AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Hei jeg er 35 år gammel og har ikke noe særlig utdanning...kun vgs. Har jobbet mange år i butikk. Har veldig lyst til å gjøre noe annet. Min lillebror er regnskapsfører. han kan lære meg å føre regnskap..bokføring. Tror dere det er en god ide at jeg skal lære alt dette? Eller kommer jeg til å kaste bort av tiden min? Trenger råd 😔 Anonymkode: 18c2e...3ec
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Skrevet 20. august 2024 Det er en beskyttet tittel med krav til utdanning og praksis, så du må nok belegge deg på å studere regnskap / økad med spesialisering innen regnskap hvis du vil drive med det. Anonymkode: aec19...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #4 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 19.01): Hei jeg er 35 år gammel og har ikke noe særlig utdanning...kun vgs. Har jobbet mange år i butikk. Har veldig lyst til å gjøre noe annet. Min lillebror er regnskapsfører. han kan lære meg å føre regnskap..bokføring. Tror dere det er en god ide at jeg skal lære alt dette? Eller kommer jeg til å kaste bort av tiden min? Trenger råd 😔 Anonymkode: 18c2e...3ec Spørs jo helt hva du vil oppnå, med mindre du skal jobbe for din bror så vil "hjemmesnekret kunnskap" være ubrukelig i jobbmarkedet. Anonymkode: 74ae4...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå