AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Skrevet 18. august 2024 Jeg blir ikke våken av kaffe lenger. Jeg er fortsatt trøtt etter to kopper med kaffe. Har jeg utviklet toleranse for det? 😕 Anonymkode: dec31...354
Kassettspiller Skrevet 18. august 2024 #2 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg blir ikke våken av kaffe lenger. Jeg er fortsatt trøtt etter to kopper med kaffe. Har jeg utviklet toleranse for det? Det kan være fullt mulig. Kroppen din tilpasser seg den vanlige mengden koffein du inntar og kan dermed utvikle kaffetoleranse. Redusert oppkvikkende effekt, trøtthet og at man må drikke mer kaffe for å oppnå effekten er vanlige tegn på dette.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Skrevet 18. august 2024 Kaffe trekker ut magnesium fra kroppen, så kanskje du skulle begynne å ta det hver dag. De fleste er uansett veldig lav på magnesium pga at jordsmonnet er så utarmet at vi ikke lenger får nok i oss via matvarer. Men du kan jo be legen ta noen blodprøver av deg og se om du er lav på andre vitaminer og mineraler. Anonymkode: a5352...13c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå