Cid Skrevet 8. oktober Forfatter #341 Del Skrevet 8. oktober Boetica skrev (3 timer siden): Neiii det er ikke vår Gotmar 😅 Kjenner du ikke han igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. oktober #342 Del Skrevet 8. oktober Cid skrev (10 minutter siden): Kjenner du ikke han igjen? Jo men han er mere hyggelig i farmen-klær… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober Forfatter #343 Del Skrevet 8. oktober (endret) Boetica skrev (22 minutter siden): Jo men han er mere hyggelig i farmen-klær… Du ville ha han på grønn resept og derav bildet av han som lege 😛 Forøvrig tannlege der men vi kan late som han er allmennlege 😛 Endret 8. oktober av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 8. oktober #344 Del Skrevet 8. oktober Boetica skrev (3 timer siden): Skjul innhold Trist å se at Miriam ble lei seg. Hun sa fra på en veldig konstruktiv måte. Hun fikk god støtte fra Julie og Seble, de er også veldig likandes. Når Julie snakker høres det ut som i en gammel film fra 30-40-tallet 😅 Tante Pose eller noe sånt. Tanja sitter ved langbordet og sier i en truende tone at folk skal si det rett til henne om de synes hun er amper. Og bekrefter dermed at hun er….. amper 🤓 Morsomt å se hvor Roy irriterer seg over fjaseriet til Madelen 😅 Skjønner ham godt. Tror kanskje Madelen blir førstekjempe. Spoiler Enig! Fikk ordentlig vondt inni meg, og hadde bare lyst til å gi henne en god klem 😢💔 Jeg syns det Roy sa på vei ned til skolestua var ordentlig stygt - det at hun liksom ikke skulle klare å holde en hammer. Miriam har nok blitt undervurdert hele livet sitt, og det bor nok SÅ mye inni henne som hun ønsker å vise og å få ut, men da må jo folk gi henne en sjanse ❤️ Hun fortjener en sjanse på lik linje som med alle andre der inne. 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober Forfatter #345 Del Skrevet 8. oktober Janzypants skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Enig! Fikk ordentlig vondt inni meg, og hadde bare lyst til å gi henne en god klem 😢💔 Jeg syns det Roy sa på vei ned til skolestua var ordentlig stygt - det at hun liksom ikke skulle klare å holde en hammer. Miriam har nok blitt undervurdert hele livet sitt, og det bor nok SÅ mye inni henne som hun ønsker å vise og å få ut, men da må jo folk gi henne en sjanse ❤️ Hun fortjener en sjanse på lik linje som med alle andre der inne. Roy mente vel ikke å være stygg, bare dårlig valg av vits heller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober Forfatter #346 Del Skrevet 8. oktober Svein er favoritt storbonden min hittil. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. oktober #347 Del Skrevet 8. oktober (endret) Cid skrev (39 minutter siden): Svein er favoritt storbonden min hittil. Min også. Den jeg liker best der inne! Og Erlend! Skjønt vesen på hun mørke med det 'umulige navnet å huske' også! Endret 8. oktober av Lawyam 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober Forfatter #348 Del Skrevet 8. oktober Lawyam skrev (8 minutter siden): Min også. Den jeg liker best der inne! Og Erlend! Skjønt vesen på hun mørke med det 'umulige navnet å huske' også! Julie er skjønn ja Likte når Svein og Erlend hadde radiosending nede på baks huset 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. oktober #349 Del Skrevet 8. oktober Cid skrev (49 minutter siden): Julie er skjønn ja Likte når Svein og Erlend hadde radiosending nede på baks huset 😂 Mente hun andre, mørkeste, men Julie hadde jeg glemt, rart fordi hun er jo 'overjordisk' vakker inside/out. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober Forfatter #350 Del Skrevet 8. oktober Lawyam skrev (14 minutter siden): Mente hun andre, mørkeste, men Julie hadde jeg glemt, rart fordi hun er jo 'overjordisk' vakker inside/out. Seble? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. oktober #351 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Seble? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #352 Del Skrevet 9. oktober https://www.tv2.no/underholdning/foler-seg-feil-fremstilt-utrolig-skuffet/17066004/ Burde skjønt at det er produksjonen som vinkler i hytt og pine, dumt hun gruer seg til hver episode nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #353 Del Skrevet 9. oktober Hvis Madelen syns det er så fælt å fremstå som en som smisker og sprader rundt i blondeskjørt, hvorfor gjør hun det da? Hvorfor i allverden hadde hun på seg kort blondeskjørt da hun satt oppå taket på det huset om det er så ille å bli fremstilt sånn? Hun kunne vel hatt på seg en vanlig shorts når hun jobber og heller brukt blondeskjørtet på kveldene eller til «pent»? Det blir jo sikkert en fest eller to som alle andre år. Det er jo ikke noe galt i å ville pynte seg litt, men alt til sin tid. Jeg vet det er mye klipp og lim, men uansett kan ikke det få folk til å fremstå som totalt motsatt av hvordan de er. For hun jobber mindre enn de andre uansett om det filmes eller ikke. Er jo flere av deltakerne som har sagt det og de har jo vært der sammen med henne hele tiden. Og smiske har hun også gjort selv om hun ikke gjør det hele tiden. Skjønner at hun vil bli likt, det vil vel alle, men det blir for påtatt. Det er vondt å bli undervurdert, men da bør hun tenke litt på hvordan hun fremstår. Hun fremstår jo som en influenserjente som bare tenker på hår og antrekk. Håper hun blir 1.kjempe og ryker. Selv om det ville resultert i at Lea ble storbonde. Lei av henne nå. Trist at hun gruer seg til hver eneste episode da. 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #354 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (2 minutter siden): Hvis Madelen syns det er så fælt å fremstå som en som smisker og sprader rundt i blondeskjørt, hvorfor gjør hun det da? Hvorfor i allverden hadde hun på seg kort blondeskjørt da hun satt oppå taket på det huset om det er så ille å bli fremstilt sånn? Hun kunne vel hatt på seg en vanlig shorts når hun jobber og heller brukt blondeskjørtet på kveldene eller til «pent»? Det blir jo sikkert en fest eller to som alle andre år. Det er jo ikke noe galt i å ville pynte seg litt, men alt til sin tid. Jeg vet det er mye klipp og lim, men uansett kan ikke det få folk til å fremstå som totalt motsatt av hvordan de er. For hun jobber mindre enn de andre uansett om det filmes eller ikke. Er jo flere av deltakerne som har sagt det og de har jo vært der sammen med henne hele tiden. Og smiske har hun også gjort selv om hun ikke gjør det hele tiden. Skjønner at hun vil bli likt, det vil vel alle, men det blir for påtatt. Det er vondt å bli undervurdert, men da bør hun tenke litt på hvordan hun fremstår. Hun fremstår jo som en influenserjente som bare tenker på hår og antrekk. Håper hun blir 1.kjempe og ryker. Selv om det ville resultert i at Lea ble storbonde. Lei av henne nå. Trist at hun gruer seg til hver eneste episode da. Jeg får dårlig samvittighet av å skulle si noe stygt om henne nå, siden vi ikke vet om hun faktisk er slik eller om det er klipt og limt. Håper Lea blir førstekjempe, er så lei henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #355 Del Skrevet 9. oktober (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Jeg får dårlig samvittighet av å skulle si noe stygt om henne nå, siden vi ikke vet om hun faktisk er slik eller om det er klipt og limt. Håper Lea blir førstekjempe, er så lei henne. Mye kan klippes og limes, men ikke alt. Er lei både henne, Lea og Alex jeg, så håper en av dem blir 1.kjempe. Seble liker jeg bare bedre og bedre. Virker som en skikkelig koselig dame. Endret 9. oktober av jukkapalme 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #356 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (Akkurat nå): Mye kan klippes og limes, men ikke alt. Er lei både henne, Lea og Alex jeg, så håper en av dem blir 1.kjempe. Seble liker jeg både bedre og bedre. Virker som en skikkelig koselig dame. Var morsomt når Alex skulle lære henne å svømme hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #357 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Var morsomt når Alex skulle lære henne å svømme hehe. Ja, det var skikkelig fint. Likte Alex godt første uka, men det endret seg fort, hehe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #358 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, det var skikkelig fint. Likte Alex godt første uka, men det endret seg fort, hehe. Han var snill mot Roy nylig i hvert fall da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #359 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Han var snill mot Roy nylig i hvert fall da. Ja, det var han 😊 Men er lei han likevel. Men han er bedre som vanlig forpakter enn som storbonde. Han er sikkert en hyggelig gutt, men virker veldig opptatt av å vise seg frem. Kanskje ikke så rart når han har dødsing som jobb. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober Forfatter #360 Del Skrevet 9. oktober jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, det var han 😊 Men er lei han likevel. Men han er bedre som vanlig forpakter enn som storbonde. Han er sikkert en hyggelig gutt, men virker veldig opptatt av å vise seg frem. Kanskje ikke så rart når han har dødsing som jobb. Får håpe han dødser ut av gården etterhvert 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå