AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Ustabil syklus på 16-24 dager. Og store blødninger. Skjønner ikke at det skal være så stor forskjell fra kvinne til kvikne uten at noe er "galt". Anonymkode: adc78...49e
K.B. Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Høres ut som du skal få en time hos en gynekolog, tror ikke tilfeldige personer på et forum kan svare deg på dette. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Hvordan mener du at folk her skal kunne vite det? Anonymkode: 05806...f4b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Skrevet 18. august 2024 Tok helt av her etter coronavaksinen. Var ille før, men da tok det av. Har blødninger over flere måneder, før jeg har en lite 2 ukers pause, så er det påan igjen, ikke er blødningene små heller. Jeg tygger på jerntabletter, paracet og Traneksamsyretabletter, går rundt i konstant smertetåke og pms, og er tidvis generelt lei livet. Men, alt er helt normalt, får ikke operere bort noe som helst heller, for dette er i leia kvinnehelse og helt "naturlig" Er du ikke sjekket ut hos gynekolog, så gjør det, det skal en uansett gjøre med unormale blødninger, mest trolig er alt helt "normalt" Lurer på om vi egentlig maser for lite på desse legene, for dette "normale" kan de snart stikke opp en viss plass for min del. Anonymkode: 90253...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå