AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Jeg er 33 år gammel og har ALLTID hatt regelmessig menstruasjon (+- 1-2 dager). Nå har jeg plutselig fått noe som ligner menstruasjon som så langt har vart i 2 dager. Har i tillegg lette kramper og litt vondt i korsryggen. Jeg skulle egentlig ikke ha ny menstruasjon før om 13 dager. Jeg har ikke hatt sex på over 2 år så er ikke gravid og tok prøve av livmorhalsen for 2 år siden og den var fin. Noen som vet hva dette kan være? Kjenner jeg blir litt redd med tanke på kreft siden det ligger i familien (men kan vel ikke være det når prøven var fin for 2 år siden?) Skal såklart kontakte lege imorgen men håper noen her inne kanskje har opplevd noe lignende? Anonymkode: ca324...3b1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 Ja. Flere ganger, spesielt etter koronavaksinene. Det viste seg at jeg hadde en ufarlig muskelknute, og at dette er vanlig. Få en gyn.time for å utelukke bekymringer. Anonymkode: 87d6b...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Har hatt mellomblødninger etter covid infeksjon, hører det er ganske vanlig. Anonymkode: 7030a...f7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå