Gå til innhold

Få symptomer på graviditet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har hatt få symptomer i graviditeten, og i så fall hvilke, og hvor lenge varte det? Økte symptomene etter x antall uker? 

Anonymkode: d3f9f...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Flere som har hatt få symptomer i graviditeten, og i så fall hvilke, og hvor lenge varte det? Økte symptomene etter x antall uker? 

4 barn. Eneste symptomer jeg har hatt er uteblitt mensen og trøtthet som kom etter uke 20. 

Mengden symptomer man har har ingenting å si og er 100% individuelt. 

Anonymkode: f1b0a...5e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn. Ingen plager eller såkalte symptomer, bortsett fra at mensen uteble og at jeg måtte tisse ofte (det er jo irriterende nok, da). Jeg har virkelig kost meg i svangerskapene, med god form og energi. Første svangerskapet hadde jeg menstruasjonslignende blødninger de første 5 mnd, så da følte jeg meg virkelig ikke gravid før magen kom. 

Anonymkode: 678fe...bb2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris deg lykkelig over få symptomer. 
jeg har kun hatt bittelitt uggenhet i ny og ne i 1. trimester, veldig trøtt, ellers 0 «tegn». Hadde det ikke vært for test og uteblitt mens er det ikke sikkert jeg hadde tenkt tanken på at jeg kunne vært gravid. 

Min storesøster derimot, var i motsatt skala. Fikk hyperemesis og måtte igangsettes før termin fordi hun var fullstendig tom for jern og måtte få blodoverføring rett etter fødselen. 

Anonymkode: 027ae...d6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 12 og har ikke merket noen ting bortsett fra uteblitt mens, litt ømmer bryster og at jeg må stå opp å tisse på natta. Håper dette holder resten av graviditeten! 🤞🏼

Anonymkode: 1ad59...79e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første trimester var intenst. Merker nesten ingenting nå i uke 19. I begynnelsen hadde jeg kvalme og ekstrem sult. Eneste jeg har merket de siste dagene er at magen er hardere, blæra har nesten ikke plass og veldig ømme brystvorter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var bare litt trøtt og ømme bryst. Eneste jeg kjente på. 

Anonymkode: e3bbb...680

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle samme, kjekt å se at ikke kun er jeg som har få symptomer- ikke at jeg klager! Men begynte tro det var noe galt med meg/svangerskapet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tilnærmet ingen symptomer. Gikk lang tid før det kom noe som helst. Det første var vel mer neseblod enn vanlig. De aller siste ukene slet jeg med kramper i bena og halsbrann. Ellers ingenting.

Anonymkode: 1a9f3...60b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på mitt tredje svangerskap, og som de to første gangene, så er det bare sånne mensmurringer jeg kjenner. Håper det holder seg sånn, men er ennå tidlig :) viktigste er at alt går bra🤞🏼

med første hadde jeg halsbrann de tre siste ukene. 

Anonymkode: bc5e3...b1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...