Gå til innhold

Hybridsolarium (UV+ Collagen)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ille er det egentlig, i lave doser? Det reklameres jo for at denne typen solarium er bra for hunden.

Jeg er ei dame i midten av 30åra med kontorjobb. Er generelt skjeldent ute i sola. Og når jeg er ute på tur med hunden, så er jeg nedsauset i solkrem (uansett vær). 
Jeg bor i Nordland, så det er ikke mange dagene i året med finvær her i utgangspunktet.

Jeg har tatt et par runder på 13min, og føler meg så bra etterpå. Så tanken var å kanskje fortsette med 13min x2 i uka eller mindre. 

Er det en noenlunde «trygg» mengde solarium? Skal sies at jeg er halvt afghansk, så er ikke helt blek i huden i utgangspunktet😊

Anonymkode: 8c207...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solarium er kreftfremkallende. Forskere har ikke klart å finne en trygg nedre grense, derfor frarådes solarium. At de sier at det inneholder kollagen også gjør det ikke mindre kreftfremkallende. Burde vært forbudt å reklamere for dette. Jeg hadde ikke gjort det om jeg var deg. 

Anonymkode: 7c3a7...776

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar meg gjerne hvordan collagen kan ha noe som helst med saken å gjøre og ha noen som helst effekt når det kommer til et solarium.

Anonymkode: 869d6...503

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...