AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Vi er et par i 50-årene. Jeg er nå i overgangsalderen og har mistet sexlysten, samt er tørr og sår, noe som igjen fører til smerter ved samleie. . Jeg har forsøkt å finne hjelpemidler mot dette, da jeg egentlig ønsker å ha lyst. Men det virker som linken mellom kropp og hodet er totalt borte. Og jeg er dessverre fra før avhengig av at hodet er innstilt på sex for å få lyst. Noen som meget sjelden virker nå. Han sa selv han hadde over snittet sexlyst når vi møttes ( i godt voksen alder) men min erfaring er at dette ikke var så høyt snitt i realiteten. Men vi hadde i det minste sex innimellom de første årene. og om en av oss ikke var kjempelysten så kunne vi hjelpe hverandre. Gradvis ble det mindre, og en dag begynte han å ha på bokser i sengen. Før dette lå vi alltid nakne. Om dette skyldtes at han følte han fikk for lite respons av meg, eller dalende sexlyst hos ham aner jeg ikke , da jeg etter å ha spurt mange ganger fortsatt ikke har fått et skikkelig svar. Han fjaser det ofte bort. Det skal sies at vi har masse nærhet. Ligger i skje hver natt og koser, kysser og klemmer masse Jeg har sagt at jeg kan hjelpe ham om han ønsker sex og jeg ikke er lysten der og da,, men han sier han ikke har lyst. Innimellom skylder han på at han ikke får noe respons fra meg. Men jeg har virkelig lyst til å ha lyst. Og ønsker gjerne å hjelpe han . ( innimellom kan jeg bli kåt av det også) Jeg vet han hjelper seg selv innimellom. Det samme gjør jeg, men jeg føler det er så trist når vi egentlig kunne kost oss sammen , i det minste innimellom. Jeg ønsker å prate om dette på en skikkelig måte, men føler at han fjaser det bort. Mulig han ikke ønsker å innrømme en dalende lyst, og spøker det vekk av den grunn, men vi kan prate om alt annet, så hvorfor ikke dette. Jeg kjenner på at det er et utrolig sårbart tema som jeg er så redd for å si noen feil rundt. Jeg kan fint leve med et ikkeeksisterende sexliv hvis det viser seg at han ikke har lyst/ ikke kan, men da trenger jeg et skikkelig svar Er det noe som har lignende utfordringer. Anonymkode: 1a743...b68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå