AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Hei. Har en jente på 1år som akkurat har begynt i barnehage. Hun gråter febrilsk når jeg skal dra. Hun har tidligere sovet godt om nettene, men de dagene det er barnehage våkner hun hver time. Hun klenger seg til meg på ettermiddagene slik at det er umulig for meg å gjøre andre ting som å lage middag, gå på do eller lignende. Hun vil være i hendene konstant å kose.. Er dette normalt? Jeg tror jo hun har det bra i barnehagen, bortsett fra at hun savner meg. Jeg har vel ikke så mye annet alternativ heller, da jeg må jobbe.. Anonymkode: c8d44...b4c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Det er vanlig. Og det går seg til, bare hold ut og kos så mye du orker❤️ Anonymkode: cbee9...e2d 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Helt vanlig! Gi henne all den kosen og nærheten hun trenger ❤️ Det går seg fort til, gi det et par uker! Anonymkode: c6f2e...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Skrevet 19. august 2024 Det er kanskje normalt, men jeg synes det er trist at det skal være slik…1 år er jo midt i verste separasjonsangsten, så det at de skal måtte «trene» på dette synes jeg egentlig er helt feil. Anonymkode: 65fde...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå