Gå til innhold

Dere som fyller opp sofaen med puter..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor sitter dere? Synes det ser rart ut med så mange puter at en ikke får plass selv.

Anonymkode: 633ca...fd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sirah skrev (5 minutter siden):

Vi sitter oppi putetårnet vårt 😁

Eller helst inni! 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo der for at du skal lene deg på dem? Det er koslig 😊 
+ Stil og potensielt unødige kjøp kun fordi det er alt for gøy å shoppe interiør. 

Anonymkode: 0018a...182

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker sikkert på de som har så mange puter at det ikke er ledig plass igjen i sofaen? Jeg har vært hos slike, de hadde egne kurver for å legge puter oppi når jeg satt der. Dermed var det igrunn ikke et problem. Men ja jeg ser at det kan se rart ut.

Anonymkode: 7b832...498

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anononyma skrev (10 timer siden):

Eller helst inni! 😄

Aller helst 😍 

Neida, joda. Min sofa er ikke direkte ny lenger og putene er ikke som de en gang var. Den er derimot fremdeles veldig pen og ser ikke sliten ut. Jeg har egentlig lyst på ny sofa, men jeg har to hunder som ikke alltid husker at sofaen er menneskeplassen så fort jeg reiser noen vei 😁 Derfor gidder jeg ikke kjøpe ny sofa før jeg må, den nye vil jo også bli raskt slitt pga hundene.

Putetårnet mitt er derfor litt for å kompensere for slitte ryggputer. Setter du deg i sofaen min og ikke ønsker å ha de i ryggen så blir jeg ikke fornermet om du flytter på dem :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter oppi alle putene. Kjempebehagelig😃 Skikkelig koselig der inne🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er rart. Et par-tre puter til pynt eller for å lene seg mot er greit, men et lass med puter så man ikke vet hvor man skal sette seg er bare utrolig merkelig, og føles ikke så hyggelig når man er gjest. Jeg foretrekker hjem hvor sofaen er klar for å sette seg ned i og hvor jeg ikke må bruke tid på å rydde vekk puter først, da føler jeg meg velkommen som gjest. 

Anonymkode: b4fb1...d1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...