Cid Skrevet 1. oktober Forfatter #221 Del Skrevet 1. oktober Boetica skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Disse tidligere storbonde-oldiser som skal belære den nye storbonden hvordan han skal gjøre det 🤮 «han har jo ingen ledererfaring» - all verdens ledererfaring har ikke hjulpet for Tanja 🙄 nå har det dukket opp nok en ung dame jeg ikke har sett før - langt mørkt hår noen får åpenbart ingen tv-tid. Spoiler Julie, hun Erlend trodde siste uke at han begynte å få følelser for Jeg har merket henne siden første episode men ikke sett henne veldig mye, Roy med andre ord har fått enormt mye tv tid. Skulle trodd at han var hovedpersonen nesten lol. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. oktober #222 Del Skrevet 1. oktober Det er så utrolig kleint med dette kjærestetullet. Har dere kyssaaaa? Åh, cringe. Kan det BLI mer putetv?? 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 1. oktober #223 Del Skrevet 1. oktober Spoiler Ble helt dårlig av oppførselen til Alex i denne episoden. Til og med Lea har fornuft nok til å se den barnslige furtingen til Alex, bare synd hun ikke er tøff nok til å si det til han. Virker mer som han skulle meldt seg på Paradise Hotel. Sint på andre fordi de "spiller", når dette er et program hvor hele poenget er å vinne 450.000. Han virker lat og lite intelligent, håper Lea blir lei av han. Alex virket som en av de mest interessante helt i begynnelsen, men er vel den som har snudd mest om synes jeg. Elendig arbeidsmoral også, å la alle de andre stå ute i pissregn for å jobbe i mens han ligger inne å slapper av. Åsmund liker jeg mer og mer. Synes det er morro at han flyter rundt og spiller med alle 🤭 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1. oktober #224 Del Skrevet 1. oktober (endret) Kassiopeia skrev (3 timer siden): Skjul innhold Ble helt dårlig av oppførselen til Alex i denne episoden. Til og med Lea har fornuft nok til å se den barnslige furtingen til Alex, bare synd hun ikke er tøff nok til å si det til han. Virker mer som han skulle meldt seg på Paradise Hotel. Sint på andre fordi de "spiller", når dette er et program hvor hele poenget er å vinne 450.000. Han virker lat og lite intelligent, håper Lea blir lei av han. Alex virket som en av de mest interessante helt i begynnelsen, men er vel den som har snudd mest om synes jeg. Elendig arbeidsmoral også, å la alle de andre stå ute i pissregn for å jobbe i mens han ligger inne å slapper av. Åsmund liker jeg mer og mer. Synes det er morro at han flyter rundt og spiller med alle 🤭 Enig i alt! Likte Alex så godt i forrige uke, men som storbonde er han så barnslig. "Jeg bestemmer, for jeg er storbonde." Spiller ingen rolle om det er ufornuftig, han skal være i mot det de andre sier. At han i tillegg er ekstremt lat, har også betydning . Skjønner ikke hva Lea ser i han der. Hun virker mye smartere. Endret 1. oktober av tirben 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 2. oktober #225 Del Skrevet 2. oktober Alex 🤮 Håper Roy blir storbonde igjen og velger han som førstekjempe og at andrekjempe velger kunnskap og slår ut Alex. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #226 Del Skrevet 2. oktober For en sutreunge Alex er… 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #227 Del Skrevet 2. oktober Zidji skrev (3 timer siden): Alex 🤮 Håper Roy blir storbonde igjen og velger han som førstekjempe og at andrekjempe velger kunnskap og slår ut Alex. Samme! 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. oktober #228 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (5 minutter siden): For en sutreunge Alex er… Ja, han er en skikkelig drittunge og en elendig storbonde. Lat er han også, ligger og drar seg mens de andre jobber i pøsregn. Han er faen meg enda latere enn Rob. Har ikke sansen for Lea heller, mye pga Alex, tror jeg. Håper den som blir 1.kjempe velger Lea til 2.kjempe og slår henne ut. Er så lei av de to der. Lei av det evige gnålet om at de unge skal få ut de eldre også, er samme gnålet hvert år. 11 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #229 Del Skrevet 2. oktober Skal si at Erlend er evig optimist, i hver samtale så klarer han å finne noe fint å prate om det 😅 han minner meg veldig om Øde Nerdrum. 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #230 Del Skrevet 2. oktober jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, han er en skikkelig drittunge og en elendig storbonde. Lat er han også, ligger og drar seg mens de andre jobber i pøsregn. Han er faen meg enda latere enn Rob. Har ikke sansen for Lea heller, mye pga Alex, tror jeg. Håper den som blir 1.kjempe velger Lea til 2.kjempe og slår henne ut. Er så lei av de to der. Lei av det evige gnålet om at de unge skal få ut de eldre også, er samme gnålet hvert år. Fullstendig enig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #231 Del Skrevet 2. oktober Jeg får bare mer og mer sanse for Roy for hver episode, håper han vinner hele farmen! Spoiler Hadde vært digg om Hugo vant Torpet og havnet i finalen mot Roy 😄 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #232 Del Skrevet 2. oktober (endret) Spoiler For en latterlig begrunnelse for førstekjempe valg 🙈 Merker jeg er lei Lea nå, håper hun blir andrekjempe og taper! Endret 2. oktober av Cid 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #233 Del Skrevet 2. oktober (endret) Haha så for meg noe litt hysterisk nå, tenk om det viste seg at Glenn hadde enda en hemmelighet og det var at datteren hans også var på gården. Og så er det Lea, og da risikerer Alex å få Glenn som svigerfar 😆 Endret 2. oktober av Cid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #234 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (41 minutter siden): Haha så for meg noe litt hysterisk nå, tenk om det viste seg at Glenn hadde enda en hemmelighet og det var at datteren hans også var på gården. Og så er det Lea, og da risikerer Alex å få Glenn som svigerfar 😆 Nå spoila du 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #235 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (2 minutter siden): Nå spoila du 😜 Nei det er jo ikke sant 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #236 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Nei det er jo ikke sant 😆 Skjedde det der i går da? Isåfall må jeg få sjekket hodet mitt 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #237 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (3 minutter siden): Skjedde det der i går da? Isåfall må jeg få sjekket hodet mitt 🤪 Spøken var at han hadde en ny hemmelighet og at det er at Lea er datteren hans. Alt rent oppspinn så klart 😝 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #238 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Spøken var at han hadde en ny hemmelighet og at det er at Lea er datteren hans. Alt rent oppspinn så klart 😝 Var det sånn at man måtte gå inn på tv2.no så skjønner jeg at jeg ikke fikk det med meg det gjør jeg aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober Forfatter #239 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (4 minutter siden): Var det sånn at man måtte gå inn på tv2.no så skjønner jeg at jeg ikke fikk det med meg det gjør jeg aldri Nei jeg spøkte, var noe jeg så for meg skjedde. Du kan med andre ord bare ha sett det om du var inni fantasien min 😝 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #240 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Nei jeg spøkte, var noe jeg så for meg skjedde. Du kan med andre ord bare ha sett det om du var inni fantasien min 😝 Ok, da trenger jeg ikke å sjekke hodet 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå