Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ordens skyld; jeg mener ikke «relasjon» som i er romantisk forhold. Men jeg lurer på om noen kan trekke kort og se hva som ligger i denne relasjonen fremover? Jeg hadde en kjempefin samtale med en mann igår som går i samme fritidsinteresse som meg. Jeg har snakket litt med han tidligere også noen ganger, men det var først igår vi hadde en sånn type samtale som gjorde at kontakten ble veldig sterk. Vi danset også en del, og det var så god kjemi. Han er gift, men jeg aner ingenting om forholdet. Jeg ville aldri tillatt at noe skulle skjedd mellom oss når han er gift, og han er heller ikke den utro typen. Men jeg kunne ikke unngå å kjenne på den sterke kjemien og kontakten, den varme følelsen av at dette er en mann med en nydelig sjel. 

Kan noen trekke kort og spørre hva han følte i situasjonen? Er det et nytt og spesielt vennskap som er i begynnelsen? 

Anonymkode: e83ac...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjemi med gifte mannfolk blir bare drama. Trenger ingen spåkort for å vite det du heller. Du poster tross alt ikke dette under "vennskap"...

Anonymkode: 2d62b...beb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det slik kvinner reagerer så fort de får en kjemi med noen? 

Ganske vilt at så lite skal til for at de oppsøker spåkoner og gudene vet hva..

Anonymkode: a0921...2aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan skal noen andre kunne trekke et (Tarot?) kort for å fortelle deg hvordan noen andre føler for deg når de ikke vet hvem du er? 

Tenker at man må være skikkelig god for å kunne greie det selv om man er (?) synsk. 

Skrevet

Fem begre, det viser tap av noe, anger og sorg. Men også at du går videre og finner glede i noe nytt. Og åtte sverd, du føler deg fanget og står stille, men med nytt perspektiv får du ny frihet. Begge kortene er optimistiske i fremtiden, men du tar ikke nødvendigvis gode valg akkurat nå fordi du sitter fast i en ide. 

Anonymkode: 75684...98e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fem begre, det viser tap av noe, anger og sorg. Men også at du går videre og finner glede i noe nytt. Og åtte sverd, du føler deg fanget og står stille, men med nytt perspektiv får du ny frihet. Begge kortene er optimistiske i fremtiden, men du tar ikke nødvendigvis gode valg akkurat nå fordi du sitter fast i en ide. 

Dette er bare på deg, jeg kan ikke legge på noen som ikke ber meg om det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjemi med gifte mannfolk blir bare drama. Trenger ingen spåkort for å vite det du heller. Du poster tross alt ikke dette under "vennskap"...

Anonymkode: 2d62b...beb

Jeg ser at jeg har lagt denne feil, den skulle til alternativforumet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk, hm, skal tro hva dette kan gjelde. Er det tap av noe pga mine egne valg? Vil jeg ta feil valg, som vil føre til tap av noe, sorg og anger? Er det noe jeg kan gjøre for å unngå å ta feil valg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk, hm, skal tro hva dette kan gjelde. Er det tap av noe pga mine egne valg? Vil jeg ta feil valg, som vil føre til tap av noe, sorg og anger? Er det noe jeg kan gjøre for å unngå å ta feil valg?

Finnes et eget underforum hvor forståsegpåere, tusser og troll holder til - sjekk det ut, Knut!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror svaret ligger i at du må få et nytt perspektiv  på ting. På hva aner ikke jeg. Men jeg tolker det sånn at det tapet er ikke av materialistiske ting, men mer tap av håp eller relasjoner (ikke død) Ja jeg tror det står og faller på valg du gjør i nåtid. Du er jo i kontroll over livet ditt. Ta et steg tilbake og tenk på fremtiden. Den ser jo bra ut så du ser nok selv hva som er riktig! ☺️ 

Skrevet
imagineme skrev (2 minutter siden):

Finnes et eget underforum hvor forståsegpåere, tusser og troll holder til - sjekk det ut, Knut!

Trenger ikke lese tråder du veit du ikke liker vettu 🤭 Jeg trakk et kort for deg og det sier at.... neida :P Men trollene holder seg ikke til den delen av forumet som du hinter til. De finnes i hele forumet, på jakt etter tråder å kuppe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trenger ikke lese tråder du veit du ikke liker vettu 🤭 Jeg trakk et kort for deg og det sier at.... neida :P Men trollene holder seg ikke til den delen av forumet som du hinter til. De finnes i hele forumet, på jakt etter tråder å kuppe. 

Neida 🙂 Men greit å opprette tråder i de forumene hvor felles interesserte holder til i.

Skal trekke meg stille og rolig ut av denne 😉

• Nyttig 1
Skrevet
imagineme skrev (6 minutter siden):

Neida 🙂 Men greit å opprette tråder i de forumene hvor felles interesserte holder til i.

Skal trekke meg stille og rolig ut av denne 😉

Jeg nevnte lenger opp her at jeg ser at jeg har lagt innlegget i feil underforum, det var selvsagt ment til alternativforumet. Aner ikke hvorfor det ble feil.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

er gift, men jeg aner ingenting om forholdet.

Nei.

Men.. NEI

Men, NEI

Meeeeen, NEEEEEEEI

jammen.. NEEEEEEEI.

SÅNN ferdig.

Nei!!!

Anonymkode: eaa45...911

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja ikke legge deg etter en gift mann. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tror svaret ligger i at du må få et nytt perspektiv  på ting. På hva aner ikke jeg. Men jeg tolker det sånn at det tapet er ikke av materialistiske ting, men mer tap av håp eller relasjoner (ikke død) Ja jeg tror det står og faller på valg du gjør i nåtid. Du er jo i kontroll over livet ditt. Ta et steg tilbake og tenk på fremtiden. Den ser jo bra ut så du ser nok selv hva som er riktig! ☺️ 

Jeg tror jeg vet hva dette gjelder, men jeg aner ikke hva som er det rette valget. Det dreier seg om en relasjon ja, som jeg sliter litt i. Jeg vet hva jeg håper skal skje, det er at relasjonen skal overleve og bli bedre, men det krever at en del endres fra den andre parten, da viktige behov hos meg ikke blir møtt. Jeg må bli flinkere til å ta opp disse temaene med han, og jeg må jobbe med å få et nytt perspektiv ja, som du skriver, for nå gnager jeg for mye på det som ikke fungerer. Tanken har slått meg; er relasjonen feil for meg? Eller kan det bli bra om vi bruker tid og lærer oss å snakke bedre sammen? Jeg er så redd for å ta feil avgjørelse her. Har du et siste råd som kan klargjøre litt mer for meg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei.

Men.. NEI

Men, NEI

Meeeeen, NEEEEEEEI

jammen.. NEEEEEEEI.

SÅNN ferdig.

Nei!!!

Slapp av, jeg skriver jo det jo, at utroskap er ingen vei å gå. Jeg spør om det er et nytt vennskap på gang, ikke en kjærlighetsrelasjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slapp av, jeg skriver jo det jo, at utroskap er ingen vei å gå. Jeg spør om det er et nytt vennskap på gang, ikke en kjærlighetsrelasjon.

Ok beklager, men da råder jeg deg til å bare fortsette og være chill med ham, vennskap gror over tid. Lykke til

• Liker 1
Skrevet

Hvor traff du han? Hva interesse har dere som er like da?

Er han intr eller bare du?

Sa han at han var gift?

Fikk du nummeret hans?

Anonymkode: 7e279...9d6

Skrevet
Lovise78 skrev (23 timer siden):

Hvordan skal noen andre kunne trekke et (Tarot?) kort for å fortelle deg hvordan noen andre føler for deg når de ikke vet hvem du er? 

Tenker at man må være skikkelig god for å kunne greie det selv om man er (?) synsk. 

Mhm. Man må være veldig god

Anonymkode: 3e722...3f3

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...