AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Jeg kjøpte meg en ny pc i går (MacBook Air M3 2024). Jeg prøvde å konfigurere den i går kveld, men jeg fikk det ikke til. Jeg klarte å logge inn med AppleId-en min. Men når jeg skal trykke inn på bilder, så kommer dette av en eller annen grunn opp (sjekk bilde under). Jeg prøver å finne de vilkårene og betingelsene slik at jeg kan godta dem, men jeg klarer ikke å finne dem. Noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: 29d37...bea
Snublefot62 Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Hva skjer når du trykker på innstillinger?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Hva skjer når du trykker på innstillinger? Den klikker, den bare laster og laster. Jeg må som regel bare tvinge den til å avslutte. Anonymkode: 29d37...bea
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Skrevet 18. august 2024 Jeg må også nevne at hver gang jeg trykker på Apple Store, så laster den bare, som igjen fører til at jeg må tvinge den til å avslutte. Anonymkode: 29d37...bea
Snublefot62 Skrevet 18. august 2024 #5 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den klikker, den bare laster og laster. Jeg må som regel bare tvinge den til å avslutte. Anonymkode: 29d37...bea Koblet opp med mobil eller WiFi? Testet å logge deg på iCloud.com med samme bruker for å se om det virker som det skal?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Skrevet 18. august 2024 Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Koblet opp med mobil eller WiFi? Testet å logge deg på iCloud.com med samme bruker for å se om det virker som det skal? WiFi. Jeg klarer å logge meg inn på iCloud.com, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å synkronisere. Anonymkode: 29d37...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå