Gå til innhold

Klær til tynne/smale barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førsteklassingen må ha turbukse og jeg er på leit etter noen som vet et merke som har smalt liv og slim fit bein. Mini er en aktiv fyr, men tynn som en strek. Trenger 5/6 år i lengde, men 2/3 år i bredde.  Noen som har tips? 

Anonymkode: e5e93...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lang og svært smalt barn her, name it har gode skallbukser (med justering i livet). Forøvrig kjøper vi hverdagsklær på Zara kids, Lindex, og polarn o pyret har nesten alltid mulighet for justeringer og er lange i modellene. Generelt så er ikke name it bra for spede barn, det beste er egentlig de spanske kjedene (mango , Zara.)

Anonymkode: f773c...4bc

• Liker 2
Skrevet

Reima

Anonymkode: 9127f...b97

• Liker 2
Skrevet

Har litt samme med mitt barn. Prøvd mye ulikt, og turbukse på Sport Outlet er den som faktisk passer aller best. 

Anonymkode: 6534e...daf

• Hjerte 1
Skrevet

Har også lange, tynne barn, og klær er vanskelig. 

For "vanlige" klær bruker vi Lindex og Kaph Ahl. Kaph Ahl sitt kaxs-merke er faktisk veldig bra

Vi har også brukt Vikafjell kjøpt på Sport Outlet en del. Der har vi måttet ty til belte, da... 

Anonymkode: 137e2...990

• Liker 1
Skrevet

Til min eldste som har vært og dels fortsatt er ganske mager, har vi alltid kjøpt Lundhags Traverse II pant som turbukse. Den har ikke slim fit bein da (jeg prøver å unngå det egentlig, men har knapper nederst for å smalne ved anklene. Og borrelås i livet, så man kan justere den temmelig smalt. 

Dette er turbukser i vindtett bomull, men ikke skallbukser. Ergo ikke vanntette. 

Skallbukser har vi stort sett kjøpt fra Skogstad Sport.

• Liker 1
Skrevet

Bergans kjøpte jeg til mitt tynne barn.

Anonymkode: 4c96f...a8f

Skrevet

Jeg syns Lindex er flinke til å ha stramme-muligheter i de fleste av buksene sine, så jeg kjøpte overtreksbukse der.

Anonymkode: 4dc71...5b5

Skrevet

Nå er min litt yngre, men vi har turbukse (tynne) fra Gullkorn og Trollkids som vi er fornøyde med. Reima ble for stort.

Anonymkode: 8e21d...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...