Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Terry2 skrev (På 13.11.2024 den 16.58):

Nå vet jo ikke jeg hvem som kommer seg til finaleuka, men jeg tror at Erlend og Svein kan være litt lite konsentrerte og ryke ut fort der. Alex kan komme langt på sin fysikk, balanse og den slags (hinderløypa mm.) men ryker trolig i kunnskap og gårdsferdigheter. Det er trolig Roy, Renate, Julie og hun fra Torpet som er de beste. 

Ekspander  

Hva får deg til å tenke det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammamia1 skrev (På 13.11.2024 den 18.21):

Feigeste storbondevalg denne sesongen, pinglete å la seg skremme av sesongens mest ufyselige latsabb 🤮

Ekspander  

Enig! Mistet sansen for Alex..latsabb som bare "seiler" gjennom denne sesongen 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis skjult innhold

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 13.11.2024 den 18.30):
  Vis skjult innhold

Ekspander  

Akkurat som jeg skulle sagt det selv 😅 Han gjør en utrolig dårlig figur.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowrrpowrr skrev (På 13.11.2024 den 18.31):

Akkurat som jeg skulle sagt det selv 😅 Han gjør en utrolig dårlig figur.

Ekspander  

Ja, noe helt ekstremt også. Og så utrolig selvopptatt da. Håper han blir flau om han ser dette igjen om 10 år. Nå tror jeg ikke han er i stand til å bli flau, for umoden og ser ikke sine egne feil. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (På 13.11.2024 den 20.25):

Det er så rart for meg at en så moden Lea ser noe kjærestemateriale i guttevalpen Alex.

Ekspander  

Helt enig. Jeg skjønner det bare ikke. Lea har jeg virkelig fått sansen for og jeg elsker at hun tør å si fra til den slasken og ikke bare ler med. Lurer på om det forholdet vil vare på utsiden. Da må i så fall Alex vokse opp farlig fort. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (På 13.11.2024 den 16.32):
  Vis skjult innhold

Ekspander  

Han har uansett ikke sjangs. Han er en kunnskapsløs klossmajor 😄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Vis skjult innhold

Endret av Ctrl
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex er nå offisielt en av de mest ufyselige som noensinne har vært med på Farmen, FY faen!

Julie er bare 100% skjønn og god ❤️ Hun fortjener definitivt en kniv og en plass i finske uken, mens Alex bare MÅ ryke neste uke for finale uken. Hva ser Lea i han? Hun fortjener så mye bedre…

Når han holdt på med de kakene så sa han at bestemoren hans kom til å bli stolt, ikke faen om noen som kjenner han kommer til å bli stolt av den Alex som de har sett på Farmen…

Frustrerende episode med andre ord

🤪

Edit: Jeg ble også veldig skuffet over Heidi som var den som kom med forslaget, fysj.

Endret av Cid
  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowrrpowrr skrev (På 13.11.2024 den 18.29):

Enig! Mistet sansen for Alex..latsabb som bare "seiler" gjennom denne sesongen 

Ekspander  

Får håpe at han havarerer før han når finale uken..

🌊🌩️👱🏼‍♂️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 13.11.2024 den 21.56):

Ser for meg at de glemte det hele og så kom gjestene mens de satt der og spiste middag og fjasa 😂 

Ekspander  

Det hadde vært litt gøy😁

Jeg synes også Alex ikke fortjener å vinne, og at han er et surrehode av dimensjoner. Men så harde ord som har blitt skrevet her nå synes jeg kanskje ikke han fortjener.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Turkis Sau skrev (På 13.11.2024 den 22.03):

Det hadde vært litt gøy😁

Jeg synes også Alex ikke fortjener å vinne, og at han er et surrehode av dimensjoner. Men så harde ord som har blitt skrevet her nå synes jeg kanskje ikke han fortjener.

Ekspander  

Etter oppførselen hans mot Julie i dag så synes jeg at han fortjente mine ord i hvert fall, jeg har prøvd å se grunner til å ikke mislike han men han bare gir meg flere og flere grunner til å ikke like han..

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 13.11.2024 den 22.07):

Etter oppførselen hans mot Julie i dag så synes jeg at han fortjente mine ord i hvert fall, jeg har prøvd å se grunner til å ikke mislike han men han bare gir meg flere og flere grunner til å ikke like han..

Ekspander  

Nå sa jo Julie at hun valgte Svein Håvard fordi han hadde hatt hjemlengsel og manglende motivasjon siste tiden. Så kan det jo også hende at rådet Heidi ga om å si at velger du Lea eller Alex, så blir du førstekjempe neste uke spilte inn. Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 13.11.2024 den 22.11):

Nå sa jo Julie at hun valgte Svein Håvard fordi han hadde hatt hjemlengsel og manglende motivasjon siste tiden. Så kan det jo også hende at rådet Heidi ga om å si at velger du Lea eller Alex, så blir du førstekjempe neste uke spilte inn. Jeg vet ikke.

Ekspander  

Det at han oppførte seg sånn mot henne er problemet mitt med han, uavhengig om det påvirket henne. Synes virkelig at han kunne hatt seg for god til å gjøre det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...