AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Som overskriften sier. veldig spesielt, aldri opplevd det før og når jeg prøver å forklare det til dem rondt meg så klarer de ikke å forstå hva jeg snakker om. Men om morgonen av og til i det siste 2-3 mnd så vokner jeg og kroppen vibrere innvendig på i noen sekunder, så stopper den, så på igjen - rytmisk. Det stopper om jeg reiser meg ut av sengen. Andre ganger kan det være mindre tilstede, men konstant buzzing helt til jeg reiser meg. Det er så utrolig merklig følelse. Har noen her opplevd dette? Anonymkode: 1335f...f09
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Er du stresset? Jeg opplevde noe som jeg kalte "indre skjelving" da jeg var fryktelig stresset og nær utbrent. Anonymkode: a6b60...8b2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #3 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Som overskriften sier. veldig spesielt, aldri opplevd det før og når jeg prøver å forklare det til dem rondt meg så klarer de ikke å forstå hva jeg snakker om. Men om morgonen av og til i det siste 2-3 mnd så vokner jeg og kroppen vibrere innvendig på i noen sekunder, så stopper den, så på igjen - rytmisk. Det stopper om jeg reiser meg ut av sengen. Andre ganger kan det være mindre tilstede, men konstant buzzing helt til jeg reiser meg. Det er så utrolig merklig følelse. Har noen her opplevd dette? Anonymkode: 1335f...f09 Ja. Har det masse. Er antagelig enten long covid,me eller utrbent for min del.men jeg har masse annet og da Anonymkode: 55d05...238
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Skrevet 19. august 2024 Kan det hende du er stresset og spenner deg veldig i søvne? Jeg har fått noe som minner om dette i perioder hvor søvnen har vært dårlig og jeg har hatt mye å tenke på/uroe meg over. For min del har enkel avspenningsteknikker hjulpet noe. I slike perioder får jeg også leamus rare steder på kroppen (hendene, leppene, inne i munnen og andre steder i ansiktet enn bare øynene). Anonymkode: fe532...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå