Peran Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august Drømmer om å leke med en eldre dame.. jeg er en jente/dame selv.. men vanskelig og finne henne. Noen nettsteder og anbefale som ikke koster 1million kroner å registrere seg for og kunne chatte? Er på nakentid. Men der er det mest menn😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august Aldershjem? Pensjonisttreff? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Tinder Anonymkode: a32cd...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august Jeg fann i forrige tiår ei dame å ha det gøy med på Gaysir. Før det hadde jeg en fling fra ei chatteside. Jeg fikk nesten napp på Cupido, to ganger. Jeg har ellers en overvekt av mannfolk jeg har relatert til. Jeg tror om jeg hadde samme ønske som TS at jeg hadde undersøkt og oppsøkt miljøer hvor damer har sex med damer i det virkelige livet, ikke på nett. Anonymkode: b7649...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Del Skrevet 19. august Det store markedet er snap nå, har en laaaaaaang kø av menn som har sendt forespørsler der. Godtar noen i ny og ne og prater litt med dem. Noen får bli andre blir fort slettet igjen. De fleste er jo bare ute etter en ting, sikkert damer som vil ha damer også. Jeg sletter damene, har ikke interesse av dem. Anonymkode: 9f78d...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peran Skrevet 19. august Forfatter #6 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det store markedet er snap nå, har en laaaaaaang kø av menn som har sendt forespørsler der. Godtar noen i ny og ne og prater litt med dem. Noen får bli andre blir fort slettet igjen. De fleste er jo bare ute etter en ting, sikkert damer som vil ha damer også. Jeg sletter damene, har ikke interesse av dem. Anonymkode: 9f78d...731 Men hvordan får de din snap? Har du lagt den ut noe sted da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det store markedet er snap nå, har en laaaaaaang kø av menn som har sendt forespørsler der. Godtar noen i ny og ne og prater litt med dem. Noen får bli andre blir fort slettet igjen. De fleste er jo bare ute etter en ting, sikkert damer som vil ha damer også. Jeg sletter damene, har ikke interesse av dem. Anonymkode: 9f78d...731 Er det da fremmede som legger deg til på snap? Hvordan fungerer dette? Anonymkode: 238b2...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Del Skrevet 19. august Tinder, Grindr osv Anonymkode: 5b047...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå