AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Hei. Jeg trenger litt innspill fra flinke interiørentusiaster! 😊 Jeg flyttet nylig inn i en liten bolig med et knøttlite rom som er kombinert kjøkken og stue. Lengde ca 4,30 m Bredde ca 2,5 m. Vinduer langs hele endevegg og kjøkken på andre enden og 2 døråpninger. En vegg uten noen vinduer eller dører. Ønsker en veldig minimalistisk og luftig stil med små og svært lave møbler, gjerne japan inspirert. Jeg trenger et lite og lavt bord til å sitte rundt, og ser for meg gulvputer til å sitte på. Og noe jeg vil gjerne ha er en stor kunstig plante som ikke er altfor dominerende. Jeg trenger ikke bokhyller, skjenker og nips. Har lagringsplass til alt av bøker, yogautstyr, pc og annet i gangen i huset. Jeg ønsker ikke å ha sofa eller vanlige stoler da jeg har ME og ønsker å ha alt så enkelt som mulig for lett og enkelt renhold. Jeg ser det kan virke som at jeg vet hva jeg vil ha, men jeg har levd uten møbler i 6 mnd og klarer ikke å finne bra løsninger. Hvor jeg skal plassere ting og slik at det blir behagelig for øyet uten mye møbler og ting her og der. Og behagelig å være. Har lamper i alle vinduer og trenger ikke innspill på det. Eneste er om jeg burde bytte ut puppetaklampa med noe som henger. Kanskje en med tekstil eller rispapir. Bordet feks tror jeg bør ikke være høyere enn ca 35 cm for å ha passelig høyde til studere og spise ved, men det må være stort nok til 3 personer. Kanskje sammenleggbart? Og puter kan jo stables? Min hobby er yoga og meditasjon og derfor vil jeg ha mest mulig fri gulvplass, men samtidig at det skal føles koselig og hjemme. Noen innspill og forslag? Tar imot alle forslag med takk! 😊🥰 Anonymkode: b9011...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå