Gå til innhold

kan menn merke at en dame har ett ekstra godt øye til dem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

selv om dama prøver å ikke virke interessert?

Anonymkode: 1427f...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! 

Anonymkode: 2c617...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja! 

Anonymkode: 2c617...956

Hvordan da?

Anonymkode: 1427f...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det er individuelt. Akkurat som at noen merker om noe er galt, mens andre ikke har peiling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

selv om dama prøver å ikke virke interessert?

Anonymkode: 1427f...9cb

Kommer an på. Det beste er jo hvis dama da verken prøver på å være interessert eller ikke prøver på å virke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer veldig an på mannen. Og selvfølgelig hvorvidt dama klarer å skjule det. 

Anonymkode: 39515...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som er nogenlunde sosialt fungerende merker selvsagt det ja.

Det er jo ikke som at kvinner flest er så fryktelig vanskelig å lese.

Jeg opplever daglig at andre kvinner forsøker få blikkontakt med kjæresten min og flørter med han: når han er sammen med meg. Vi merker det begge to og snakker ofte om hvor pågående og sosialt klein mange kvinner er.

Anonymkode: 3daab...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det ikke selv om dama prøver å virke interessert...

Anonymkode: 92b5f...56d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Jeg har alltid vært ubrukelig på å plukke opp den typen signaler. Har måttet få det inn med teskje 🤣

Anonymkode: 41163...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, av to årsaker. Kvinner driver med subtil sjekking med masse hint og menn generelt er enkle og dumme som brød. 

Anonymkode: 17e4c...dea

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, av to årsaker. Kvinner driver med subtil sjekking med masse hint og menn generelt er enkle og dumme som brød. 

Anonymkode: 17e4c...dea

Dette er så sant!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min merker det ikke, men jeg merker det veldig godt. Veldig morsomt egentlig hvordan man naturlig flørter tross i at mannen kanskje har med seg partneren sin. 
 

Jeg er likedan selv, kan liksom ikke legge lokk på det 100% hvis en mann er attraktiv enten utseendemessig eller personlighetsmessig selvom jeg ønsker å ikke bli gjennomskuet 🙂 helt naturlig tenker jeg da, bare man holder det til det

Anonymkode: 8dbc7...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det tror jeg. Jeg er åpenlyst når jeg liker noen. 

Men har opplevd at en mann gjentatte ganger ga inntrykk for å skynnte seg vekk fra meg, å det etter at jeg prøvde å skjule min attraksjon. Er så redd for å være creepy nå, det sårte egoet mitt. Skulle ikke snakke med han en gang 😭😅 

Gjelder ikke alle sammen da, handler jo også om hvor vidt den som skal lese tegnene er god på å lese dem. For mange sliter veldig med det også, og noen er jo flørtete av natur også, eller noen tar hyggelighet som et tegn, som det kan være i noen tilfeller.

Anonymkode: 26498...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, både og. 

Altfor mange menn tar ren høflighet og vennlighet som tegn på interesse det helt faktisk ikke er, mens andre menn ikke tar tegningene overhodet, selv om det er rimelig tydelig. Tror dette handler mye om mannens selvfølelse og sosiale kompetanse. 

Gjennom livet synes jeg det har vært mer utfordrende å forholde seg til at for mange menn tar ren vennlighet og høflighet som interesse det ikke er enn at menn ikke har skjønt helt faktisk interesse. Det er en av tingene som er utrolig deilig ved å bli godt voksen kvinne. Nå kan jeg i mye større grad slappe av angående å være hyggelig og høflig, og til og med gi et kompliment, uten at menn tolker det som "her har jeg en sjanse". Kan til og med tulle åpent med dette, som å gi komplimenter til unge menn med et smil og for eksempel si "Så fine øyne du har! Nå er jeg så gammel dame at jeg kan si at du er en flott ung mann uten at du tar det som annet enn bare et kompliment, ikke sant?!" 

Som ung kvinne må man liksom passe seg for å gi komplimenter til menn. Til og med for å være hyggelig og imøtekommende høflig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke for min del. Prøver noen å ikke virke interessert tolker jeg det som ikke interessert. Hinting tolker jeg som hyggelig tone, men ikke interessert. Skal man få meg på kroken er det bare å si det rett ut, ellers får man finne noen andre 😄

Anonymkode: 83767...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...