AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg trenger et nytt skrivebord og dette ser greit ut, men er det et barnebord eller passer det til voksne også? https://www.ikea.com/no/no/p/micke-arbeidsbord-hvit-s09903014/ Dersom det er ok, har dere tips til en kontorstol fra IKEA som passer til (for voksne)? Den må være hvit og helst litt fin og moderne. 😊 Anonymkode: c18d1...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 Hvis du ikke har mulighet til å fysisk prøve det, så sammenlign målene med Micke og et du vet er for voksne. Ikea er flinke på å oppgi aktuelle mål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 Sønnen min har den lille versjonen av Micke (uten hylle oppå) som PC-bord og det passer fint til ham som er 187 cm høy i alle fall. Han har en gamingstol som jeg ikke husker hvor vi kjøpte, men det er en voksenstol i alle fall så du kan nok kjøpe en hvilken som helst kontorstol beregnet på voksne. Men det er et veldig lite skrivebord da, så hvis du skal bruke det til noe mer enn en laptop så trenger du noe større. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg opplever det som litt trangt for kontorstolen og beina under bordet... Sitter aldri behagelig Anonymkode: 9f0b2...0a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Del Skrevet 18. august 2024 Fjugur skrev (4 timer siden): Hvis du ikke har mulighet til å fysisk prøve det, så sammenlign målene med Micke og et du vet er for voksne. Ikea er flinke på å oppgi aktuelle mål. Takk for tips! Arkana skrev (2 timer siden): Sønnen min har den lille versjonen av Micke (uten hylle oppå) som PC-bord og det passer fint til ham som er 187 cm høy i alle fall. Han har en gamingstol som jeg ikke husker hvor vi kjøpte, men det er en voksenstol i alle fall så du kan nok kjøpe en hvilken som helst kontorstol beregnet på voksne. Men det er et veldig lite skrivebord da, så hvis du skal bruke det til noe mer enn en laptop så trenger du noe større. Det minste MICKE er vel 75 cm bredt, mens dette er 105 cm. Det minste høres litt for lite ut, ja. 105 cm virker helt greit. 😊 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg opplever det som litt trangt for kontorstolen og beina under bordet... Sitter aldri behagelig Anonymkode: 9f0b2...0a3 Har du en høy kontorstol, kanskje? Jeg antar at det finnes lave og litt høyere kontorstoler. Kanskje det hadde hjulpet med en lavere stol? Anonymkode: c18d1...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Del Skrevet 18. august 2024 Fikk ikke stolen inntil bordet. Irriterte vettet av meg. Så ga det bort til bruktbutikk. Ikke plass til alle bøkene og alt jeg trengte når jeg skrev master. Ble sittende på kjøkkenbordet isteden. Bortkastede penger for meg hvert fall. Anonymkode: 15c1c...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 Vi er to voksne som bruker Micke skrivebordet. Det er smalt, men har plass til skjerm, docking og tastatur. Passer ikke hvis man trenger masse plass til bøker og notering på papir likt som man jobber på pc. Jeg er 174 og mannen er 190, passer fint med vanlig kontorstol. Anonymkode: 2cc77...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #8 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg trenger et nytt skrivebord og dette ser greit ut, men er det et barnebord eller passer det til voksne også? https://www.ikea.com/no/no/p/micke-arbeidsbord-hvit-s09903014/ Dersom det er ok, har dere tips til en kontorstol fra IKEA som passer til (for voksne)? Den må være hvit og helst litt fin og moderne. 😊 Anonymkode: c18d1...3f1 Jeg har to til symaskiner. Så de går fint til voksne. Normal høyde Anonymkode: 9b743...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fikk ikke stolen inntil bordet. Irriterte vettet av meg. Så ga det bort til bruktbutikk. Ikke plass til alle bøkene og alt jeg trengte når jeg skrev master. Ble sittende på kjøkkenbordet isteden. Bortkastede penger for meg hvert fall. Anonymkode: 15c1c...39e Hvilken stol har du da? Er ddt med utstikkbare armlenere da eller. Har hanske stor stol selv. Men får den greit under bordet. Men har ikke armlener da Anonymkode: 9b743...574 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå