AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 Jeg finner det fryktelig irriterende. De bryter inn i tråder og legger kun ut lenker uten å si ett ord om hva de selv mener eller tenker om saken. Hva er egentlig vitsen? Det blir bare forstyrrende elementer i tråder, og det er også en fordummende måte å blande seg inn på. Ingen er interessert i hva de finner om saken uten at de tar en stilling selv! Anonymkode: d32d9...6e2 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Skrevet 19. august 2024 De tror jo de har noe å komme med. Klipp og lim. "Dette vet jeg". Anonymkode: 1c508...0ac
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Skrevet 19. august 2024 Ikke alle er så erfarne med diskusjoner. Litt klønete å bare dele en link uten å skrive noe mer, men de mener vel selv at det er et godt bidrag - og det kan det være selvsagt, men blir nok ikke lest🥴 Anonymkode: 25e89...48b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Skrevet 19. august 2024 Det er like irriterende som de trådene som blir opprettet hvor hi består av «?», eller en lenk til en YouTube. Men å dele sine tanker eller meninger om akkurat det klippet, det gjør de ikke. Vil en ha en diskusjon eller spør om noe, så kan en iallefall skrive litt om temaet i hi. Ikke bare et spørsmålstegn. Anonymkode: 30884...265
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Skrevet 19. august 2024 Litt i samme gate er folk som skriver inn og sier f eks "Dette har jeg mange meninger om, men det holder jeg for meg selv". Eller lignende. Det er jo komplett uinteressant å for folk å vite. Anonymkode: 76250...766 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #6 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt i samme gate er folk som skriver inn og sier f eks "Dette har jeg mange meninger om, men det holder jeg for meg selv". Eller lignende. Det er jo komplett uinteressant å for folk å vite. Anonymkode: 76250...766 Eller "tar denne som anonym". Vi ser det. Anonymkode: 1c508...0ac 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #7 Skrevet 19. august 2024 Forventer kildehenvisning når det kommer "fakta" setninger om enkelte emner. Når du henviser til konspirasjonsteorier eller dokument.no så mister du litt feste for min del. Anonymkode: 958c1...497
Bigote Skrevet 19. august 2024 #8 Skrevet 19. august 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg finner det fryktelig irriterende. De bryter inn i tråder og legger kun ut lenker uten å si ett ord om hva de selv mener eller tenker om saken. Hva er egentlig vitsen? Det blir bare forstyrrende elementer i tråder, og det er også en fordummende måte å blande seg inn på. Ingen er interessert i hva de finner om saken uten at de tar en stilling selv! Anonymkode: d32d9...6e2 Enig.. Hele konseptet rundt å drøfte en sak er virkelig neglisjert og og har blitt etterlatt på VGS/universitet hos mange.. I likhet med kildekritikk. Så har vi de som motbeviser TS's påstand med "Nei" uten å opplyse noe som helst rundt svaret.. Som om det skal opplyse eller hjelpe noen som genuint søker forståelse.. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Skrevet 19. august 2024 Jeg vet ikke helt hva jeg mener om denne saken... Anonymkode: 1857e...ebe
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #10 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Eller "tar denne som anonym". Vi ser det. Anonymkode: 1c508...0ac Denne fikk meg til å le. Ja, man ser jo det. Ps. Jeg tar denne som anonym Anonymkode: 13c27...e77 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #11 Skrevet 19. august 2024 Min personlige mening kan noen ganger handle om at jeg mener noen i diskusjonen opplever eller skaper problemer for andre fordi de er for oppslukt i en mening som ikke gjenspeiler virkeligheten. Har sjelden kun en mening, for verden er ikke bare en side. Bryr meg om å finne sannheten, å den kan jo være så mye. Bigote skrev (4 timer siden): Enig.. Hele konseptet rundt å drøfte en sak er virkelig neglisjert og og har blitt etterlatt på VGS/universitet hos mange.. I likhet med kildekritikk. Så har vi de som motbeviser TS's påstand med "Nei" uten å opplyse noe som helst rundt svaret.. Som om det skal opplyse eller hjelpe noen som genuint søker forståelse.. Noen ganger er det en så skadelig diskusjon at alt som må sies er nei og jeg orker ikke en gang å si mer enn det. Nei. Slutt. Det er alt 😅 Anonymkode: 439e4...aab
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 18.32): Min personlige mening kan noen ganger handle om at jeg mener noen i diskusjonen opplever eller skaper problemer for andre fordi de er for oppslukt i en mening som ikke gjenspeiler virkeligheten. Har sjelden kun en mening, for verden er ikke bare en side. Bryr meg om å finne sannheten, å den kan jo være så mye. Noen ganger er det en så skadelig diskusjon at alt som må sies er nei og jeg orker ikke en gang å si mer enn det. Nei. Slutt. Det er alt 😅 Anonymkode: 439e4...aab Nei. Det er kun din oppfatning om at den er skadet. Vi har ingen garanti for at du verken har fasiten her, eller forstår det som diskuteres. Anonymkode: 1c508...0ac
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #13 Skrevet 22. august 2024 Dette er personer som er sladrekjerringer irl. Anonymkode: df075...91c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #14 Skrevet 22. august 2024 Helt enig. En av hindringene er om man har meninger eller opplysninger som ikke stemmer med majoriteten, selv om man kan vise til kilder og forskning. Fått flere svar som går rett i personangrep når de ikke har fakta å komme tilbake med. Anonymkode: e9fcb...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå