jukkapalme Skrevet 17. september 2024 #21 Del Skrevet 17. september 2024 Kålrota skrev (12 minutter siden): Eller at det er datteren, en tidligere bonusdatter, en svigerdatter … Det er for mye lagt opp til at vi skal tro de er et par. Det er neppe tilfellet. De er samboere og har vært det i 7 år tror jeg det var. Står det i oversikten over årets deltakere, så rart om det skulle vært bare tull. Men de vil holde det skjult sånn som Lene og Tonje gjorde. Hun er 31 og han 56 om jeg husker rett. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 17. september 2024 #22 Del Skrevet 17. september 2024 Og den sedvanlige homsen er med i år, også. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 17. september 2024 #23 Del Skrevet 17. september 2024 Blekkulfina skrev (29 minutter siden): Gøy cast, men skjønte ikke helt. Var de to på slutten der fortsatt et par?? Han som drev og flørtet sånn med storbonden…😅 det må jo være en eks da eller? De er samboere. Boetica skrev (4 timer siden): Skjul innhold Har sett 5 minutter og Roy Morten irriterer meg allerede 😅 Syns han virker som en skikkelig mannssjåvinist når de skulle passe på at ikke hestene stakk av så ropte han på damer og jenter for å hente inn hestene 😮 Tror heller ikke han likte å få "tilsnakk" av storbonden på at man må lese oppdraget skikkelig før man begynner på det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september 2024 #24 Del Skrevet 17. september 2024 Knitalong skrev (4 minutter siden): De er samboere. Syns han virker som en skikkelig mannssjåvinist når de skulle passe på at ikke hestene stakk av så ropte han på damer og jenter for å hente inn hestene 😮 Tror heller ikke han likte å få "tilsnakk" av storbonden på at man må lese oppdraget skikkelig før man begynner på det. Enig. For en dust! Og så så høyrøsta og slitsom, kjeften går jo i ett! Hehe, «tilsnakk» av en kvinnelig storbonde er nok ikke noe han likte, nei Forundrer meg ikke om han blir 1.kjempe i morgen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 17. september 2024 #25 Del Skrevet 17. september 2024 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Enig. For en dust! Og så så høyrøsta og slitsom, kjeften går jo i ett! Hehe, «tilsnakk» av en kvinnelig storbonde er nok ikke noe han likte, nei Forundrer meg ikke om han blir 1.kjempe i morgen. Han blir nok slitsom å ha på gården ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september 2024 #26 Del Skrevet 17. september 2024 Knitalong skrev (Akkurat nå): Han blir nok slitsom å ha på gården ja Huff, ja men skal bli gøy å se hvordan han driver de andre til vanvidd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 17. september 2024 #27 Del Skrevet 17. september 2024 Og han klaga på hønene som kakla😆 det var gøy klipping av produksjonen🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 17. september 2024 #28 Del Skrevet 17. september 2024 (endret) lin skrev (5 minutter siden): Og han klaga på hønene som kakla😆 det var gøy klipping av produksjonen🤣 Altså, han har meldt seg på et program som er på en gård, selvsagt er det dyr der, å de lager lyder, lukter, tiltrekker seg fluer samt at det er endel jobb med det. Jeg synes også han sier til folk at de skal gjøre ditt og datt. Han spør liksom ikke om de kan gjøre det, men sier "gjør det". Sånn liker ihvertfall ikke jeg å bli snakket til. Det er vel han som blir årets snakkis her Endret 17. september 2024 av Knitalong 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. september 2024 #29 Del Skrevet 18. september 2024 Jeg så første episode og skal se alle. Har sett alle episoder av Farmen. mange spennende deltakerer i år. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 18. september 2024 #30 Del Skrevet 18. september 2024 Roy Morten må enten roe seg kraftig, ellers må han ut derifra. Han klarer ikke holde kjeft ett sekund, og skal mene noe om alt og alle, og kommandere andre rundt. Full av bedreviter-takter og mansplaining rundt banale ting. Slitsomt å se på. Jeg hadde fått helt fnatt av å være der med han. Ellers er casten full av spennende mennesker. Variert. Det er bra. Problemet er dog at det er for mange. 16 stk. Det har aldri vært så mange der inne fra start, og det gjør det veldig uoversiktlig. Ser ikke hensikten hvis flere skal ut i uke 1? Kjærlighet er nesten alltid bra, men jeg klarer ikke la meg sjarmere av Glenn (56) og Renate (31). Aldersforskjellen er ekkel stor. Litt ironisk at han fra start er så på flørtern med den jevngamle storbonden Tanja (53). Kanskje er det noe taktikk i det. Å åle seg innpå storbonden for å berge seg og datteren...jeg mener samboeren...første uken. Men det blir isåfall et usselt følelsesspill. Eller kanskje bare Glenn elsket oppmerksomheten fra en flott kvinne som endelig var på samme bølgelengde som han selv. Vet ikke. Men skeptisk til hele fyren. Edip (bussjåføren) er vel den av de eldre mennene som virker som hel ved, men han blir typisk nok valgt ut i kamp først - ser det ut til i henhold til teaserne. Hvis så, så håper jeg han velger Roy Morten eller Glenn til kamp, og at Edip vinner. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 18. september 2024 #31 Del Skrevet 18. september 2024 Edip irriterer meg!! Makan til en dårlig oppførsel... 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september 2024 #32 Del Skrevet 18. september 2024 Ctrl skrev (1 time siden): Roy Morten må enten roe seg kraftig, ellers må han ut derifra. Han klarer ikke holde kjeft ett sekund, og skal mene noe om alt og alle, og kommandere andre rundt. Full av bedreviter-takter og mansplaining rundt banale ting. Slitsomt å se på. Jeg hadde fått helt fnatt av å være der med han. Ellers er casten full av spennende mennesker. Variert. Det er bra. Problemet er dog at det er for mange. 16 stk. Det har aldri vært så mange der inne fra start, og det gjør det veldig uoversiktlig. Ser ikke hensikten hvis flere skal ut i uke 1? Kjærlighet er nesten alltid bra, men jeg klarer ikke la meg sjarmere av Glenn (56) og Renate (31). Aldersforskjellen er ekkel stor. Litt ironisk at han fra start er så på flørtern med den jevngamle storbonden Tanja (53). Kanskje er det noe taktikk i det. Å åle seg innpå storbonden for å berge seg og datteren...jeg mener samboeren...første uken. Men det blir isåfall et usselt følelsesspill. Eller kanskje bare Glenn elsket oppmerksomheten fra en flott kvinne som endelig var på samme bølgelengde som han selv. Vet ikke. Men skeptisk til hele fyren. Edip (bussjåføren) er vel den av de eldre mennene som virker som hel ved, men han blir typisk nok valgt ut i kamp først - ser det ut til i henhold til teaserne. Hvis så, så håper jeg han velger Roy Morten eller Glenn til kamp, og at Edip vinner. Roy er slitsom, ja. Minner meg veldig om en lite trivelig fyr jeg kjente en gang i tiden, men håper han roer seg og ikke er så ille som han virker. Hadde ikke klart å være i samme rom som han lenge. Enig i at 16 er altfor mange. Kanskje de to siste egentlig var utfordrerne som kom inn allerede fra start. Eller i stedet for utfordrere da. Blir spennende å se hvordan de gjør det med valg av 3. og 4. kjempe. Om alle må i konkurranse eller om 2.kjempen velger 3. og 3.kjempe 4. kjempe. At Glenn later som han flørter med Tanja er jo fordi at ingen skal få mistanke. Håper bare ikke tanja tror det kan bli noe mellom dem. Stor aldersforskjell, ja, men begge er jo voksne, så egentlig ikke noe jeg tenker over. Kanskje fordi jeg selv var i forhold med en mye eldre mann da jeg var i midten av 20-årene. Ikke like stor aldersforskjell da, var 17 år mellom oss og det var ikke aldersforskjellen som gjorde at det ble slutt. Glenn virker jo ung for alderen og han er jo en flott mann som holder seg godt. Tror ikke han er player-typen, jeg håper i hvert fall ikke det. Edip tror jeg er krutt på to bein og jeg tror han kan eksplodere til slutt og det kan jo bli gøy 😂 Ellers liker jeg at Gotmar er mentor igjen. Likandes kar han der. Kanskje Tanja blir like på tuppa etter han som Unni var 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. september 2024 #33 Del Skrevet 18. september 2024 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Roy er slitsom, ja. Minner meg veldig om en lite trivelig fyr jeg kjente en gang i tiden, men håper han roer seg og ikke er så ille som han virker. Hadde ikke klart å være i samme rom som han lenge. Enig i at 16 er altfor mange. Kanskje de to siste egentlig var utfordrerne som kom inn allerede fra start. Eller i stedet for utfordrere da. Blir spennende å se hvordan de gjør det med valg av 3. og 4. kjempe. Om alle må i konkurranse eller om 2.kjempen velger 3. og 3.kjempe 4. kjempe. At Glenn later som han flørter med Tanja er jo fordi at ingen skal få mistanke. Håper bare ikke tanja tror det kan bli noe mellom dem. Stor aldersforskjell, ja, men begge er jo voksne, så egentlig ikke noe jeg tenker over. Kanskje fordi jeg selv var i forhold med en mye eldre mann da jeg var i midten av 20-årene. Ikke like stor aldersforskjell da, var 17 år mellom oss og det var ikke aldersforskjellen som gjorde at det ble slutt. Glenn virker jo ung for alderen og han er jo en flott mann som holder seg godt. Tror ikke han er player-typen, jeg håper i hvert fall ikke det. Edip tror jeg er krutt på to bein og jeg tror han kan eksplodere til slutt og det kan jo bli gøy 😂 Ellers liker jeg at Gotmar er mentor igjen. Likandes kar han der. Kanskje Tanja blir like på tuppa etter han som Unni var Om Glenn vil flørte, bør han velge andre enn Tanja. Hun er jo iferd med å falle for ham, - tar på ham hele tiden osv. …sikkert mer enn vi ser, da de andre allerede dag1 la merke til det. Han bør hviske henne i øret at han er opptatt. Trenger jo ikke avsløre med hvem. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september 2024 #34 Del Skrevet 18. september 2024 (endret) Mollami skrev (2 timer siden): Om Glenn vil flørte, bør han velge andre enn Tanja. Hun er jo iferd med å falle for ham, - tar på ham hele tiden osv. …sikkert mer enn vi ser, da de andre allerede dag1 la merke til det. Han bør hviske henne i øret at han er opptatt. Trenger jo ikke avsløre med hvem. Det er jeg enig i. Både Glenn og Renate har sagt at de er single til de andre, men de burde heller sagt at de er i forhold, bare ikke med hverandre. Jeg er ikke en sjalu person, men vet ikke om jeg hadde likt om min samboer flørtet med andre selv om det hadde vært bare tull og avtalt på forhånd. En annen ting er jo at det kan såre Tanja og gi henne falske forhåpninger. Skjønner egentlig ikke hvorfor de er så redde for at folk skal fatte mistanke. Pga aldersforskjellen tror jeg egentlig ingen ville mistenkt at de to var sammen uansett. Men blir gøy når de avslører det 😊 Endret 18. september 2024 av jukkapalme 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 18. september 2024 #35 Del Skrevet 18. september 2024 (endret) Spoiler Liker at Edip lager drama på farmen. 😂 Endret 18. september 2024 av Fountaine 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. september 2024 #36 Del Skrevet 18. september 2024 (endret) Fountaine skrev (23 minutter siden): Liker at Edip lager drama på farmen. 😂 Når har han laget drama? Hvis det er i dagens episode, så husk spoilertag 😊 Endret 18. september 2024 av Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 18. september 2024 #37 Del Skrevet 18. september 2024 Boetica skrev (2 minutter siden): Når har han laget drama? Hvis det er i dagens episode, så husk spoilertag 😊 Sånn, tok med spoilertag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 18. september 2024 #38 Del Skrevet 18. september 2024 De mest utfordrende menneskene i verden å forholde seg til er de som sier: Dette er slik jeg er. Liker du ikke personligheten - synd for deg. Dette er de menneskene som spyr ut med stygge kommentarer og forsvarer det med at "Jeg er bare direkte". 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. september 2024 #39 Del Skrevet 18. september 2024 shab skrev (5 minutter siden): De mest utfordrende menneskene i verden å forholde seg til er de som sier: Dette er slik jeg er. Liker du ikke personligheten - synd for deg. Dette er de menneskene som spyr ut med stygge kommentarer og forsvarer det med at "Jeg er bare direkte". De som påstår at de er brutalt ærlige er ofte bare brutale. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 18. september 2024 #40 Del Skrevet 18. september 2024 (endret) Dagens episoder: Spoiler Førsteinntrykk bedrar. Etter en god start så viser Edip hva som bor i han, og det blir ikke fint. At han er i klinsj med storbonden Tanja kan jeg forstå, for hun er minst like irriterende. Men Edip er for voldsom, og han mistet helt ansikt når han tok for seg flotte Julie. For en kvinne hun er! Det var umenneskelig ufortjent å få en herskete og oppfyrt Edip etter seg pga at hun ikke så han i øynene, og han gjorde det kun for å markere seg. Og siden Edip er en sånn mann, så kan han likegodt bare ryke og reise. For det er ikke god drama i slik oppførsel. Og det går ikke an å unnskylde dårlig oppførsel med at "man bare er sånn". Angående Tanja så gikk storbonderollen henne helt i hodet. Snakk om å ikke stole på voksne mennesker, og bedrive mikromanagement rundt helt banale ting. Hun kommer ikke til å bli gammel der inne hvis hun fortsetter slik. Erlend med forelskelse ovenfor Lea. Pinlig å se på. Vi er på dag 2-3, og så skal han være så romantisk, følsom og sjalu - og smått innbilsk - bare fordi Lea har det litt gøy med han. Litt selvinnsikt hadde vært lurt. Spent på hva som skjer videre. Er vel 4 stk som skal i kamp. Eller skjer det noe ekstraordinært på søndag? Får se. Endret 18. september 2024 av Ctrl 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå