Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har helt aversjon for nettdating. Grunnet overskriften, egentlig, det er virkelig ikke en vettug plass. Jeg liker ikke Tinder. Jeg blir automatisk aldri interessert i noen jeg jobber med. Det er blitt en regel for meg.

Nå er ikke jeg så preget av at det ikke treffer her, jeg er avslappet på det, og tenker alt til sin tid. 

Men hvor møter en egentlig dater i voksen alder? Det verste jeg vet er sånne kurs der halvparten er der for å sjekke, men så later de som om de er interessert i matlaging.

Endret av Hoia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Jeg elsker sånne kurs der halvparten er der for å sjekke, dessverre er resten pappaer med voksne døtre som skal bonde… 

Men da må du be venner eller kollegaer spleise deg med noen, eller finne en på byen? 😅 Da hadde jeg heller gått med grønn lue i fjellet, altså. 

Hvor voksen er Voksen? 40+? Eller 50+

Anonymkode: f72ff...e35

Skrevet

Meld deg på singeltur med DNT.

Anonymkode: fb6a5...b79

• Liker 2
Skrevet

Spleis/Tinder er også uaktuelt. Men alt til sin tid. Stresser ikke, men en må være litt aktiv når man først møter noen en liker på tilfeldige steder, sikkert, altså på helt tilfeldige steder, og ikke spleis.

Skrevet

Bli aktiv i en fritidsaktivtet som har jevnlige møter. Større sjanse for å finne noen om man møtes regelmessig på en naturlig måte, og allerede deler en felles interesse som gjør at dere har noe å prate om i utgangspunktet for å bli kjent.

Anonymkode: 09295...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...