jojojo1988 Skrevet 30. september 2024 #201 Del Skrevet 30. september 2024 Cookiesandcream skrev (9 timer siden): Nei, de fikk to hver. To hver? Fikk de ikke fire totalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september 2024 Forfatter #202 Del Skrevet 30. september 2024 jojojo1988 skrev (Akkurat nå): To hver? Fikk de ikke fire totalt? Men så fikk de enda mer og hver deltaker fikk 2, så de kan suge fra tuben når enn de er småsultne 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 30. september 2024 #203 Del Skrevet 30. september 2024 jojojo1988 skrev (2 timer siden): To hver? Fikk de ikke fire totalt? Nei, de hadde gjemt resten av tubene i kurven og helte dem utover bordet. Så var det noen som sa at det var to til hver (ut ifra hva jeg kan huske i hvert fall.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 1. oktober 2024 #204 Del Skrevet 1. oktober 2024 Saknar inte ni också att de inte har med några roliga historiska tillbakablickar längre där programledaren fick göra olika uppdrag. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #205 Del Skrevet 1. oktober 2024 Sven Al skrev (9 minutter siden): Saknar inte ni också att de inte har med några roliga historiska tillbakablickar längre där programledaren fick göra olika uppdrag. Jeg brukte alltid å spole over dem 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. oktober 2024 #206 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg bruker å spole over dem. Savner dem IKKE. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 1. oktober 2024 #207 Del Skrevet 1. oktober 2024 Norska Farmen är så fruktansvärt mycket bättre än svenska Farmen. I svenska Farmen så är det samma uppdrag varje år och när säsongen är slut så får de fyra sista deltagarna riva det de har byggt så att det ska kunna byggas upp igen nästa säsong. Uppdragen brukar vara att de ska göra inhägnader till djuren att de ska rensa bort Sten ur åkern och rensa trädgårdslandet bygga hönshus och mura en rök så det blir fruktansvärt repetitivt att se samma uppdrag år efter år. Sen finns det ingen marknad heller utan mentorn bara kommer med lite mat om de klarar uppdragen. Finns det någon här inne som brukar se på svenska Farmen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 1. oktober 2024 #208 Del Skrevet 1. oktober 2024 Sven Al skrev (4 timer siden): Saknar inte ni också att de inte har med några roliga historiska tillbakablickar längre där programledaren fick göra olika uppdrag. Jeg digger at de er borte! Var bare kleint og kjedelig (og jeg er interessert i historie, men vil gjerne tilegne meg den selv på et passende tidspunkt). 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 1. oktober 2024 #209 Del Skrevet 1. oktober 2024 (endret) oii... som Dagbladet driver og spoiler. Godt jeg har tv2play og rakk å se først. Denne dukket oppi feeden på fb: Spoiler Lea og Alex kliner til i storbondehuset på «Farmen» (dagbladet.no) Endret 1. oktober 2024 av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 1. oktober 2024 #210 Del Skrevet 1. oktober 2024 (endret) Spoiler Lea takler jeg ikke. Dialekten er selvsagt grusom, men det der tomme stirrende blikket ut i luften når hun er i monitor? Tror hun at det er sexy eller noe? Alex er barnslig. Jeg takler Lea litt bedre når hun sier det er teit av Alex å prøve å bestemme over Roy og gjøre det motsatte av det han sier. Endret 1. oktober 2024 av shab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 1. oktober 2024 #211 Del Skrevet 1. oktober 2024 Sven Al skrev (12 timer siden): Saknar inte ni också att de inte har med några roliga historiska tillbakablickar längre där programledaren fick göra olika uppdrag. Jo jeg savner dem, er veldig glad i norsk historie og fint med noe annet enn dramaet på gården. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 1. oktober 2024 #212 Del Skrevet 1. oktober 2024 (endret) Jeg savner ikke de innslagene og spoler alltid over. Synes de er gørr kjedelige. Særlig de med Niklas som er redigert inn i gamle klipp og sånt. Så er evig takknemlig for at de er borte. Endret 1. oktober 2024 av Cookiesandcream 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 1. oktober 2024 #213 Del Skrevet 1. oktober 2024 shab skrev (2 timer siden): Skjul innhold Lea takler jeg ikke. Dialekten er selvsagt grusom, men det der tomme stirrende blikket ut i luften når hun er i monitor? Tror hun at det er sexy eller noe? Alex er barnslig. Jeg takler Lea litt bedre når hun sier det er teit av Alex å prøve å bestemme over Roy og gjøre det motsatte av det han sier. Enig i at Alex er barnslig. Men høres mer ut som om du er sjalu på Lea. Dialekt og "blikk når hun er i monitor". Tynt grunnlag for å mislike noen synes jeg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #214 Del Skrevet 1. oktober 2024 Skal si Niklas er ekstra på deltakerne om flørting denne sesongen, han gir Roy hard konkurranse der 😜 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #215 Del Skrevet 1. oktober 2024 Cookiesandcream skrev (1 time siden): Jeg savner ikke de innslagene og spoler alltid over. Synes de er gørr kjedelige. Særlig de med Niklas som er redigert inn i gamle klipp og sånt. Så er evig takknemlig for at de er borte. Husker når de for tredje gang på få år viste hvordan potetgull ble først laget 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #216 Del Skrevet 1. oktober 2024 Spoiler Håper ikke at Alex velger Roy som førstekjempe som hevn pga Jonathan, alltid synes at det er et tullete grunnlag for førstekjempe valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #217 Del Skrevet 1. oktober 2024 (endret) Håper ikke at denne romansen varer lenge, begynner å bli kleint å se på 🙊 Spoiler Håper at Roy om Alex velger han velger Lea som andrekjempe og slår henne ut, da blir det nok krigs stemning på gården neste uke hehe. Endret 1. oktober 2024 av Cid 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 1. oktober 2024 #218 Del Skrevet 1. oktober 2024 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Håper ikke at Alex velger Roy som førstekjempe som hevn pga Jonathan, alltid synes at det er et tullete grunnlag for førstekjempe valg. Det blir nok valget det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #219 Del Skrevet 1. oktober 2024 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Det blir nok valget det ja Spoiler Håper han tar Lea da, har ikke noe imot henne men jeg er lei av romansen og all tiden det får på kamera så håper vi kan få skilt dem to. Og så kan de fortsette romansen tilbake i 2024 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. oktober 2024 #220 Del Skrevet 1. oktober 2024 Spoiler Disse tidligere storbonde-oldiser som skal belære den nye storbonden hvordan han skal gjøre det 🤮 «han har jo ingen ledererfaring» - all verdens ledererfaring har ikke hjulpet for Tanja 🙄 nå har det dukket opp nok en ung dame jeg ikke har sett før - langt mørkt hår noen får åpenbart ingen tv-tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå