AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Jeg har funnet tilbake til eksen igjen etter 10 år. For 10 år siden ble det slutt fordi vi sklei fra hverandre pga flytting så var ikke noe annet enn det. Nå har vi blitt sammen igjen og ble sammen i Juli ca og har holdt på siden Mars. I tidligere forhold (både før han og etter) så har jeg vært gjennom utroskap og sliter da litt med tillit og selvfølelse. Jeg er ikke en super sjalu person men kan bli sjalu i frykt for at han skal finne en han syns er bedre. Jeg sier ofte at han er kjekk, kaller han kjæresten min osv, men sånt kommer ikke fra han. Han kaller meg ikke kjæresten min, jenta si, dama si, eller noen slags kallenavn. Noen få ganger har han sagt «baby».. Han er ikke så veldig kjærlig og gir ikke så mye av seg selv og jeg syns det er rart mtp at dette er et ferskt forhold. Han vet også hvordan det har vært i tidligere forhold. Er det jeg som overreagerer eller er rett og slett menn sånn? Vet ikke hvordan jeg kan snakke med han om det heller, men jeg føler nesten at vi er mer venner enn kjærester da jeg aldri får noe bekreftelse. Han var ikke sånn før. Da var han veldig på kallenavn, gi meg komplimenter osv. Anonymkode: 2aebb...19e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Noen menn er sånn. Noen kvinner også. Andre er veldig kjærlige. Anonymkode: 95578...9e2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Det beste rådet jeg kan gi; ikke heng deg opp i om han ikke gir så mye komplimenter. Han har kanskje et annet kjærlighetsspråk? Fokuser på det gode han gjør for deg, så glemmer du fort at han ikke er så verbal av seg. Med mindre han er kald ellers også, men jeg antar at han ikke er det. Mange synes det er kleint å gå rundt å si søte ting hele tiden, uten at det betyr at de ikke tenker og mener det. Anonymkode: ec6d6...9cb
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Skrevet 18. august 2024 Folk er forskjellige. Du kan ikke ta èn manns handlinger og generalisere det til halve jordens befolkning. Prat med ham om det. Anonymkode: 974d8...e4e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har funnet tilbake til eksen igjen etter 10 år. Anonymkode: 2aebb...19e Overøste han deg med forsikringer om at du er kjæresten sin, jenta si, dama si, eller noen slags kallenavn forrige gang? Anonymkode: b4863...a74 1
Gjest Hoia Skrevet 18. august 2024 #6 Skrevet 18. august 2024 (endret) Hvor lenge var du sammen med fyren i første omgang da? Da kommer vel ikke det som en overraskelse at han ikke overøser deg med komplimenter? Men det er jo deg han er sammen med og vil ha? Så da bør du ikke forandre han? Og hva betyr egentlig kjekk da, en ser jo kjekke menn hver dag, det er bare et utseende som appellerer. Men det er jo det indre som teller, og som er det du møter. Endret 18. august 2024 av Hoia
Hele Skrevet 18. august 2024 #7 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har funnet tilbake til eksen igjen etter 10 år. For 10 år siden ble det slutt fordi vi sklei fra hverandre pga flytting så var ikke noe annet enn det. Nå har vi blitt sammen igjen og ble sammen i Juli ca og har holdt på siden Mars. I tidligere forhold (både før han og etter) så har jeg vært gjennom utroskap og sliter da litt med tillit og selvfølelse. Jeg er ikke en super sjalu person men kan bli sjalu i frykt for at han skal finne en han syns er bedre. Jeg sier ofte at han er kjekk, kaller han kjæresten min osv, men sånt kommer ikke fra han. Han kaller meg ikke kjæresten min, jenta si, dama si, eller noen slags kallenavn. Noen få ganger har han sagt «baby».. Han er ikke så veldig kjærlig og gir ikke så mye av seg selv og jeg syns det er rart mtp at dette er et ferskt forhold. Han vet også hvordan det har vært i tidligere forhold. Er det jeg som overreagerer eller er rett og slett menn sånn? Vet ikke hvordan jeg kan snakke med han om det heller, men jeg føler nesten at vi er mer venner enn kjærester da jeg aldri får noe bekreftelse. Han var ikke sånn før. Da var han veldig på kallenavn, gi meg komplimenter osv. Anonymkode: 2aebb...19e Min kjæreste er utrolig lojal, snill, og setter meg alltid først. Men, vil jeg ha komplimenter eller kosing og dulling, må jeg be om det selv😝 Jeg lærte meg å akseptere at det er ikke slik han viser kjærlighet, han gjør det på så mange andre måter. For oss har det vært viktig å være åpen om det, og så hvis jeg kjenner jeg trenger kos feks, ber jeg om det. Tror kommunikasjon er den beste løsningen. Hvis dere har kjærlighet og respekt i bunn vil dere alltid prøve å strekke dere for å forstå den andre, og da kan man tilpasse seg hverandre slik at begge blir mest mulig møtt 😗
mebeforeyou Skrevet 19. august 2024 #8 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har funnet tilbake til eksen igjen etter 10 år. For 10 år siden ble det slutt fordi vi sklei fra hverandre pga flytting så var ikke noe annet enn det. Nå har vi blitt sammen igjen og ble sammen i Juli ca og har holdt på siden Mars. I tidligere forhold (både før han og etter) så har jeg vært gjennom utroskap og sliter da litt med tillit og selvfølelse. Jeg er ikke en super sjalu person men kan bli sjalu i frykt for at han skal finne en han syns er bedre. Jeg sier ofte at han er kjekk, kaller han kjæresten min osv, men sånt kommer ikke fra han. Han kaller meg ikke kjæresten min, jenta si, dama si, eller noen slags kallenavn. Noen få ganger har han sagt «baby».. Han er ikke så veldig kjærlig og gir ikke så mye av seg selv og jeg syns det er rart mtp at dette er et ferskt forhold. Han vet også hvordan det har vært i tidligere forhold. Er det jeg som overreagerer eller er rett og slett menn sånn? Vet ikke hvordan jeg kan snakke med han om det heller, men jeg føler nesten at vi er mer venner enn kjærester da jeg aldri får noe bekreftelse. Han var ikke sånn før. Da var han veldig på kallenavn, gi meg komplimenter osv. Anonymkode: 2aebb...19e Les deg opp på de fem kjærlighetsspråkene og snakk sammen😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå