Cid Skrevet 19. august #1 Del Skrevet 19. august INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG! Årets deltakere. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/dette-er-farmen-deltakerne/16862692/ Hvem her skal se på? Sesongpremieren er 17 september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. august #2 Del Skrevet 19. august (endret) Jeg kommer sikkert til å gi det en sjans dersom det passer sånn, men regner med å hoppe av ganske kjapt når de kommer seg inn i "tralten" inne på Farmen. Det blir som regel de "samme" konfliktene og ganske så forutsigbart... Endret 19. august av Fjugur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august Forfatter #3 Del Skrevet 19. august (endret) Fjugur skrev (På 19.8.2024 den 13.54): Jeg kommer sikkert til å gi det en sjans dersom det passer sånn, men regner med å hoppe av ganske kjapt når de kommer seg inn i "tralten" inne på Farmen. Det blir som regel de "samme" konfliktene og ganske så forutsigbart... Samme som i all reality 😛 Endret 21. august av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august Forfatter #4 Del Skrevet 19. august Hvem håper dere dukker opp på Torpet? Jeg håper at de endelig har fått med han Helgi fra 2004 sesongen, Line fra 2017 sesongen og Jørgen fra 2018 sesongen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. august Forfatter #5 Del Skrevet 22. august Årets Torpet deltakere. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/dette-er-torpet-deltakerne/16875128/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 26. august #6 Del Skrevet 26. august Jeg skal se på Farmen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august Forfatter #7 Del Skrevet 26. august Perine skrev (2 minutter siden): Jeg skal se på Farmen 😊 Torpet med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 26. august #8 Del Skrevet 26. august Cid skrev (4 minutter siden): Torpet med? Ja, så klart 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. august #9 Del Skrevet 27. august Skal seff se på. Gleder meg! Husker ingen av de som skal være med på Torpet, men må jo se likevel. Men jeg husker stort sett bare de jeg liker ekstra godt og de jeg misliker sterkt. Resten blir glemt så fort sesongen er over 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. august Forfatter #10 Del Skrevet 27. august jukkapalme skrev (2 timer siden): Skal seff se på. Gleder meg! Husker ingen av de som skal være med på Torpet, men må jo se likevel. Men jeg husker stort sett bare de jeg liker ekstra godt og de jeg misliker sterkt. Resten blir glemt så fort sesongen er over 😂 Husker du ikke hun som manglet ene hånden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. august #11 Del Skrevet 27. august Cid skrev (12 minutter siden): Husker du ikke hun som manglet ene hånden? Nei. Men jeg glemmer farmen-deltakere fort, altså. Gleder meg til det starter igjen. Håper det blir en bra sesong i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 29. august #12 Del Skrevet 29. august Ja, gleder meg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september Forfatter #13 Del Skrevet 5. september Blir artig med 4 i en tvekamp, hvordan tror dere de har lagt tilrette tvekamper for hun som er kortvokst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. september #14 Del Skrevet 17. september Spoiler Har sett 5 minutter og Roy Morten irriterer meg allerede 😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september #15 Del Skrevet 17. september Boetica skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Har sett 5 minutter og Roy Morten irriterer meg allerede 😅 Spoiler Enig! Gud, for en slitsom type! Hadde blitt gæren av å bo i samme hus som han og det vil jeg tro noen av de andre der blir etterhvert også, hehe 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. september #16 Del Skrevet 17. september jukkapalme skrev (14 minutter siden): Skjul innhold Enig! Gud, for en slitsom type! Hadde blitt gæren av å bo i samme hus som han og det vil jeg tro noen av de andre der blir etterhvert også, hehe 😂 Spoiler Han ryker nok på huet og ræva ut 😅 Sånne som tar for stor plass bruker det 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september #17 Del Skrevet 17. september Boetica skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Han ryker nok på huet og ræva ut 😅 Sånne som tar for stor plass bruker det 🙈 Spoiler Håper det. Han er vel neppe særlig flink med snekring og sånt heller. Bare svær i kjeften 😂 Ser for meg at han tyrkiske bussjåføren kommer til å klikke på han til slutt. Og det kan jo bli gøy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. september #18 Del Skrevet 17. september jukkapalme skrev (47 minutter siden): Skjul innhold Håper det. Han er vel neppe særlig flink med snekring og sånt heller. Bare svær i kjeften 😂 Ser for meg at han tyrkiske bussjåføren kommer til å klikke på han til slutt. Og det kan jo bli gøy Spoiler Ja han tyrkiske bussjåføren virker som en skrue 😂 mye krutt der tror jeg. Så ufattelig god han var til å ri 😲 Synes forresten det er en god samling av karakterer der 🤭 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 17. september #19 Del Skrevet 17. september Gøy cast, men skjønte ikke helt. Var de to på slutten der fortsatt et par?? Han som drev og flørtet sånn med storbonden…😅 det må jo være en eks da eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 17. september #20 Del Skrevet 17. september Blekkulfina skrev (20 minutter siden): Gøy cast, men skjønte ikke helt. Var de to på slutten der fortsatt et par?? Han som drev og flørtet sånn med storbonden…😅 det må jo være en eks da eller? Eller at det er datteren, en tidligere bonusdatter, en svigerdatter … Det er for mye lagt opp til at vi skal tro de er et par. Det er neppe tilfellet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå