Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en toåring og en baby på snart fire måneder. Jeg delammer, og siste tiden har jeg kjent murringer innimellom og vært litt kvalm og svimmel. Bruker ingen hormonell prevensjon, men vi har brukt kondom hvert samleie. Problemet er at kondomet falt av ene gangen for to-tre uker siden, men vi tok sjansen på at det gikk greit. De siste dagene har jeg hatt rosa utflod hver dag, og i dag hadde jeg spotting på papiret under ene dobesøket, men ingenting i ettertid. I dag har puppene vært litt vonde også, så nå begynner alarmen å ringe her.

Det kan selvsagt være bare syklusen min som er på vei tilbake, men den har aldri fortonet seg sånn som dette før, bortsett fra de to gangene jeg har vært gravid. Vi har lyst på flere barn altså, men det skulle jo ideelt sett ventet noen år til... Har noen teststrimler liggende og har tatt to av de, men ingen på morgenurin. Begge har vært 100% negative. Mulig det er for tidlig å teste i det hele tatt uansett.

Lurer på om noen her har blitt gravid på nytt veldig tidlig etter fødsel? Hvordan var symptomene deres? 

Anonymkode: a69a7...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en toåring og en på 6 mnd, og her er vi så forsiktige at han selv med kondom må ta den ut for å avslutte. Paranoid ja, men for oss hadde det faktisk vært krise. Forhåpentligvis har du ikke fått syklus enda ❤️

Anonymkode: 2e27a...ef1

Skrevet

Om du heltatt hadde eggløsning 2-3 uker siden og hadde sex da burde du fått positive test nå. Kansje det du føler er eggløsning 

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er 2-3 uker siden det ubeskyttede samleiet, og dere ikke har hatt ubeskyttet sex siden det, ville du fått positiv test nå om du hadde vært gravid. Så du er mest sannsynlig ikke det.

Anonymkode: 2da43...3fd

• Nyttig 1
Skrevet
mommyaka skrev (1 time siden):

Om du heltatt hadde eggløsning 2-3 uker siden og hadde sex da burde du fått positive test nå. Kansje det du føler er eggløsning 

Ja, kanskje det! Har bare aldri fått blod på papiret av eggløsning før, så det er fort gjort å tenke graviditet.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det er 2-3 uker siden det ubeskyttede samleiet, og dere ikke har hatt ubeskyttet sex siden det, ville du fått positiv test nå om du hadde vært gravid. Så du er mest sannsynlig ikke det.

Anonymkode: 2da43...3fd

Det ville vel kanskje gitt utslag selv uten morgenurin også?

Skrevet

Du ville testet positivt nå. 

Hvis dere vil ha flere barn så fortsett som før. Hvis dere er ferdige kan vel han kutte strengen? 

Synes det er merkelig å bruke prevensjon når begge parter er ferdig med barn. Og særlig hvis det er krise med graviditet

Anonymkode: 7ebb8...522

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis dere vil ha flere barn så fortsett som før. Hvis dere er ferdige kan vel han kutte strengen? 

Synes det er merkelig å bruke prevensjon når begge parter er ferdig med barn. Og særlig hvis det er krise med graviditet

Det står jo at de ønsker flere barn, men ikke enda.

Anonymkode: 45759...72e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg skriver jo ganske tydelig at vi vil ha flere barn, og jeg har da ikke antydet på noen måte at det ville være krise om jeg var gravid igjen allerede. Bare veldig travelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...