klarinetta Skrevet 29. september #181 Del Skrevet 29. september Perine skrev (3 timer siden): Nei, jeg tror ikke eskene finnes lenger,kun tuber. Jeg husker at eskene var laget av papp, men enda tidligere brukte de visst tre. Å, den hadde jeg glemt! Jeg husker en nyere variant av utseende, bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. september #182 Del Skrevet 29. september ------- skrev (3 timer siden): Den første smøreosten, primula, kom i halvmåneeske i 1924. Men den første tubeosten kom i 1929. Aner ikke om det var bacontypen som var først ut eller noe mer nøytralt 🤔 Ja, visste at primula kom først, men trodde baconosten var mye nyere. Synd ikke primula finnes lenger, hadde jo passet bra siden den ville vært 100 år i år. Jeg er usikker på om jeg har smakt den. Mener jeg har sett primula i Sverige, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 29. september #183 Del Skrevet 29. september Spoiler Det var helt rått at Cecilie vant tvekampen👏🏻🙂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. september #184 Del Skrevet 29. september Flowrrpowrr skrev (1 time siden): Skjul innhold Det var helt rått at Cecilie vant tvekampen👏🏻🙂 Men hun er så kjedelig 😴 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september Forfatter #185 Del Skrevet 29. september Håper de følger opp dette med Kavli og får inn Oskar Sylte og Synnøve Finden i fremtidige sesonger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. september #186 Del Skrevet 29. september Synes hesteskokasting er skikkelig døllt. Tenk å ryke ut av farmen i siste uke pga. det?? Er jo mest flax om en ikke har niøvet på akkurat det. Syns det mye grining nå, voksne menn som syter fordi de blir valgt som kjemper. De har meldt seg på et spill om 450 000 kr! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 29. september #187 Del Skrevet 29. september (endret) Deltakerne gråter elver fordi Jonathan tapte mot Cecilie. For min del kan jeg ikke si at jeg har lagt så veldig merke til hverken Jonathan eller Cecilie, så at Cecilie vant er helt greit. Tror kanskje at det bor mer i Cecilie som deltaker enn Jonathan, som på sin side var litt for opptatt av å virke flink og bli godvenn med alle. Er nok mer motstand i Cecilie når hun blir varm i trøya, håper jeg. Siden tubeosten har inntatt gården: Det blir spennende å se Farmen sesong 36. Altså i år 2040. Blir vel en krigssesong det. Blir ikke fullt så spennende å se Farmen sesong 106. Altså i år 2110. Da sitter vel alle forpakterne med hodet trykket i hver sin skjerm mens gården er nedlagt og råtner på rot. Endret 29. september av Ctrl 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september Forfatter #188 Del Skrevet 29. september Svært fornøyd med at Cecilie vant, begynte å bli lei Jonathan med. Artig ny tvekamp 😃 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september Forfatter #189 Del Skrevet 29. september (endret) Boetica skrev (1 time siden): Men hun er så kjedelig 😴 Fortsatt rått, underdogen vant 😁 Endret 29. september av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september Forfatter #190 Del Skrevet 29. september Ctrl skrev (26 minutter siden): Deltakerne gråter elver fordi Jonathan tapte mot Cecilie. For min del kan jeg ikke si at jeg har lagt så veldig merke til hverken Jonathan eller Cecilie, så at Cecilie vant er helt greit. Tror kanskje at det bor mer i Cecilie som deltaker enn Jonathan, som på sin side var litt for opptatt av å virke flink og bli godvenn med alle. Er nok mer motstand i Cecilie når hun blir varm i trøya, håper jeg. Siden tubeosten har inntatt gården: Det blir spennende å se Farmen sesong 36. Altså i år 2040. Blir vel en krigssesong det. Blir ikke fullt så spennende å se Farmen sesong 106. Altså i år 2110. Da sitter vel alle forpakterne med hodet trykket i hver sin skjerm mens gården er nedlagt og råtner på rot. I 2040 så må de vel gjemme jøder nedi kjelleren mens nazister raider gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. september #191 Del Skrevet 29. september Har ikke sett enda, men er Cecilie hun med de store vippeextentionsene? Har ikke klart å lære meg alle navnene enda. Er så mange blonde jenter der at jeg går helt i surr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 29. september #192 Del Skrevet 29. september jukkapalme skrev (22 minutter siden): Har ikke sett enda, men er Cecilie hun med de store vippeextentionsene? Har ikke klart å lære meg alle navnene enda. Er så mange blonde jenter der at jeg går helt i surr. Ja stemmer, er henne 👌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september Forfatter #193 Del Skrevet 29. september Flowrrpowrr skrev (4 timer siden): Vis skjult innhold Det var helt rått at Cecilie vant tvekampen👏🏻🙂 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september Forfatter #194 Del Skrevet 30. september Litt ekkelt når Erlend begynte å slikke på ostetuben 🤢 andre skal jo bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 30. september #195 Del Skrevet 30. september Cid skrev (4 timer siden): Litt ekkelt når Erlend begynte å slikke på ostetuben 🤢 andre skal jo bruke den. Nei, de fikk to hver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september Forfatter #196 Del Skrevet 30. september Cookiesandcream skrev (3 timer siden): Nei, de fikk to hver. Ja men de går vel ikke rundt med tubene for seg selv heller, mest sannsynlig så ligger de på kjøkkenet og blir brukt når de spiser. Og da kan de fort ende opp med å bruke Erlend sin uten å vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 30. september #197 Del Skrevet 30. september Cid skrev (12 minutter siden): Ja men de går vel ikke rundt med tubene for seg selv heller, mest sannsynlig så ligger de på kjøkkenet og blir brukt når de spiser. Og da kan de fort ende opp med å bruke Erlend sin uten å vite det Jeg regner med at de passer på sine egne tuber/merker dem på et vis, slik at det blir rettferdig og at alle får like mye. Anser det uansett som ganske uproblematisk. Det ligger fem i hver seng og alle har like vannflasker osv. Så de er nok ganske «nære» fra før 😝 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september Forfatter #198 Del Skrevet 30. september Cookiesandcream skrev (3 minutter siden): Jeg regner med at de passer på sine egne tuber/merker dem på et vis, slik at det blir rettferdig og at alle får like mye. Anser det uansett som ganske uproblematisk. Det ligger fem i hver seng og alle har like vannflasker osv. Så de er nok ganske «nære» fra før 😝 Så blir noen sug fra tuben når de er småsultne med andre ord lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september Forfatter #199 Del Skrevet 30. september Hvem tror dere blir storbonde? Jeg mistenker Alex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 30. september #200 Del Skrevet 30. september Cid skrev (39 minutter siden): Så blir noen sug fra tuben når de er småsultne med andre ord lol. Ja, det blir det nok 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå