Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Altså - hvor skal jeg begynne?

Edip: For en bitter og støtt mann uten noe som helst selvinnsikt! Det oser misnøye med å motta intruksjoner fra kvinner. "Du liker ikke meg og derfor valgte du meg som førstekjempe". "Dette her hevn fordi jeg ikke stemte på deg som storbonde". "Jeg vil ikke at hun skal få kniv". "Jeg skal ikke gjøre oppdrag"

"Jeg er sånn jeg er. Liker du ikke meg - synd for deg".

"SE PÅ MEG. SE MEG I ØYNENE" 

Helt riktig valg av førstekjempe. Hallo, farmen er samarbeid. OMG!

Er han en flerkulturell versjon av Helgi? 

Jeg synes Edip er både ekkel og skummel.

Hele han lyser kvinnefiendtlig.  

Storbonden: Tanja er tydelig og strukturet. Ja - hun fungerer som "Flyt-person" og er innom alle oppgaver for å holde oversikt. Ingen hadde reagert hadde hun vært en mann og gjort det samme. 

Erlend: Reality-deltager nr 100 av samme karakter. Så kalt "Statsmann" rolle. "Bli mann? Stå i smia i baris? Prøver å være morsom". Denne versjonen av "morsom og sjarmerende" ung gutt i vennefella minner om karakteren Alex i Kongsvik-seriene. HAR FÅTT FØLELSER FOR BLOND JENTE? OMG.

Blonde jenter: Vet ikke hvem de er, men de har forskjellige dialekter. Noen av de er nærtagende og får dårlig selvtillit av å måtte gjøre ulike oppgaver. Nå viser det seg at ei av de blonde jentene er sammen med en gammel mann? Wtf?

Blond jente og gammel mann: Altså er de ikke far og datter? Er de kjærester?

Sporty gutter: De er her og der. Ulikt hår. Spreke. Lærer kvinne å svømme. 

Per Morten?: Har glemt hva jeg tenker om han. Sikkert at han er irriterende. 

Endret av shab
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde det skulle bli gøy med Edip, men han var en kjiping. Null kontroll på egne følelser. Tar all sårbarheten sin ut over hvem som helst som står i skuddlinja. 

Skjønner forresten at han blir irritert på Tanja, hun er er verste typen leder, den som ikke har tillit til medarbeiderne sine og kan alt best selv. Og mangler selvinnsikt. «Instruere» var et ord hun var glad i. I say no more. Og hun jobber som HR-leder! Hjelpe meg. 

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 18.9.2024 den 17.37):

Edip: For en bitter og støtt mann uten noe som helst selvinnsikt! Det oser misnøye med å motta intruksjoner fra kvinner. "Du liker ikke meg og derfor valgte du meg som førstekjempe". "Dette her hevn fordi jeg ikke stemte på deg som storbonde". "Jeg vil ikke at hun skal få kniv". "Jeg skal ikke gjøre oppdrag"

Storbonden: Tanja er tydelig og strukturet. Ja - hun fungerer som "Flyt-person" og er innom alle oppgaver for å holde oversikt. Ingen hadde reagert hadde hun vært en mann og gjort det samme. 

Erlend: Reality-deltager nr 100 av samme karakter. Så kalt "Statsmann" rolle. "Bli mann? Stå i smia i baris? Prøver å være morsom". Denne versjonen av "morsom og sjarmerende" ung gutt i vennefella minner om karakteren Alex i Kongsvik-seriene. HAR FÅTT FØLELSER FOR BLOND JENTE? OMG.

Blonde jenter: Vet ikke hvem de er, men de har forskjellige dialekter. Noen av de er nærtagende og får dårlig selvtillit av å måtte gjøre ulike oppgaver. Nå viser det seg at ei av de blonde jentene er sammen med en gammel mann? Wtf?

Ekspander  

UNNSKYLD! JEG TRODDE JEG LA DENNE I SPOILER.. 

Håper dere kan tilgi meg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, dette kan bli gøy fremover 😂 Glad jeg ikke er der med Edip. Jeg sliter med øyekontakt pga angst og hadde sikkert vært ekstreeeemt uhøflig i hans øyne :fnise: Han der er en løs kanon på dekk.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 18.9.2024 den 17.37):

Ekspander  

Haha, dritbra oppsummering! :hoho: Flerkulturell versjon av Helgi :skratte: Tipper de to enten hadde blitt bestekompisen eller så hadde de drept hverandre.

Var fint da han dødseren lærte Seble (var det ikke det hun het?) å bli litt tryggere i vannet og svømme litt da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edip er en grusom type. grøsser. Kjefter en ung jente huden full fordi hun tilfeldigvis ikke så på han da hun svarte på et banalt spørsmål.  Han virker ikke riktig vel bevart.  

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storbonden er slitsom... som en lærer som er dritlei av elevene sine. Hva med å bare dinge på glasset sitt med skjea... 

Ikke for å forsvare førstekjempen, som er en gedigen baby i sine reaksjoner, ikke minst mot hun unge med det mørke håret.. Et godt menneske oppfører seg faktisk ikke sånn. I tillegg vet man at det er kamera til stede. Ja, de kan glemme kameraene, men de har bare vært der noen dager. Uansett, å oppføre seg sånn mot noen som er ung nok til å være datteren din, i tillegg et helt ukjent menneske, er hårreisende. Dette er ingen hyggelig person. 

Endret av klarinetta
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...