykket  jeg fikk av deltakerne. Etter gjensyn må jeg si at jeg har gått fra å ikke like henne gjennom hele sesongen i 2021 (Pga valg av allianse med Rob, Mama G).

MEN: hun vokste hun på meg de to siste ukene og jeg fikk vondt av henne da hun tapte i melkespann. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
shab skrev (12 minutter siden):

Heia Heidi!!! 

Jeg har faktisk sett hele farmen 2021. Før dette huske jeg bare "glimt" og følelsen/inntrykket  jeg fikk av deltakerne. Etter gjensyn må jeg si at jeg har gått fra å ikke like henne gjennom hele sesongen i 2021 (Pga valg av allianse med Rob, Mama G).

MEN: hun vokste hun på meg de to siste ukene og jeg fikk vondt av henne da hun tapte i melkespann. 

Husker jeg syntes at Rob var morsom men når han ble Torpet deltaker så ble jeg lei han 😛

Hva var det med Mama G forresten? Husker ikke hva hun gjorde gale. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Lol, Roy som drar til besøk til Svein og kun vil forsikre seg om at han blir storbonde om Svein ryker. Lol.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Alex i tergehumør. Litt gøy faktisk. Håper han forsetter så Roy klikker.

Erlend er så irriterende. Håper han ryker neste uke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...